• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 50
    • פוסטים 283
    • הגבוה ביותר 29
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    isi

    @isi

    42
    מוניטין
    49
    צפיות בפרופיל
    283
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    isi הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      אני לא נכנס לנקודה של אם יש צדק במהלך הזה מצד החברה או לא.
      אני רק בטוח שיש כאן איזה מהלך שהוא נראה כצעד של יאוש.

      אין לי מושג מה יעשו בעלי הקווים הישנים, ברור שחלק מהם ינטשו כי זה קווים שמאופים אדם לא יכול להרשות לעצמו שישמעו בו פרסומות.
      אבל בעלי קווים חדשים לא יתקרבו אל חברה כזו. גם לא בתשלום.
      על אף שאם כבר משלמים אז מדוע לא לשלם כאן.

      וזאת כי אם החברה היתה מסוגלת להכניס פרסומות שלה לקוו האישי שלי,
      אי אפשר לדעת מה עוד היא תרשה לעצמה בחסות האותיות הקטנות.

      זה צעד שמותר לה לעשות חוקית, אבל משדר חוסר אמינות,
      וגרוע גם לבעלי הקווים כי קוו שפורצת בו פרסומת מצטייר כקוו לא מקצועי.
      ואדם שיש לו מערכת משרדית ופורצת בו פרסומת, זה כבר ממש חבלה עבורו.

      כללו של דבר המהלך מציג את הקווים שפועלים תחת החברה כחסרי מקצועיות.
      חבל בשבילם. חבל גם בשבילנו. חבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @עידו אתה צודק ולא צודק. המידע שלך - לא שלך, אבל חברה מתוקנת ומכובדת ומכבדת לא תעשה כאלו דברים.

      לעזוב / לא לעזוב - זה ענין של אופי הקוו.
      יש קווים/משרדים/מרכזיות שבשום אופן לא ירשו לעצמם פרסומות, אפילו במחיר החלפת מספר.
      ואם תפלוש להם פרסומות לקוו, הם לא יקחו סיכון ולא יתנו אמון, ולכן לא ישלמו כאן - תוך כדי המתנה לגחמה הבאה.

      הם יעברו לחברה אחרת, מתוך אמונה שבחברה אחרת זה לא היה קורה תחת שום תירוץ.
      גם התירוץ הכי מוצדק בעולם.

      אישית אני חושב ששום חברה מתחרה ומקבילה לא היתה עושה כך, ולא הייתה משתמשת באותיות הקטנות לשים פרסומות, גם אם חתמת להם על כך שזה מותר להם.

      אני חושב ש'ימות' לא מבינים את המעשה שהם עשו. ויתכן שהם באמת פחות מקצועיים/יוקרתיים בשביל להפקיד בידיהם קווים מכובדים.
      מקצועיים, אני כמובן לא מדבר בפן הטכני, שיכול להיות שבזה הם יותר מכולם.
      אלא בפן של ההבנה למהות ההתנהלות והגישה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: הפניה למערכת אחרת לא עובדת

      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

      @isi

      תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
      ‏‏לכידה.PNG

      תודה רבה! הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: הצגת מספר שונה בהתקשרות ע"י תוכנת MicroSIP

      עדכון: הסתדרה הבעיה.
      חשבתי שמספיק לעשות אימות זיהוי יוצא.
      אבל בפועל, אחרי שעושים אימות, צריך ללחוץ שוב על שינוי זיהוי יוצא, ולבחור את המספר שעליו עשו אימות.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי isi

    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @עידו אתה צודק ולא צודק. המידע שלך - לא שלך, אבל חברה מתוקנת ומכובדת ומכבדת לא תעשה כאלו דברים.

      לעזוב / לא לעזוב - זה ענין של אופי הקוו.
      יש קווים/משרדים/מרכזיות שבשום אופן לא ירשו לעצמם פרסומות, אפילו במחיר החלפת מספר.
      ואם תפלוש להם פרסומות לקוו, הם לא יקחו סיכון ולא יתנו אמון, ולכן לא ישלמו כאן - תוך כדי המתנה לגחמה הבאה.

      הם יעברו לחברה אחרת, מתוך אמונה שבחברה אחרת זה לא היה קורה תחת שום תירוץ.
      גם התירוץ הכי מוצדק בעולם.

      אישית אני חושב ששום חברה מתחרה ומקבילה לא היתה עושה כך, ולא הייתה משתמשת באותיות הקטנות לשים פרסומות, גם אם חתמת להם על כך שזה מותר להם.

      אני חושב ש'ימות' לא מבינים את המעשה שהם עשו. ויתכן שהם באמת פחות מקצועיים/יוקרתיים בשביל להפקיד בידיהם קווים מכובדים.
      מקצועיים, אני כמובן לא מדבר בפן הטכני, שיכול להיות שבזה הם יותר מכולם.
      אלא בפן של ההבנה למהות ההתנהלות והגישה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      אני לא נכנס לנקודה של אם יש צדק במהלך הזה מצד החברה או לא.
      אני רק בטוח שיש כאן איזה מהלך שהוא נראה כצעד של יאוש.

      אין לי מושג מה יעשו בעלי הקווים הישנים, ברור שחלק מהם ינטשו כי זה קווים שמאופים אדם לא יכול להרשות לעצמו שישמעו בו פרסומות.
      אבל בעלי קווים חדשים לא יתקרבו אל חברה כזו. גם לא בתשלום.
      על אף שאם כבר משלמים אז מדוע לא לשלם כאן.

      וזאת כי אם החברה היתה מסוגלת להכניס פרסומות שלה לקוו האישי שלי,
      אי אפשר לדעת מה עוד היא תרשה לעצמה בחסות האותיות הקטנות.

      זה צעד שמותר לה לעשות חוקית, אבל משדר חוסר אמינות,
      וגרוע גם לבעלי הקווים כי קוו שפורצת בו פרסומת מצטייר כקוו לא מקצועי.
      ואדם שיש לו מערכת משרדית ופורצת בו פרסומת, זה כבר ממש חבלה עבורו.

      כללו של דבר המהלך מציג את הקווים שפועלים תחת החברה כחסרי מקצועיות.
      חבל בשבילם. חבל גם בשבילנו. חבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: צינותוק לפני שמגיע אוטובוס

      @0795702821 כתב בצינותוק לפני שמגיע אוטובוס:

      @הקבצן-הנודע אמר בצינותוק לפני שמגיע אוטובוס:

      הצעה לפיתוח אפשרות שכאשר מתקשרים לברר מתי קו מסוים יגיע יהיה אפשר לבחור צינתוק לזמן מסוים (בחירה אישית) לפני שהוא מגיע

      יש כבר באיי קול
      לא יודע אם עובד אבל בתפריט הוא מציע זאת

      אייקול הפסיק לעשות צינתוקים. איך ניתן לבנות כזו מערכת?
      או האם מישהו יודע האם יש מערכת כזו כבר קיימת?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: חיוג ללא מענה דרך api

      @עידו כתב בחיוג ללא מענה דרך api:

      @יעקב-מו האופציה הכי פשוטה היא לזייף שיחה וזהו, כל אחד עם סמרטפון (רח"ל!) יכול לעשות את זה...

      איך? ובעיקר, במחשב אי אפשר?

      פורסם בפורום מפתחים API
      I
      isi
    • RE: תהילים לפי ימי השבוע והחודש - קיים מודול?

      @דוד_מלך_ישראל כתב בתהילים לפי ימי השבוע והחודש - קיים מודול?:

      בוצע בס"ד, לפרטים.

      איך יוצרים עמך קשר לבירור אודות פיתוח אישי?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      שוב הפסיק לעבוד המודול. זה כבר משהו לא כל כך אמין. מה יהיה?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אלחנן1 כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      @isi כיום יש מודול מובנה בתוך המערכות.
      תבדוק באיזור התעשיה

      מודול מובנה שניתן כבר בשורת הנושא של ההודעה לראות את השם של מי שהתקשר, והתאריך והזמן?
      תוכל להפנות אותי? אני לא מוצא.
      אני מוצא שם רק אפשרות לשלוח את מספר הטלפון בשורת הנושא.
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @WIZNITZ אמש זה חזר לעבוד. היה כיממה שזה לא עבד.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: 'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד

      @0799222222 כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      @isi כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      האם יש מישהו שיכול לתת API דומה לכך?

      יש מודול דומה רשמי של ימות המשיח

      במודול של ימות המשיח לא רואים בשורת הנושא של המייל את השם של מי שהתקשר אלי,
      אלא רק אם פותחים את המייל זה כתוב במייל עצמו.
      במודול ההוא היתה מעלה שכבר בשורת הנושא של המייל היה כתוב:

      • השם של מי שהתקשר
      • המספר של מי שהתקשר
      • השעה/תאריך שהוא התקשר

      וכך זה היה חוסך מאד הרבה זמן שלא צריכים לפתוח כל מייל בשביל לראות את כל הפרטים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • 'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד

      היתה כאן אפשרות לקבל למייל מי התקשר אלי במצב של חוסר זמינות ע"י שלוחת API.
      זה הפסיק לעבוד.
      האם יש מישהו שיכול לתת API דומה לכך?
      אולי לתת קוד שכל אחד יוכל לשים על השרת של עצמו ולא להתקל בהפתעות כאשר פתאום זה לא עובד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi