לקיחת ההגדרות משלוחה אחרת
-
שלום רב
אני מאמין שיהיה לזה ביקוש נרחב
אשמח לשמוע את דעת הציבורשיהיה אפשרות להכניס הגדרה בשלוחה
שייתן הוראה לפעול לפי ההגדרות משלוחה אחרת
(ושיכלו לרשום נתיב יחסית לשלוחה)התועלת גדולה ותוכל לחסוך המון עבודת נמלים
בעיקר בשינויים שעושים אחרי שכבר בנו את המערכת... -
@אאד כתב בלקיחת ההגדרות משלוחה אחרת:
שלום רב
אני מאמין שיהיה לזה ביקוש נרחב
אשמח לשמוע את דעת הציבורשיהיה אפשרות להכניס הגדרה בשלוחה
שייתן הוראה לפעול לפי ההגדרות משלוחה אחרת
(ושיכלו לרשום נתיב יחסית לשלוחה)התועלת גדולה ותוכל לחסוך המון עבודת נמלים
בעיקר בשינויים שעושים אחרי שכבר בנו את המערכת...יצטרכו להגדיר כל הגדרה בנפרד או שמספיק הגדרה כללית או שבכלל זה יהיה סוג שלוחה ?
כי אני אישית חושב שבאמת יהיה יעיל אם יהיה את שלושת האופציות כל דבר לשימוש המתאים שלו
תודה רבה רבה על כל העדכונים שאתה עושה באתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות