בס"ד
הצעת פיתוח לPhoneBook - ייבוא אנשי קשר מאקסל
לפי כמות ה שיהיה לכתבה זו - נשקול את ההעלאת האפשרות
בהצלחה
בס"ד
הצעת פיתוח לPhoneBook - ייבוא אנשי קשר מאקסל
לפי כמות ה שיהיה לכתבה זו - נשקול את ההעלאת האפשרות
בהצלחה
בס"ד
אנו מביאים לכם מודול שפיתחנו - קל להטמעה במערכת שלכם, לשמיעת התראות פיקוד העורף לעיר שלכם, או לכל הערים בארץ.
וכן מאפשר לקבל צינטוק מהמערכת שלכם כשמתקבלת התראת פיקוד העורף לעיר שלכם.
המודול יכול לעבוד עבור כל הערים או איזור/ים ספציפי/ים.
כמובן שמשמיע את התאריך והשעה. במידה וההתרעה היא בתוך הטווח של ה10 דקות, המערכת תשמיע את הנתון בצורה של "כמה דקות עברו".
לדוגמא: "לפני... דקות" וכו' או "עכשיו" וכו. לאחר ה10 דקות המערכת תשמיע "היום", "אתמול" ואז "בשעה...". שאר הימים בהיסטורייה יישמעו כתאריך עברי ולועזי.
בסוף הפוסט מצורף קישור להתקנה ובחירת איזורים מהירה במערכת. וכן התקנת הודעות המערכת.
נדגיש כי הבקשות בקישור למערכת שלכם, מתבצעות ישירות מהצד שלכם ואין שרת חוצץ באמצע. כך שאין חשש לדברים לא רצויים.
תהנו
להלן ההגדרות לקובץ ext.ini:
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/all
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/ירושלים
או בשביל מספר איזורים (נקודה מפרידה)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/צפת - עיר.בית הלל
(כל הערים)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/all
api_url_post=yes
api_add_0=pass=***
api_add_1=callerId=***
(עיר ספציפית)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/ירושלים
api_url_post=yes
api_add_0=pass=***
api_add_1=callerId=***
בשדה pass נכתוב את סיסמת הניהול של המערכת לצורך התקנת שלוחת הצינתוקים.
בשדה callerId (לא חובה) ניתן להוסיף זיהוי יוצא מתוך המספרי משני או המאושרים במערכת.
הודעות מערכת: (בנוסף להודעות המערכת, יש קבצים מ00 ו 0 עד 59 בשביל הדקות והשניות)
PAKAR0001
התראות פיקוד העורף
PAKAR0002
עכשיו
PAKAR0003
התראת ירי רקטות וטילים
PAKAR0004
התראת אירוע רדיולוגי
PAKAR0005
התראת רעידת אדמה
PAKAR0006
התראת צונאמי
PAKAR0007
התראת חדירת כלי טיס עויין
PAKAR0008
התראת חומרים מסוכנים
PAKAR0009
התראת חדירת מחבלים
PAKAR0010
תרגיל! צבע אדום
PAKAR0011
תרגיל! רעידת אדמה
PAKAR0012
תרגיל! אירוע רדיולוגי
PAKAR0013
תרגיל! צונאמי
PAKAR0014
תרגיל! חדירת כלי טיס עויין
PAKAR0015
תרגיל! חומרים מסוכנים
PAKAR0016
תרגיל! חדירת מחבלים
PAKAR0018
עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.
PAKAR0019
עליכם לצאת מיד לשטח פתוח. אם לא ניתן, היכנסו לממ"ד או לחדר מדרגות.
רק אם לא ניתן לפעול כך - שבו בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד והגנו על הראש עם הידיים.
PAKAR0020
עליכם להיכנס באופן מיידי למבנה, לנעול את הדלתות ולסגור את החלונות.אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע.
התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה.
PAKAR0021
עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות, אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
PAKAR0022
עליכם להיכנס תוך...
PAKAR0023
למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות. אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
PAKAR0024
למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.
PAKAR0025
לא התקבלו התראות ביממה האחרונה
PAKAR0032
היום
PAKAR0033
אתמול
PAKAR0034
ב...
PAKAR0035
בשעה...
PAKAR0036
עכשיו
PAKAR0043
לפני
PAKAR0044
דקות
להלן קובץ מכוון של כל ההודעות המערכת.
newFiles.zip מעודכן ל 14.01.24
בכל שאלה או תקלה מוזמנים לפנות אלינו.
התיעודים נלקחו מכאן
תודה ל @מאזין-נלהב על בניית המחלקה והיא נמצאת בסוף הפוסט הזה, שמרו את המחלקה בכל תיקיה שתרצו בשרת שלכם, ובצעו קריאה אליה באמצעות INCLUDE.
/*================התחברות רגיל====================*/
$con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',false);
/*================התחברות פריווט====================*/
$con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',true);
ולאחר מכן נוסיף את הפקודה הרצוייה ואת הפרמטרים הרצויים ונכניס למשתנה $a:
$a = $con -> connecting('PKUDA',[
"key"=>"value",
"key"=>"value"
]);
מצורפים כאן כל הפונקציות
$a = $con -> connecting('GetSession',[]);
$a = $con -> connecting('SetPassword', [
"password"=>"סיסמת הניהול הנוכחית",
"newPassword"=>"סיסמה חדשה"
]);
$a = $con -> connecting('GetTransactions',[
"from"=>"מאיזה תנועה להציג",
"limit"=>"מספר מרבי של תנועות שיש לכלול"
]);
$a = $con -> connecting('TransferUnits',[
"destination"=>"מספר מערכת להעברה",
"amount"=>"כמות יחידות להעברה"
]);
$a = $con -> connecting('GetIncomingCalls',[]);
//טקסט ישירות
$File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', 'type=menu');
//קובץ מלינק
$File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', file_get_contents("https://"));
$a = $con -> connecting('UploadFile',[
'path' => 'ivr/ext.ini',
'convertAudio' => 0,
'fileUpload' => $File
]);
$a = $con -> connecting('DownloadFile',[
"path"=>"ivr/1/000.wav"
]);
$a = $con -> connecting('GetTemplates',[]);
$a = $con -> connecting('UpdateTemplate',[
"templateId"=>"מזהה תבנית פרמטר חובה",
"description"=>"תיאור התבנית",
"callerId"=>"זיהוי שיחה יוצאת",
"incomingPolicy"=>"מדיניות שיחות נכנסות - רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד. (OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED)",
"customerDefault"=>"האם להגדיר כקמפיין ברירת המחדל אם כן, יש להגדיר 1. אם לא, יש להגדיר קמפיין אחר",
"maxActiveChannels"=>"הגבלת קווים מחייגים",
"maxBridgedChannels"=>"הגבלת קווים מנותבים",
"originateTimeout"=>"זמן חיוג מקסימלי - בשניות",
"vmDetect"=>"האם להפעיל את האפשרות של זיהוי תא קולי במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"filterEnabled"=>"האם להפעיל את האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"maxDialAttempts"=>"ניסיונות חיוג",
"redialWait"=>"המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות",
"redialPolicy"=>"מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED",
"yemotContext"=>"סוג הקמפיין. ישנם 5 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE",
"bridgeTo"=>"מספר הטלפון לניתוב",
"playPrivateMsg"=>"האם להפעיל את האפשרות של מצב הודעה פרטית במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"removeRequest"=>"אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE"
]);
להלן המחלקה:
$SetSite = $_GET["SetSite"];
if ($SetSite == NULL) {
define("URL", "https://www.call2all.co.il/ym/api/");
}
if ($SetSite == "private") {
define("URL", "https://www.private.call2all.co.il/ym/api/");
}
class BodyPost
{
// part "multipart/form-data"
public static function PartPost($name, $val)
{
$body = 'Content-Disposition: form-data; name="' . $name . '"';
// check instance of oFile
if($val instanceof oFile)
{
$file = $val->Name();
$mime = $val->Mime();
$cont = $val->Content();
$body .= '; filename="' . $file . '"' . "\r\n";
$body .= 'Content-Type: ' . $mime ."\r\n\r\n";
$body .= $cont."\r\n";
} else $body .= "\r\n\r\n".$val."\r\n";
return $body;
}
public static function Get(array $post, $delimiter = '-------------0123456789')
{
if(is_array($post) && !empty($post))
{
$bool = true;
//foreach($post as $val) if($val instanceof oFile) {$bool = true; break; };
if($bool)
{
$ret = '';
foreach($post as $name=>$val)
$ret .= '--' . $delimiter. "\r\n". self::PartPost($name, $val);
$ret .= "--" . $delimiter . "--\r\n";
} else $ret = http_build_query($post);
} else throw new \Exception('Error input param!');
return $ret;
}
}
class oFile
{
private $name;
private $mime;
private $content;
public function __construct($name, $mime=null, $content=null)
{
if(is_null($content))
{
$info = pathinfo($name);
// check is exist and readable file
if(!empty($info['basename']) && is_readable($name))
{
$this->name = $info['basename'];
// get MIME
$this->mime = mime_content_type($name);
// load file
$content = file_get_contents($name);
if($content!==false)
{
$this->content = $content;
}
else
{
throw new Exception('Don`t get content - "'.$name.'"');
}
}
else
{
throw new Exception('Error param');
}
}
else
{
$this->name = $name;
if(is_null($mime)) $mime = mime_content_type($name);
$this->mime = $mime;
$this->content = $content;
};
}
public function Name() { return $this->name; }
public function Mime() { return $this->mime; }
public function Content() { return $this->content; }
}
class connecting_to_yemot_api
{
public $token;
const URL = URL;
public function __construct($user_name, $password)
{
$body = array('username' => $user_name, 'password' => $password);
$body = http_build_query($body);
$opts = array('http' => array(
'method' => 'POST',
'header' => "Content-Type: application/x-www-form-urlencoded",
'content' => $body,
'follow_location' => false) );
$context = stream_context_create($opts);
$url = self::URL.'Login';
$result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
$result = json_decode($result);
if($result -> responseStatus == 'OK')
{
$this -> token = $result -> token;
return TRUE;
}
else
{
throw new Exception('שם המשתמש או הסיסמא של המערכת שגויים');
}
}
public function __destruct()
{
$this -> connecting('Logout');
}
public function connecting($action, $body = array())
{
$delimiter = '----'.uniqid();
$body['token'] = $this -> token;
$body = BodyPost::Get($body, $delimiter);
$opts = array('http' =>
array(
'method' => 'POST',
'header' => 'Content-Type: multipart/form-data; boundary='.$delimiter,
'content' => $body,
'follow_location' => false
)
);
$context = stream_context_create($opts);
$url = self::URL.$action;
$result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
$headers = $this -> parseHeaders($http_response_header);
if($headers['Content-Type'][0] == 'application/json')
{
return json_decode($result);
}
else
{
return $result;
}
}
private function parseHeaders($headers)
{
// פונקציה שמקבלת מערך של שורות הכותרות
// הפונקציה מפרקת את קבצי הקוקי לתת-מערך נפרד
// מערך הכותרות
$head = array();
foreach( $headers as $k=>$v )
{
$t = explode( ':', $v, 2 );
if( isset( $t[1] ) )
{
if($t[0] == 'Set-Cookie')
{
$CookiesArr = array();
$cookies = explode( ';', $t[1]);
foreach($cookies as $cookie)
{
$c = explode( '=', $cookie);
if( isset( $c[1] ) )
{
$CookiesArr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
}
else
{
$CookiesArr[] = trim( $c[0] );
}
}
$head[ trim($t[0]) ] = $CookiesArr;
}
elseif($t[0] == 'Content-Type')
{
$arr = array();
$children = explode( ';', $t[1]);
foreach($children as $child)
{
$c = explode( '=', $child);
if( isset( $c[1] ) )
{
$arr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
}
else
{
$arr[] = trim( $c[0] );
}
}
$head[ trim($t[0]) ] = $arr;
}
else
{
$head[ trim($t[0]) ] = trim( $t[1] );
}
}
else
{
$head[] = $v;
if( preg_match( "#HTTP/[0-9\.]+\s+([0-9]+)#",$v, $out ) )
{
$head['reponse_code'] = intval($out[1]);
}
}
}
return $head;
}
}
בס"ד
כאן אנו מביאים מודול פשוט ללא צורך בשרת שיאפשר לכם לקבל הודעה כתובה מהמערכת הטלפונית לווצאפ.
1) נשלח את ההודעה I allow callmebot to send me messages
בווצאפ לטלפון מספר +34644179464 או ללחוץ על הקישור wa.me/34644179464?text=I allow callmebot to send me messages
2) ממתינים מספר שניות/דקות עד לקבלת ההודעה
CallMeBot API Activated for 'מספר הטלפון ממנו נרשמתם'
Your apikey is: 'הטוקן אותו יש לשמור בצד'
**3)**מגדירים את ההגדרה הבאה במערכת הטלפונית
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=text=ההודעה לשליחה (ניתן להגדיר: זיהוי דיבור ערך א/הקלדת טקסט ערך ב)
api_add_2=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
וזהו!!! יש לכם מודול חמוד ושימושי.
ערך א) זיהוי דיבור
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_000=text,,voice
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
ערך ב) הקלדת טקסט
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_000=text,,*,*,*,HebrewKeyboard
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
יש להעלות קובץ 000 להשאיר הודעה בהקלטה או בהקלדה
שירות מי חיפש אותי בווצאפ(הדוגמא המובאת כאן היא בget אך אפשר בpost וזאת על ידי הוספת api_url_post=yes
לקוד הבא)
type=api
api_link=https://whatsapp.ai770.tech
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
שימו לב: הטוקן אותו קיבלתם משוייך רק למספר הטלפון איתו נרשמתם.
בברכה
אהבת ישראל - שירותי התוכן היהודי
חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות
0799100249
אם יש 100 שלוחות בשלוחה המבוקשת, ורוצים שהיא תופעל באקראי, משלוחה 1 עד שלוחה 100
יש להגדיר:
type=folder_play_random
folder_play_random=1.100
אם רוצים לדוגמא שיפעיל משלוחה 50 עד שלוחה 90 באקראי (לשלוחות האחרות לא יהיה גישה כלל)
יש לשנות את המספרים ולהגדיר:
type=folder_play_random
folder_play_random=50.90
בוקר טוב.
עדכון:
למי שלא שם לב, היתה בעייה בהפרדה של & בין הפרמטרים של ההשמעת קבצים לבין ApiCallId וכו שאר הפרמטרים שנשלחים כרגיל ממודול API.
כלומר, הפרמטר של ApiCallId היה מחובר עם הפרמטר של ההשמעת הקבצים...
עכ"פ הבעייה סודרה!.
המשך יום נעים.
בס"ד
עשיתי פרוייקט שיכול לעזור: שליחת שיחה טלפונית עם קוד אימות כמו ווצאפ (לקבלת קוד האימות אנא הקישו...) וגם האימות מתבצע מול האנדפוינט.
הקוד בנוי בnode.js.
מצרף לכם כאן את הפרוייקט. אם משהו לא מובן תגידו זה פשוט פעם ראשונה שאני עושה דברים כאלה בפומבי
https://github.com/ivrtop770/yemot-otp
ברוכים הבאים לעדכוני מערכות (smart-ivr.click) אהבת ישראל - פתרונות טכנולוגיה (ai770.tech)
שירות לקוחות: 0534100432
ווצאפ: 🪀 wa.me/972534100432
אתר: www.ai770.tech
אימייל: service@ai770.tech
קטלוג: 🧾 wa.me/c/972534100432
מעודכן לתאריך כ"ז ניסן 09/04/21 14:51
• קבלת ושליחת הודעות אימייל על ידי כתובת אימייל המוקצית עבורכם בחינם.
קבלת התראות כאשר יש הודעה חדשה.
כתובת המייל היא
aaa@email770.com
רק במקום aaa תשימו את הטלפון שלכם.
חובה תחילה לפתוח את החשבון דרך המערכת הטלפונית
שלוחה 1 > שמיעת ההודעות שלכם. שמיעת ההודעה בשנית 1 מעבר להודעה הבאה 2, הודעה קודמת 3, סימון הודעה כנקראה 4, מחיקה 5, השבת תשובה (תשובה רגילה, צירוף קובץ מהמערכת הטלפונית, צירוף קובץ מהענן שלכם בפוסטפון) 6, שמיעת קבצים מצורפים מהענן 7, העברת ההודעה 8, חזרה לתפריט ראשי 9.
שלוחה 2 > שליחת מייל.
שלוחה 20 > שליחת מייל באמצעות זיהוי קולי.
שלוחה 21 > שליחת מייל רגיל.
שלוחה 22 > שליחת הודעת מייל בצירוף קובץ מהמערכת הטלפונית שלכם.
שלוחה 23 > ענן הקבצים שלכם ושליחתם במייל.
שלוחה 231 > שמיעת הקבצים.
שלוחה 232 > הקלטת קבצים.
שלוחה 233 > שליחת מייל בצירוף קובץ מהארכיון.
שלוחה 3 > אנשי הקשר השמורים.
שלוחה 4 > הגדרות אישיות.
שלוחה 40 > בנק יחידות לזיהוי דיבור.
שלוחה 41 > הגדרת חתימה אישית.
שלוחה 42 > הגדרת שם השולח.
שלוחה 43 > קבלת התראות כאשר יש הודעות חדשות בתיבה.
שלוחה 44 > הגדרת אפשרות ברירת מחדל לסוג השליחה
(הקלדה עם הפרדה של סולמית בין אות לאות/הקלטה קולית ושליחתה כקובץ מצורף/הקלדה בעברית או באנגלית עם הפרדה של כוכבית רק בין אותיות שלא מופיעות על אותו מקש וכן סימנים ותווים מיוחדים) -
ב:
הקלדת שם השולח, הקלדת חתימה אישית, הקלדת נושא, הקלדת גוף הודעה.
שלוחה 5 > שמיעת קוד אימות העברת מייל במידה ונשלחה בקשה מגימייל.
שלוחה 6 > עדכון כתובת המייל למי שרשום לכתובת מקוצרת/במידה והתיבה לא עובדת.
שלוחה 7 > הסבר.
שלוחה 8 > השארת הודעה.
ועוד מגוון אפשרויות שיתווספו בהמשך בל"נ
0799333362
• הגדרת כותרת, נושא, טלפון לשיחות, סמס, ווצאפ, מייל, אתר אינטרנט, קישור לוויז, ותמונת פרופיל.
• שיתוף הכרטיס שלכם עם כל כלי מדיה אפשרי בתוספת תצוגה מקדימה בתוך כלי המדיה.
ועוד מגוון אפשרויות
אפשרות 1
אפשרות 2
• סקר סטנדרתי/תזמון אירוע - שאלה ותשובות ללא הגבלה מטקסט/קישור/תמונה, והגולש יכול לבחור בדירוג בין 1 ל 3 את הרצוי.
• הגבלת הסקר לתאריך מסוים.
• הגבלת הטופס עם סיסמא.
• ייצוא התוצאות כcsv/הדפסה.
ועוד מגוון אפשרויות
אפשרות 1
אפשרות 2
מושהה
• אפשרות להעלאת קובץ שמע עם השם לתפילה בכניסה לקו.
• חלוקה לפי: פרקים/פרשה/ספרים/התיקון הכללי.
• לאחר קבלת הפרקים - שמיעת התהילים בנוסח ספרד/אשכנז.
ivr2.ahavat-israel.net/theilim.php
ivr2.smart-ivr.click/theilim.php
מושהה
בשירות זה תוכלו לקבל לינק עם אימות recaptcha("אינני רובוט!",זיהוי תמונה וכו) לקבוצת הווצאפ שלכם או לכל קישור אחר. כך כל מצטרף יעבור אימות אבטחה לפני הצטרפותו.
whatsapp.smart-ivr.click
whatsapp.ahavat-israel.net
smart-ivr.click/whatsapp
ahavat-israel.net/whatsapp
מושהה
• התחברות למערכת בשרת רגיל/פריווט.
• הורדת מספרי הטלפון של רשימת התפוצה. הרצוייה כקובץ אקסל/csv מתוך תפריט כל הרשימות תפוצה, והגדרת דף הרשמה עצמית עם אימות recaptcha(אימות "אינני רובוט!"/זיהוי תמונות).
הבהרה: מודול זה מסופק על ידי אהבת ישראל ואין קשר בינה לבין חברת ימות המשיח למעט שימוש בהגדרות הAPI שלה. הכנסת מספר המערכת והסיסמא, הינה באחריותה הבלעדית של המשתמש. עם זאת, אהבת ישראל משתדלת ככל יכולתה לבצע הצפנה ברמה הגבוהה ביותר בכל עת שמתבצע שימוש עם הסיסמאות
ivr2.ahavat-israel.net/MailingList.php
ivr2.smart-ivr.click/MailingList.php
ahavat-israel.net/ivr2/MailingList.php
smart-ivr.click/ivr2/MailingList.php
מעודכן לתאריך 25/03/21 09:08
במערכת אלפון קולי תוכלו להגדיר עבור המאזין, ספר טלפונים קולי לפי אנשי הקשר שלכם בסינון לפי שם פרטי/משפחה/כתובת.
במערכת זימון תורים תוכלו להגדיר עבור הלקוח הרוצה להזמין את התור את שעות הקבלת קהל, כמה זמן כל תור, וכך המערכת תחפש בטווח הזמן הפנוי את התורים ותציג אותם לבחירת המאזין. בכל הזמנת תור תוכלו לקבל דוח לאימייל בצורה מופשטת וברורה בצירוף הקלטת שם הלקוח.
לחצו כאן
במודול זה ניתן להעלות קובץ למערכת הטלפונית שישלח למאזין שהקיש את כתובת המייל בטלפון/לאימייל הראשי.
לחצו כאן
באישור.
ההשקה🤩
'הודעה מהירה'
האפליקצייה החדשה
התא הקולי המתקדם ביותר - בקלות, וביעילות!
הסבר
אתם מפעילים את שירות ה'עקוב אחרי' להודעה מהירה.
מעתה כל שיחה שתגיע מההפנייה למערכת תשמע את השלבים הבאים:
קודם כל איחול פתיחה לפי השעה (בוקר,צהריים וכו), ברירת מחדל לפי שעון ישראל אך כמובן שאפשר להגדיר זאת.
לאחר מכן הודעה מותאמת שהלקוח לא יכול לענות, או הקלטה שלכם, או השמעת השם שלכם על ידי הקלטה שלכם/הקלטת הקריין ואז הקריין ממשיך שהאתם לא יכולים לענות.
(בחברות מסוימות כאשר הטלפון כבוי, תושמע הודעה מותאמת למתקשר שהטלפון שלכם סגור).
קבלת הפרטים מהמתקשר - זיהוי הדיבור
לאחר כל הפתיחה - עובר להשארת הודעה.
לאחר הקלטת ההודעה המערכת בודקת האם השיחה מהמתקשר הזה היא הראשונה לאותו הלקוח.
אם זו השיחה הראשונה, המערכת תבקש ממנו להקליט (בנפרד):
ואז לאחר בקשת הפרטים יציע לו להקיש 1 כדי לשמוע את כל הפרטים שנקלטו, לאשר את השליחה במקש 2 או להמתין ולהימנע מכל הקשה, מקש 3 להקליט הכל מחדש.
במידה וזאת היא לא השיחה הראשונה, כמובן שישמיע לו את הנתונים ובקצרה, ויציע לו להמשיך ולשלוח את ההודעה במקש 1 או להמתין לשליחה אוטומטית לאחר הימנעות מכל הקשה, אפשרות לשמיעת הפרטים המלאים במקש 2, אפשרות להקלטת פרטי היצירת קשר בלבד מחדש במקש 3.
יופי. אישרנו את השליחה, נשמע הודעה נחמדה המאחלת לנו יום טוב ומקסים.
עד כאן מצד המתקשר אליכם.
כעת אצליכם - המשיבון הטלפוני
אתם מקבלים התראה טלפונית כאשר מתקבלת הודעה חדשה, וניתן לקבל זאת כהודעה כתובה בווצאפ, סמס, מייל ועוד.
כעת הנכם יכולים לחזור למספר.
בכניסה ישמיע לכם קודם את ההודעות החדשות והכמות שלהם.
ואז ישמיע כהקראה רובוטית כמובן את ההודעה, מלפני כמה זמן נשלחה ואת השם של הלקוח.
ניתן לשמוע את הפרטים המלאים, לשמוע את ההקלטות המקוריות בקולו של המתקשר, למחוק הודעה והעברתה לסל המיחזור.
הודעה שכבר שמעתם תסומן אוטומטית כהודעה שנקראה.
במידה ונותקה השיחה, המערכת תציע לכם להמתין מעט או להקיש 1 כדי לעבור ישירות להודעה בה עצרתם או להקיש 2 כדי לשמוע מההודעה החדשה ביותר.
כנל גם בהודעות ישנות.
עד כאן האפשרויות הניתנות בחיוג למשיבון.
הממשק האינטרנטי
ניתן דרך הממשק להגדיר הרשאת כניסה למתקשר להאזנה להודעה.
להגדיר סיסמא לכולם, רשימה לבנה או רשימה שחורה, שכל מי שנכנס כדי להשאיר הודעה יצטרך להקיש את הסיסמא שהגדרתם בלי שום יוצא מהכלל.
ניתן להגדיר שרק מי שברשימה יצטרך להקיש סיסמא והשאר לא יצטרכו.
או לחילופין שכולם יצטרכו להקיש סיסמא חוץ מהמספרי טלפון שברשימה.
גם יש רשימת דחייה הרמטית שלא יצליחו בכלל לחייג למשיבון.
כמובן שכל ההגדרות האלו נוגעות אך ורק למי שמתקשר אליכם ולא משפיעות כלל על שאר המתקשרים למשתמשים במשיבון.
ניתן להקליט פתיח מסוגנן משלכם או להעלות קובץ מוכן.
ניתן להקליט רק את שמכם/להעלות קובץ אודיו עם שמכם והקריין "ישלים" זאת עם הקריינות המוכנה.
ניתן להגיש בקשה לקריין את השם שלכם.
ניתן לצפות בהודעות דרך האתר.
ניתן לצפות ברשימת האנשי קשר שחייגו אליכם עד כה.
מתי היה החיוג הראשון ומתי היה החיוג לאחרונה.
ניתן להגדיר שיתוף החשבון עם עוד מספרי טלפונים כך שהם יוכלו להאזין להודעות של הטלפון שלכם וגם במידה והם יבצע עקוב אחרי, התיבה עם ההודעות יהיו ביחד.
גם כאן ניתן להגדיר סיסמא/רשימה לבנה/שחורה וכיוצב כמו שכתבנו מקודם.
קבלת ההודעה במגוון פלטפורמות כמו בכל שירות שלנו
ויש אפשרות לנהל כל מערכת ivr או מערכת וירטואל פלוס בצורה נוחה בממשק.
(כידוע ממזמן ניסינו להקים ממשק ניהול מוצלח למערכות ולכן חשבנו פשוט לשלב זאת כאן, לאחר בקשות של לקוחות).
בעז"ה בימים הקרובים שפת התיכנות של המשיבון הולכת לעבור שפה לצורה המבוקשת כיום לפרוייקטים כאלה כדי שכל המערכת תרוץ בצורה תקינה ומהירה.
כנסו כעת לאתר
https://qmessage.co.il
או בצעו 'עקוב אחרי' לטלפון 035700777
(לא מצליחים לבצע הפנייה? צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו).
לשירות הלקוחות חייגו 03-770-1-770
בכתובת המייל: cs@ivrtop.com
מצורף קובץ וידאו להפצה: https://qmessage.co.il/video.mp4
להלן תמונות מהממשק והיסטוריית גירסאות:
מסך הכניסה - התחברות:
מסך אימות ההתחברות לאחר שליחת השיחה:
העדכונים:
@מערכת-קמפיינים כתב בחדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2:
@מ-מ-פליישער
יפה מאוד!!
נשמח אם תעשה אפשרות לפתיחה עם תבנית מוכנה להתקנה כמו שיש באשף של ימות
אתה מתכווין ספציפית לרדיו?
@מערכת-קמפיינים כתב במה הסיסמת ניהול של המערכת באתר של "אהבת ישראל":
@מ-מ-פליישער
תודה על המענה.
אני פשוט רוצה להעתיק תכנים ממערכת אחרת דרך הממשק של אביי ואני צריך סיסמה
מה אפשר לעשות?
אתה רוצה להעתיק את התוכן למספר שקיבלת אצלינו? אם כן, בעיקרון יכלת רק לשים את המספר והסיסמא הישן. אבל אם עדיין אתה רוצה להעתיק אלינו, שלח אלינו למייל או מחר בטלפון ואנחנו נבצע את ההעברה. שלח גם את הקישור לתוכנה המדוברת.
@מערכת-קמפיינים כתב במה הסיסמת ניהול של המערכת באתר של "אהבת ישראל":
שלום אני רוצה לדעת איך אני יכול לראות ולשנות את הסיסמת ניהול של מערכת שפתחתי בממשק "סמאטרט IVR" של @מ-מ-פליישער
תודה רבה
אם זה מספר שקיבלת מאיתנו - אין דרך לדעת מה הסיסמא.
אם אתה מתכווין לסיסמת החשבון יש לך אפשרות לשנות בעמוד הפרופיל או באיפוס סיסמא.
בס"ד
מעתה הפיצ'ר זמין להקמה והגדרה עצמאית לחצו כאן.
בס"ד
יום רביעי ט"ו טבת ה'תשפ"ה (15/01/2024)
נוספו דברים חדשים בממשק SmartIVR בסוג מערכת החדשה והפופולרית "רדיו"
כנסו לממשק >> smart-ivr.co.il
המשך ערב נהדר
בס"ד
יום ג' י"ד טבת ה'תשפ"ה (14/01/2025)
בברכה,
@זעליג כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער למה הוא לא נותן לי?
הרי מילאתי הכל
בס"ד
עליתי על הבעייה. העליתי גירסא. תרענן את הדף ותעשה מחדש.
@צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
@מ-מ-פליישער כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
action=delete
אכן, תודה רבה... (מוזר, היה נראה לי שכן העתקתי נכון)
לפעמים המחשב "מתעקש" לזכור את הבחירה של העתקה הקודמת. קרה לי הרבה...
@צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
עשיתי פקודה מהדפדפן למחיקת כמה קבצים, וזה לא עובד! מישהו יכול להסביר לי מה הטעות??
זה מה שעשיתיhttps://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:777&action=action&what0=ivr2:2/ApprovalOk&what1=ivr2:2/Record&what2=ivr2:2/ApprovalNumberNow.ini&what3=ivr2:2/LogRecordingAndEnteringData.ymgr&what4=ivr2:2/ApprovalAll.ymgr
וזה התגובה
{"responseStatus":"ERROR","message":"action is required","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}
ולא נמחק אף אחד מהקבצים, וגם כשאני עושה רק קובץ אחד ככה
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:7777&action=action&what=ivr2:2/ApprovalOk
זה גם לא עובד, מישהו יכול לעזור לי?
תודה רבה!
עשית action=action ולא action=delete....
בס"ד
יום ראשון י"ב טבת (12.01.2025)
נוסף: