• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שלוחת ראוטינג שחוזרת אל מפנה השיחה

    שאלות ועזרה הדדית
    2
    4
    111
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי

      לצורך הקלטת שיחות של נציגים, כהיום כל נציג שצריך להקליט שיחה, יש לו שלוחה שהוא מפנה אליה את השיחה, ואז השלוחה של הראוטינג מחזירה אליו עצמו (הנייד שהפנה את השיחה לשם חוזרת השיחה), ואז השיחה מוקלטת.
      כי בשלוחה מוגדר המספר טלפון של הנציג.
      אבל לשם כך אני צריך לעשות שלוחה מיוחדת לכל מספר שמחזירה אליו את השיחה.

      האם יש אפשרות לעשות שכל הנציגים יוכלו להפנות אל שלוחה אחת עבור כולם, ולהגדיר שהשיחה תחזור אל המספר שהפנה את השיחה?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        הרב מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

        @isi לא מובן עם איזה מודול אתה משתמש שמשם הנציגים מפנים את השיחות.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          isi @הרב נערך לאחרונה על ידי

          @הרב כתב בשלוחת ראוטינג שחוזרת אל מפנה השיחה:

          @isi לא מובן עם איזה מודול אתה משתמש שמשם הנציגים מפנים את השיחות.

          היום אני משתמש באופן הכי פשוט.
          בשלוחה הנראת כך:
          type=routing
          routing_to_phone=0123456789

          אבל כעת כל שלוחה כזו מתאימה רק לנציג שמספרו מעודכן בשלוחה.
          ואז כשנציג דוחה שיחה והיא מגיעה לשלוחה הזו, היא תחזור אליו והוא יענה והיא תוקלט.

          אבל אם אני רוצה כעת שנציג אחר יענה?
          לכן אני רוצה שבמקום להכניס בשלוחה את מספר הטלפון של נציג ספציפי, אוכל להגדיר שמי שרק ידחה שיחה וכתוצאה היא תכנס לשלוחה, היא תחזור אל מי שדחה והפנה את השיחה לשלוחה, ולא כפי שזה כעת שזה חוזר אל מספר טלפון ספציפי.

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הרב מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi בא תסביר מה אתה בדיוק רוצה בצורה מסודרת.
            זה נראה שאתה כותב את זה מהצד שלך בלי לחשוב שהצד השיני לא יודע את הצרכים שלך.
            תסביר מ א-ת איך בדיוק אתה רוצה שיהיה המענה ללקוחות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון