חדש! בוט [בהקמה!] בווצאפ לניהול מענה אנושי (תור - queue)
-
בס"ד
הקמנו לתועלת הציבור בוט באפליקציית ווצאפ, לניהול הנציגים במענה אנושי בשלוחות התור.
בנוסף ניתן לבצע חסימה או לבטל מגישה למערכת בצורה כללית.
ניתן לנהל רשימת מספרים מרובה.
הבוט בהקמה וייתכנו שינויים והוספות בעז"ה.-
לעת עתה לא נדרש כל גישה לסיסמא של המערכת, כך שההגדרות חלות ע"י הטמעת ההגדרות בשלוחות בלבד!
-
לעת עתה לא נדרש כל תשלום עבור השימוש, אך במידה וזה ישתנה נודיע על כך.
להלן קישור לבוט: wa.me/972733580292?text=/start
לשלוח לו /start
לאחר מכן יש להוסיף מינימום מערכת ושלוחה אחת.גם מצרף לכם את ההגדרות:
check_api=yes api_link=https://wa-queue.ivr2.tel/blackList check_api_every_entry=yes call_no_answer=yes api_goto=hangup api_error_goto=hangup
זה ההגדרות של הרשימת חסומים לקו. יש לשים את קטעי הקוד הללו בשלוחה הראשית מיד בכניסה למערכת בקובץ
ext.ini
.
queue_url_link=https://wa-queue.ivr2.tel
זה ההגדרה שיאפשר לשלוחת התור במערכת שלכם לקרוא אותה מתוך הבוט.יש לשים את ההגדרה בקובץ
ext.ini
בשלוחות הרצויות.
queue_api_send=yes queue_api_url_post=yes queue_api_link=https://wa-queue.ivr2.tel/hook
ההגדרות האלו יאפשרו לשלוח אלינו את סטטיטיקות ונתוני המענה כדי לשקלל אותם ולהציג לכם אותם בצורה קלה ונוחה דרך הבוט. יש לשים את ההגדרה בקובץ
ext.ini
בשלוחות הרצויות.בהצלחה
ופתוחים לשמוע הצעות ורעיונות לשיפור - לקדם ולהתקדם.צילומי מסך הדגמה:
1.
-