לאפשר כניסה לחסוי
-
יש לי הגדרות זהוי בכניסה למערכת שעל ידי זה מופיע לי שם בכניסה
הבעיה שבגלל זה אין אפשרות להתקשר מחסוי.
יש אפשרות לשנות את זה? [דהיינו - שתהיה לי את האופציה לזהות ויהיה אפשר להתקשר מחסוי]
[לא חשוב לי לדעת מי זה שמתקשר מחסוי] -
@TARR
אפשר לעשות עקיפה על השלוחה פעם אחת ובשלוחה הפנימית להגדיר זיהוי וחסויים יחזרו לתפריט הראשי -
@שמחה-זו-הסיסמא נשמע לי קצת מסובך, אין דרך פשוטה להגדיר שחסוי יוכל לעקוף את הזיהוי?
-
@TARR
לא -
@TARR אבל למה מסובך
אתה מגדיר בשלוחה הראשיתcheck_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yesובקובץ Did_Go_To אתה כותב את מספר המערכת =000
בשלוחה 000 אתה מגדיר זיהוי ושלום על ישראל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות