• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 50
    • פוסטים 281
    • הגבוה ביותר 27
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    isi

    @isi

    32
    מוניטין
    49
    צפיות בפרופיל
    281
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    isi הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: הפניה למערכת אחרת לא עובדת

      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

      @isi

      תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
      ‏‏לכידה.PNG

      תודה רבה! הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: הצגת מספר שונה בהתקשרות ע"י תוכנת MicroSIP

      עדכון: הסתדרה הבעיה.
      חשבתי שמספיק לעשות אימות זיהוי יוצא.
      אבל בפועל, אחרי שעושים אימות, צריך ללחוץ שוב על שינוי זיהוי יוצא, ולבחור את המספר שעליו עשו אימות.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: העברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת)

      @לומד-עס אמר בהעברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת):

      זכור לי שהיה איזה פיתוח חיצוני שמישהו העלה אשמח אם מישהו יכוון אותי לנושא
      לא הפניה למערכת ולשלוחה פנימית כי זה לא עובד (ראוטינג ימות)

      אם 2 המערכות שלך, אתה יכול לעשות זאת לפי מה שמוסבר כאן:
      https://f2.freeivr.co.il/topic/10110/שיהיה-אפשר-להגדיר-העברה-לשלוחה-למערכת-אחרת/12

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
      כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי isi

    • RE: צינותוק לפני שמגיע אוטובוס

      @0795702821 כתב בצינותוק לפני שמגיע אוטובוס:

      @הקבצן-הנודע אמר בצינותוק לפני שמגיע אוטובוס:

      הצעה לפיתוח אפשרות שכאשר מתקשרים לברר מתי קו מסוים יגיע יהיה אפשר לבחור צינתוק לזמן מסוים (בחירה אישית) לפני שהוא מגיע

      יש כבר באיי קול
      לא יודע אם עובד אבל בתפריט הוא מציע זאת

      אייקול הפסיק לעשות צינתוקים. איך ניתן לבנות כזו מערכת?
      או האם מישהו יודע האם יש מערכת כזו כבר קיימת?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: חיוג ללא מענה דרך api

      @עידו כתב בחיוג ללא מענה דרך api:

      @יעקב-מו האופציה הכי פשוטה היא לזייף שיחה וזהו, כל אחד עם סמרטפון (רח"ל!) יכול לעשות את זה...

      איך? ובעיקר, במחשב אי אפשר?

      פורסם בפורום מפתחים API
      I
      isi
    • RE: תהילים לפי ימי השבוע והחודש - קיים מודול?

      @דוד_מלך_ישראל כתב בתהילים לפי ימי השבוע והחודש - קיים מודול?:

      בוצע בס"ד, לפרטים.

      איך יוצרים עמך קשר לבירור אודות פיתוח אישי?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      שוב הפסיק לעבוד המודול. זה כבר משהו לא כל כך אמין. מה יהיה?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אלחנן1 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      @isi כיום יש מודול מובנה בתוך המערכות.
      תבדוק באיזור התעשיה

      מודול מובנה שניתן כבר בשורת הנושא של ההודעה לראות את השם של מי שהתקשר, והתאריך והזמן?
      תוכל להפנות אותי? אני לא מוצא.
      אני מוצא שם רק אפשרות לשלוח את מספר הטלפון בשורת הנושא.
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @WIZNITZ אמש זה חזר לעבוד. היה כיממה שזה לא עבד.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: 'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד

      @0799222222 כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      @isi כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      האם יש מישהו שיכול לתת API דומה לכך?

      יש מודול דומה רשמי של ימות המשיח

      במודול של ימות המשיח לא רואים בשורת הנושא של המייל את השם של מי שהתקשר אלי,
      אלא רק אם פותחים את המייל זה כתוב במייל עצמו.
      במודול ההוא היתה מעלה שכבר בשורת הנושא של המייל היה כתוב:

      • השם של מי שהתקשר
      • המספר של מי שהתקשר
      • השעה/תאריך שהוא התקשר

      וכך זה היה חוסך מאד הרבה זמן שלא צריכים לפתוח כל מייל בשביל לראות את כל הפרטים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • 'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד

      היתה כאן אפשרות לקבל למייל מי התקשר אלי במצב של חוסר זמינות ע"י שלוחת API.
      זה הפסיק לעבוד.
      האם יש מישהו שיכול לתת API דומה לכך?
      אולי לתת קוד שכל אחד יוכל לשים על השרת של עצמו ולא להתקל בהפתעות כאשר פתאום זה לא עובד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @963 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      @isi עכשיו זה תוקן ברוך השם.

      שוב המודול מי התקשר אלי הפסיק לעבוד.
      האם יש מישהו שיכול לברר מה קרה או לתת לי פרטי איש קשר של מפתח המודול לפנות אליו?

      אולי @אליהושש

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @איציק-טכנולוגיה כן @isi אמר לי להוסיף שליחת איימיל על הסגירה
      אני אעדכן את זה לפני ההפעלה הבאה.
      אבל מה אם אין מייל שרשום על המערכת?

      בעת נתינת המספר ניתן לבקש מייל לרישום במערכת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi