• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. מ. מ. פליישער
    3. הגבוה ביותר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 43
    • נושאים 79
    • פוסטים 774
    • הגבוה ביותר 373
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 1

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מ. מ. פליישער

    • RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות

      בס"ד

      הצעת פיתוח לPhoneBook - ייבוא אנשי קשר מאקסל

      לפי כמות ה👍 שיהיה לכתבה זו - נשקול את ההעלאת האפשרות

      בהצלחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • התראות פיקוד העורף להטמעה במערכת הטלפונית שלכם - ללא עלות

      בס"ד

      אנו מביאים לכם מודול שפיתחנו - קל להטמעה במערכת שלכם, לשמיעת התראות פיקוד העורף לעיר שלכם, או לכל הערים בארץ.
      וכן מאפשר לקבל צינטוק מהמערכת שלכם כשמתקבלת התראת פיקוד העורף לעיר שלכם.

      המודול יכול לעבוד עבור כל הערים או איזור/ים ספציפי/ים.
      כמובן שמשמיע את התאריך והשעה. במידה וההתרעה היא בתוך הטווח של ה10 דקות, המערכת תשמיע את הנתון בצורה של "כמה דקות עברו".
      לדוגמא: "לפני... דקות" וכו' או "עכשיו" וכו. לאחר ה10 דקות המערכת תשמיע "היום", "אתמול" ואז "בשעה...". שאר הימים בהיסטורייה יישמעו כתאריך עברי ולועזי.

      בסוף הפוסט מצורף קישור להתקנה ובחירת איזורים מהירה במערכת. וכן התקנת הודעות המערכת.
      נדגיש כי הבקשות בקישור למערכת שלכם, מתבצעות ישירות מהצד שלכם ואין שרת חוצץ באמצע. כך שאין חשש לדברים לא רצויים.

      תהנו 🙂


      להלן ההגדרות לקובץ ext.ini:

      האזנה להתראות - כל הערים

      type=api
      api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/all
      

      האזנה להתראות - איזור ספציפי / מספר מרובה של אזורים (ניסיוני)

      type=api
      api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/ירושלים
      

      או בשביל מספר איזורים (נקודה מפרידה)

      type=api
      api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/צפת - עיר.בית הלל
      

      רישום לקבלת צינטוק בעת התראה (מבוסס מודול צינטוקים חינמיים)

      (כל הערים)

      type=api
      api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/all
      api_url_post=yes
      api_add_0=pass=***
      api_add_1=callerId=***
      

      (עיר ספציפית)

      type=api
      api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/ירושלים
      api_url_post=yes
      api_add_0=pass=***
      api_add_1=callerId=***
      

      בשדה pass נכתוב את סיסמת הניהול של המערכת לצורך התקנת שלוחת הצינתוקים.
      בשדה callerId (לא חובה) ניתן להוסיף זיהוי יוצא מתוך המספרי משני או המאושרים במערכת.


      קישור מומלץ להתקנת המודול והודעות המערכת המוכנות במערכת שלכם https://pakar.ivr2.tel

      image.png
      2547048c-9f4e-4b7f-9261-9a0c2b8dc446-image.png
      הודעות מערכת: (בנוסף להודעות המערכת, יש קבצים מ00 ו 0 עד 59 בשביל הדקות והשניות)
      PAKAR0001 התראות פיקוד העורף
      PAKAR0002 עכשיו
      PAKAR0003 התראת ירי רקטות וטילים
      PAKAR0004  התראת אירוע רדיולוגי
      PAKAR0005 התראת רעידת אדמה
      PAKAR0006 התראת צונאמי
      PAKAR0007 התראת חדירת כלי טיס עויין
      PAKAR0008 התראת חומרים מסוכנים
      PAKAR0009 התראת חדירת מחבלים
      PAKAR0010 תרגיל! צבע אדום
      PAKAR0011 תרגיל! רעידת אדמה
      PAKAR0012 תרגיל! אירוע רדיולוגי
      PAKAR0013 תרגיל! צונאמי
      PAKAR0014 תרגיל! חדירת כלי טיס עויין
      PAKAR0015 תרגיל! חומרים מסוכנים
      PAKAR0016  תרגיל! חדירת מחבלים
      PAKAR0018  עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.  
      PAKAR0019  עליכם לצאת מיד לשטח פתוח. אם לא ניתן, היכנסו לממ"ד או לחדר מדרגות.
      רק אם לא ניתן לפעול כך - שבו בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד והגנו על הראש עם הידיים.
      PAKAR0020  עליכם להיכנס באופן מיידי למבנה, לנעול את הדלתות ולסגור את החלונות.אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע.
      התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה.
      PAKAR0021 עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות, אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
      PAKAR0022 עליכם להיכנס תוך... 
      PAKAR0023 למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.  אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
      PAKAR0024 למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.
      PAKAR0025 לא התקבלו התראות ביממה האחרונה
      PAKAR0032 היום
      PAKAR0033 אתמול
      PAKAR0034 ב...
      PAKAR0035 בשעה...
      PAKAR0036 עכשיו
      PAKAR0043 לפני
      PAKAR0044 דקות

      להלן קובץ מכוון של כל ההודעות המערכת.
      newFiles.zip מעודכן ל 14.01.24

      files.zip


      בכל שאלה או תקלה מוזמנים לפנות אלינו.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • מחלקה של תקשורת עם ימות API

      ברוכים הבאים למחלקה לתקשורת עם ימות API בקלות ובמהירות!

      התיעודים נלקחו מכאן


      תודה ל @מאזין-נלהב על בניית המחלקה והיא נמצאת בסוף הפוסט הזה, שמרו את המחלקה בכל תיקיה שתרצו בשרת שלכם, ובצעו קריאה אליה באמצעות INCLUDE.

      /*================התחברות רגיל====================*/
      $con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',false);
      
      /*================התחברות פריווט====================*/
      $con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',true);
      

      ולאחר מכן נוסיף את הפקודה הרצוייה ואת הפרמטרים הרצויים ונכניס למשתנה $a:

      $a = $con -> connecting('PKUDA',[
      "key"=>"value",
      "key"=>"value"
      ]);
      

      התשובה מהשרת (ניתן לדעת כל תשובה על ידי מעבר ספציפית לכל פונקצייה לתיעוד בAPI)


      מצורפים כאן כל הפונקציות


      קבלת פרטי המערכת

      $a = $con -> connecting('GetSession',[]);
      

      שינוי סיסמת ניהול

      $a = $con -> connecting('SetPassword', [
      "password"=>"סיסמת הניהול הנוכחית", 
      "newPassword"=>"סיסמה חדשה"
      ]);
      

      קבלת רשימת חיובי יחידות

      $a = $con -> connecting('GetTransactions',[
      "from"=>"מאיזה תנועה להציג",
      "limit"=>"מספר מרבי של תנועות שיש לכלול"
      ]);
      

      העברת יחידות

      $a = $con -> connecting('TransferUnits',[
      "destination"=>"מספר מערכת להעברה",
       "amount"=>"כמות יחידות להעברה"
      ]);
      

      קבלת רשימת שיחות הפעילות במערכת

      $a = $con -> connecting('GetIncomingCalls',[]);
      

      העלאת קובץ

      //טקסט ישירות
      $File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', 'type=menu');
      //קובץ מלינק
      $File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', file_get_contents("https://"));
      
      $a = $con -> connecting('UploadFile',[
      'path' => 'ivr/ext.ini',
      'convertAudio' => 0,
      'fileUpload' => $File
      ]);
      
      

      הורדת קובץ

      $a = $con -> connecting('DownloadFile',[
      "path"=>"ivr/1/000.wav"
      ]);
      

      קבלת מצב כל תבניות הקמפיינים

      $a = $con -> connecting('GetTemplates',[]);
      

      עדכון תבנית קמפיין

      $a = $con -> connecting('UpdateTemplate',[
      "templateId"=>"מזהה תבנית	פרמטר חובה",
      "description"=>"תיאור התבנית",
      "callerId"=>"זיהוי שיחה יוצאת",
      "incomingPolicy"=>"מדיניות שיחות נכנסות - רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד. (OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED)",
      "customerDefault"=>"האם להגדיר כקמפיין ברירת המחדל אם כן, יש להגדיר 1. אם לא, יש להגדיר קמפיין אחר",
      "maxActiveChannels"=>"הגבלת קווים מחייגים",
      "maxBridgedChannels"=>"הגבלת קווים מנותבים",
      "originateTimeout"=>"זמן חיוג מקסימלי - בשניות",
      "vmDetect"=>"האם להפעיל את האפשרות של זיהוי תא קולי	במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
      "filterEnabled"=>"האם להפעיל את האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים	במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
      "maxDialAttempts"=>"ניסיונות חיוג",
      "redialWait"=>"המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות",
      "redialPolicy"=>"מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED",
      "yemotContext"=>"סוג הקמפיין. ישנם 5 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE",
      "bridgeTo"=>"מספר הטלפון לניתוב",
      "playPrivateMsg"=>"האם להפעיל את האפשרות של מצב הודעה פרטית	במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
      "removeRequest"=>"אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE"
      ]);
      

      להלן המחלקה:

      $SetSite = $_GET["SetSite"];
      	if ($SetSite == NULL) {
      	define("URL", "https://www.call2all.co.il/ym/api/");
      }
      	if ($SetSite == "private") {
      	define("URL", "https://www.private.call2all.co.il/ym/api/");
      }
      class BodyPost
      {
      // part "multipart/form-data"
          public static function PartPost($name, $val)
           {
               $body = 'Content-Disposition: form-data; name="' . $name . '"';
      // check instance of oFile
               if($val instanceof oFile)
                {
                    $file = $val->Name();
                    $mime = $val->Mime();
                    $cont = $val->Content();
       
                    $body .= '; filename="' . $file . '"' . "\r\n";
                    $body .= 'Content-Type: ' . $mime ."\r\n\r\n";
                    $body .= $cont."\r\n";
                } else $body .= "\r\n\r\n".$val."\r\n";
               return $body;
           }
       
          public static function Get(array $post, $delimiter = '-------------0123456789')
           {
               if(is_array($post) && !empty($post))
                {
                    $bool = true;
                    //foreach($post as $val) if($val instanceof oFile) {$bool = true; break; };
                    if($bool)
                     {
                         $ret = '';
                         foreach($post as $name=>$val)
                             $ret .= '--' . $delimiter. "\r\n". self::PartPost($name, $val);
                         $ret .= "--" . $delimiter . "--\r\n";
                     } else $ret = http_build_query($post);
                } else throw new \Exception('Error input param!');
               return $ret;
           }
      }
       
      class oFile
      {
           private $name;
           private $mime;
           private $content;
       
           public function __construct($name, $mime=null, $content=null)
            {
                if(is_null($content))
                 {
                     $info = pathinfo($name);
      // check is exist and readable file
                     if(!empty($info['basename']) && is_readable($name))
                      {
                          $this->name = $info['basename'];
      // get MIME
                          $this->mime = mime_content_type($name);
      // load file
                          $content = file_get_contents($name);
                          if($content!==false)
                          {
                              $this->content = $content;
                          }
                          else
                          {
                              throw new Exception('Don`t get content - "'.$name.'"');
                          }
                      }
                      else
                      {
                          throw new Exception('Error param');
                      }
                 }
                 else
                 {
                         $this->name = $name;
                         if(is_null($mime)) $mime = mime_content_type($name);
                         $this->mime = $mime;
                         $this->content = $content;
                  };
            }
       
          public function Name() { return $this->name; }
       
          public function Mime() { return $this->mime; }
       
          public function Content() { return $this->content; }
       
      }
       
      class connecting_to_yemot_api
      {
          public $token;
       
          const URL = URL;
       
          public function __construct($user_name, $password)
          {
              $body = array('username' => $user_name, 'password' => $password);
       
              $body = http_build_query($body);
       
              $opts = array('http' => array(
       
                  'method'  => 'POST',
       
                  'header'  => "Content-Type: application/x-www-form-urlencoded",
       
                  'content' => $body,
       
                  'follow_location' => false) );
       
               $context  = stream_context_create($opts);
       
               $url = self::URL.'Login';
       
                  $result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
       
                  $result = json_decode($result);
       
                  if($result -> responseStatus == 'OK')
                  {
                      $this -> token = $result -> token;
       
                      return TRUE;
                  }
                  else
                  {
                      throw new Exception('שם המשתמש או הסיסמא של המערכת שגויים');
                  }
          }
       
          public function __destruct()
          {
              $this -> connecting('Logout');
          }
       
          public function connecting($action, $body = array())
          {
              $delimiter = '----'.uniqid();
       
              $body['token'] = $this -> token;
       
              $body = BodyPost::Get($body, $delimiter);
       
              $opts = array('http' =>
                      array(
                          'method'  => 'POST',
                          'header'  => 'Content-Type: multipart/form-data; boundary='.$delimiter,
                          'content' => $body,
                          'follow_location' => false
                          )
                        );
              $context  = stream_context_create($opts);
       
              $url = self::URL.$action;
       
              $result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
       
              $headers = $this -> parseHeaders($http_response_header);
       
              if($headers['Content-Type'][0] == 'application/json')
              {
                  return json_decode($result);
              }
              else
              {
                  return $result;
              }
          }
       
          private function parseHeaders($headers)
          {
              // פונקציה שמקבלת מערך של שורות הכותרות
              // הפונקציה מפרקת את קבצי הקוקי לתת-מערך נפרד
       
       
              // מערך הכותרות
              $head = array();
       
              foreach( $headers as $k=>$v )
              {
                  $t = explode( ':', $v, 2 );
       
                  if( isset( $t[1] ) )
                  {
                      if($t[0] == 'Set-Cookie')
                      {
                          $CookiesArr = array();
       
                          $cookies = explode( ';', $t[1]);
       
                          foreach($cookies as $cookie)
                          {
                              $c = explode( '=', $cookie);
       
                              if( isset( $c[1] ) )
                              {
                                  $CookiesArr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
                              }
                              else
                              {
                                  $CookiesArr[] = trim( $c[0] );
                              }
                          }
       
                          $head[ trim($t[0]) ] = $CookiesArr;
                      }
                      elseif($t[0] == 'Content-Type')
                      {
                          $arr = array();
       
                          $children = explode( ';', $t[1]);
       
                          foreach($children as $child)
                          {
                              $c = explode( '=', $child);
       
                              if( isset( $c[1] ) )
                              {
                                  $arr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
                              }
                              else
                              {
                                  $arr[] = trim( $c[0] );
                              }
                          }
       
                          $head[ trim($t[0]) ] = $arr;
                      }
                      else
                      {
                          $head[ trim($t[0]) ] = trim( $t[1] );
                      }
                  }
                  else
                  {
                      $head[] = $v;
                      if( preg_match( "#HTTP/[0-9\.]+\s+([0-9]+)#",$v, $out ) )
                      {
                          $head['reponse_code'] = intval($out[1]);
                      }
                  }
              }
              return $head;
          }
      }
      
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • מודול שליחת הודעה כתובה בווצאפ אליכם ללא צורך בשרת - מובא על ידי אהבת ישראל

      בס"ד

      כאן אנו מביאים מודול פשוט ללא צורך בשרת שיאפשר לכם לקבל הודעה כתובה מהמערכת הטלפונית לווצאפ.

      1) נשלח את ההודעה I allow callmebot to send me messages בווצאפ לטלפון מספר +34644179464 או ללחוץ על הקישור wa.me/34644179464?text=I allow callmebot to send me messages

      2) ממתינים מספר שניות/דקות עד לקבלת ההודעה

      CallMeBot API Activated for 'מספר הטלפון ממנו נרשמתם'
      Your apikey is: 'הטוקן אותו יש לשמור בצד'
      

      **3)**מגדירים את ההגדרה הבאה במערכת הטלפונית

      type=api
      api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
      api_add_0=phone=מספר הטלפון
      api_add_1=text=ההודעה לשליחה (ניתן להגדיר: זיהוי דיבור ערך א/הקלדת טקסט ערך ב)
      api_add_2=apikey=הטוקן
      api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
      

      וזהו!!! יש לכם מודול חמוד ושימושי.

      ערך א) זיהוי דיבור

      type=api
      api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
      api_000=text,,voice
      api_add_0=phone=מספר הטלפון
      api_add_1=apikey=הטוקן
      api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
      

      ערך ב) הקלדת טקסט

      type=api
      api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
      api_000=text,,*,*,*,HebrewKeyboard
      api_add_0=phone=מספר הטלפון
      api_add_1=apikey=הטוקן
      api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
      

      יש להעלות קובץ 000 להשאיר הודעה בהקלטה או בהקלדה

      שירות מי חיפש אותי בווצאפ(הדוגמא המובאת כאן היא בget אך אפשר בpost וזאת על ידי הוספת api_url_post=yes לקוד הבא)

      type=api
      api_link=https://whatsapp.ai770.tech
      api_add_0=phone=מספר הטלפון
      api_add_1=apikey=הטוקן
      api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
      

      שימו לב: הטוקן אותו קיבלתם משוייך רק למספר הטלפון איתו נרשמתם.
      בברכה
      אהבת ישראל - שירותי התוכן היהודי

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות

      חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות
      0799100249

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • הפעלת שלוחה רנדומלית

      אם יש 100 שלוחות בשלוחה המבוקשת, ורוצים שהיא תופעל באקראי, משלוחה 1 עד שלוחה 100
      יש להגדיר:

      type=folder_play_random
      folder_play_random=1.100
      

      אם רוצים לדוגמא שיפעיל משלוחה 50 עד שלוחה 90 באקראי (לשלוחות האחרות לא יהיה גישה כלל)
      יש לשנות את המספרים ולהגדיר:

      type=folder_play_random
      folder_play_random=50.90
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: פניה לשרת api במקש ממודול השמעת קבצים

      בוקר טוב.
      עדכון:
      למי שלא שם לב, היתה בעייה בהפרדה של & בין הפרמטרים של ההשמעת קבצים לבין ApiCallId וכו שאר הפרמטרים שנשלחים כרגיל ממודול API.
      כלומר, הפרמטר של ApiCallId היה מחובר עם הפרמטר של ההשמעת הקבצים...

      עכ"פ הבעייה סודרה!.
      המשך יום נעים.

      פורסם בחדש במערכת
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • פרוייקט קטנטן לשליחה ואימות מספר טלפון עם קוד אימות באמצעות ימות המשיח

      בס"ד
      עשיתי פרוייקט שיכול לעזור: שליחת שיחה טלפונית עם קוד אימות כמו ווצאפ (לקבלת קוד האימות אנא הקישו...) וגם האימות מתבצע מול האנדפוינט.
      הקוד בנוי בnode.js.
      מצרף לכם כאן את הפרוייקט. אם משהו לא מובן תגידו זה פשוט פעם ראשונה שאני עושה דברים כאלה בפומבי 🙂
      https://github.com/ivrtop770/yemot-otp

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • עדכוני אהבת ישראל

      כיתוב בבעיות טעינה
      ברוכים הבאים לעדכוני מערכות (smart-ivr.click) 💻 אהבת ישראל - פתרונות טכנולוגיה 🤳🏽 (ai770.tech)

      שירות לקוחות: 0534100432
      ווצאפ: 🪀 wa.me/972534100432
      אתר: 🌐 www.ai770.tech
      אימייל: 📧 service@ai770.tech
      קטלוג: 🧾 wa.me/c/972534100432


      פרוייקטים ללא צורך בהרשמה

      מעודכן לתאריך כ"ז ניסן 09/04/21 14:51

      פוסטפון - האימייל הטלפוני

      • קבלת ושליחת הודעות אימייל על ידי כתובת אימייל המוקצית עבורכם בחינם.
      קבלת התראות כאשר יש הודעה חדשה.

      כתובת המייל היא

      aaa@email770.com

      רק במקום aaa תשימו את הטלפון שלכם.
      חובה תחילה לפתוח את החשבון דרך המערכת הטלפונית

      שלוחה 1 > שמיעת ההודעות שלכם. שמיעת ההודעה בשנית 1 מעבר להודעה הבאה 2, הודעה קודמת 3, סימון הודעה כנקראה 4, מחיקה 5, השבת תשובה (תשובה רגילה, צירוף קובץ מהמערכת הטלפונית, צירוף קובץ מהענן שלכם בפוסטפון) 6, שמיעת קבצים מצורפים מהענן 7, העברת ההודעה 8, חזרה לתפריט ראשי 9.
      שלוחה 2 > שליחת מייל.
      שלוחה 20 > שליחת מייל באמצעות זיהוי קולי.
      שלוחה 21 > שליחת מייל רגיל.
      שלוחה 22 > שליחת הודעת מייל בצירוף קובץ מהמערכת הטלפונית שלכם.
      שלוחה 23 > ענן הקבצים שלכם ושליחתם במייל.
      שלוחה 231 > שמיעת הקבצים.
      שלוחה 232 > הקלטת קבצים.
      שלוחה 233 > שליחת מייל בצירוף קובץ מהארכיון.
      שלוחה 3 > אנשי הקשר השמורים.
      שלוחה 4 > הגדרות אישיות.
      שלוחה 40 > בנק יחידות לזיהוי דיבור.
      שלוחה 41 > הגדרת חתימה אישית.
      שלוחה 42 > הגדרת שם השולח.
      שלוחה 43 > קבלת התראות כאשר יש הודעות חדשות בתיבה.
      שלוחה 44 > הגדרת אפשרות ברירת מחדל לסוג השליחה
      (הקלדה עם הפרדה של סולמית בין אות לאות/הקלטה קולית ושליחתה כקובץ מצורף/הקלדה בעברית או באנגלית עם הפרדה של כוכבית רק בין אותיות שלא מופיעות על אותו מקש וכן סימנים ותווים מיוחדים) -
      ב:
      הקלדת שם השולח, הקלדת חתימה אישית, הקלדת נושא, הקלדת גוף הודעה.
      שלוחה 5 > שמיעת קוד אימות העברת מייל במידה ונשלחה בקשה מגימייל.
      שלוחה 6 > עדכון כתובת המייל למי שרשום לכתובת מקוצרת/במידה והתיבה לא עובדת.
      שלוחה 7 > הסבר.
      שלוחה 8 > השארת הודעה.

      ועוד מגוון אפשרויות שיתווספו בהמשך בל"נ

      0799333362


      כרטיס הביקור הדיגיטלי

      • הגדרת כותרת, נושא, טלפון לשיחות, סמס, ווצאפ, מייל, אתר אינטרנט, קישור לוויז, ותמונת פרופיל.
      • שיתוף הכרטיס שלכם עם כל כלי מדיה אפשרי בתוספת תצוגה מקדימה בתוך כלי המדיה.
      ועוד מגוון אפשרויות
      אפשרות 1
      אפשרות 2


      מערכת הסקרים החכמה

      • סקר סטנדרתי/תזמון אירוע - שאלה ותשובות ללא הגבלה מטקסט/קישור/תמונה, והגולש יכול לבחור בדירוג בין 1 ל 3 את הרצוי.
      • הגבלת הסקר לתאריך מסוים.
      • הגבלת הטופס עם סיסמא.
      • ייצוא התוצאות כcsv/הדפסה.
      ועוד מגוון אפשרויות
      אפשרות 1
      אפשרות 2


      קבלת מערכת טלפונית לחלוקת פרקי תהילים

      מושהה
      • אפשרות להעלאת קובץ שמע עם השם לתפילה בכניסה לקו.
      • חלוקה לפי: פרקים/פרשה/ספרים/התיקון הכללי.
      • לאחר קבלת הפרקים - שמיעת התהילים בנוסח ספרד/אשכנז.
      ivr2.ahavat-israel.net/theilim.php
      ivr2.smart-ivr.click/theilim.php


      קישור מקוצר ללינק שלכם

      אפשרות 1

      לינק אימות לקישור שלכם

      מושהה
      בשירות זה תוכלו לקבל לינק עם אימות recaptcha("אינני רובוט!",זיהוי תמונה וכו) לקבוצת הווצאפ שלכם או לכל קישור אחר. כך כל מצטרף יעבור אימות אבטחה לפני הצטרפותו.
      whatsapp.smart-ivr.click
      whatsapp.ahavat-israel.net
      smart-ivr.click/whatsapp
      ahavat-israel.net/whatsapp


      במערכת IVR2 בחברת "ימות המשיח" והחברות המסתעפות - הורדת קובץ אקסל של רשימת תפוצה, והצגת דף הרשמה עצמית

      מושהה
      • התחברות למערכת בשרת רגיל/פריווט.
      • הורדת מספרי הטלפון של רשימת התפוצה. הרצוייה כקובץ אקסל/csv מתוך תפריט כל הרשימות תפוצה, והגדרת דף הרשמה עצמית עם אימות recaptcha(אימות "אינני רובוט!"/זיהוי תמונות).
      הבהרה: מודול זה מסופק על ידי אהבת ישראל ואין קשר בינה לבין חברת ימות המשיח למעט שימוש בהגדרות הAPI שלה. הכנסת מספר המערכת והסיסמא, הינה באחריותה הבלעדית של המשתמש. עם זאת, אהבת ישראל משתדלת ככל יכולתה לבצע הצפנה ברמה הגבוהה ביותר בכל עת שמתבצע שימוש עם הסיסמאות
      ivr2.ahavat-israel.net/MailingList.php
      ivr2.smart-ivr.click/MailingList.php
      ahavat-israel.net/ivr2/MailingList.php
      smart-ivr.click/ivr2/MailingList.php


      פרוייקטים בחיוב הרשמה חינמית

      מעודכן לתאריך 25/03/21 09:08

      אלפון קולי

      במערכת אלפון קולי תוכלו להגדיר עבור המאזין, ספר טלפונים קולי לפי אנשי הקשר שלכם בסינון לפי שם פרטי/משפחה/כתובת.

      לחצו כאן


      זימון תורים

      במערכת זימון תורים תוכלו להגדיר עבור הלקוח הרוצה להזמין את התור את שעות הקבלת קהל, כמה זמן כל תור, וכך המערכת תחפש בטווח הזמן הפנוי את התורים ותציג אותם לבחירת המאזין. בכל הזמנת תור תוכלו לקבל דוח לאימייל בצורה מופשטת וברורה בצירוף הקלטת שם הלקוח.
      לחצו כאן


      קבלת קובץ מהמערכת הטלפונית למייל

      במודול זה ניתן להעלות קובץ למערכת הטלפונית שישלח למאזין שהקיש את כתובת המייל בטלפון/לאימייל הראשי.
      לחצו כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • ההשקה - 'הודעה מהירה'

      באישור.

      💥🔥 ההשקה🤩💥
      📞 'הודעה מהירה'
      האפליקצייה החדשה📲
      התא הקולי 📧 המתקדם ביותר - בקלות, וביעילות!

      הסבר
      אתם מפעילים את שירות ה'עקוב אחרי' להודעה מהירה.
      מעתה כל שיחה שתגיע מההפנייה למערכת תשמע את השלבים הבאים:
      קודם כל איחול פתיחה לפי השעה (בוקר,צהריים וכו), ברירת מחדל לפי שעון ישראל אך כמובן שאפשר להגדיר זאת.
      לאחר מכן הודעה מותאמת שהלקוח לא יכול לענות, או הקלטה שלכם, או השמעת השם שלכם על ידי הקלטה שלכם/הקלטת הקריין ואז הקריין ממשיך שהאתם לא יכולים לענות.
      (בחברות מסוימות כאשר הטלפון כבוי, תושמע הודעה מותאמת למתקשר שהטלפון שלכם סגור).

      קבלת הפרטים מהמתקשר - זיהוי הדיבור
      לאחר כל הפתיחה - עובר להשארת הודעה.
      לאחר הקלטת ההודעה המערכת בודקת האם השיחה מהמתקשר הזה היא הראשונה לאותו הלקוח.

      אם זו השיחה הראשונה, המערכת תבקש ממנו להקליט (בנפרד):

      1. שם פרטי
      2. שם משפחה
      3. מספר טלפון או המספר ממנו חייג בהקשה על 1 בלבד.
        ובעצם המערכת שומרת את הפרטים האלה עבור אותו המשתמש לחיוג הבא.

      ואז לאחר בקשת הפרטים יציע לו להקיש 1 כדי לשמוע את כל הפרטים שנקלטו, לאשר את השליחה במקש 2 או להמתין ולהימנע מכל הקשה, מקש 3 להקליט הכל מחדש.

      במידה וזאת היא לא השיחה הראשונה, כמובן שישמיע לו את הנתונים ובקצרה, ויציע לו להמשיך ולשלוח את ההודעה במקש 1 או להמתין לשליחה אוטומטית לאחר הימנעות מכל הקשה, אפשרות לשמיעת הפרטים המלאים במקש 2, אפשרות להקלטת פרטי היצירת קשר בלבד מחדש במקש 3.

      יופי. אישרנו את השליחה, נשמע הודעה נחמדה המאחלת לנו יום טוב ומקסים.

      עד כאן מצד המתקשר אליכם.

      כעת אצליכם - המשיבון הטלפוני
      אתם מקבלים התראה טלפונית כאשר מתקבלת הודעה חדשה, וניתן לקבל זאת כהודעה כתובה בווצאפ, סמס, מייל ועוד.

      כעת הנכם יכולים לחזור למספר.
      בכניסה ישמיע לכם קודם את ההודעות החדשות והכמות שלהם.
      ואז ישמיע כהקראה רובוטית כמובן את ההודעה, מלפני כמה זמן נשלחה ואת השם של הלקוח.
      ניתן לשמוע את הפרטים המלאים, לשמוע את ההקלטות המקוריות בקולו של המתקשר, למחוק הודעה והעברתה לסל המיחזור.
      הודעה שכבר שמעתם תסומן אוטומטית כהודעה שנקראה.

      במידה ונותקה השיחה, המערכת תציע לכם להמתין מעט או להקיש 1 כדי לעבור ישירות להודעה בה עצרתם או להקיש 2 כדי לשמוע מההודעה החדשה ביותר.

      כנל גם בהודעות ישנות.

      עד כאן האפשרויות הניתנות בחיוג למשיבון.

      הממשק האינטרנטי
      ניתן דרך הממשק להגדיר הרשאת כניסה למתקשר להאזנה להודעה.
      להגדיר סיסמא לכולם, רשימה לבנה או רשימה שחורה, שכל מי שנכנס כדי להשאיר הודעה יצטרך להקיש את הסיסמא שהגדרתם בלי שום יוצא מהכלל.
      ניתן להגדיר שרק מי שברשימה יצטרך להקיש סיסמא והשאר לא יצטרכו.
      או לחילופין שכולם יצטרכו להקיש סיסמא חוץ מהמספרי טלפון שברשימה.
      גם יש רשימת דחייה הרמטית שלא יצליחו בכלל לחייג למשיבון.
      כמובן שכל ההגדרות האלו נוגעות אך ורק למי שמתקשר אליכם ולא משפיעות כלל על שאר המתקשרים למשתמשים במשיבון.

      ניתן להקליט פתיח מסוגנן משלכם או להעלות קובץ מוכן.
      ניתן להקליט רק את שמכם/להעלות קובץ אודיו עם שמכם והקריין "ישלים" זאת עם הקריינות המוכנה.
      ניתן להגיש בקשה לקריין את השם שלכם.

      ניתן לצפות בהודעות דרך האתר.

      ניתן לצפות ברשימת האנשי קשר שחייגו אליכם עד כה.
      מתי היה החיוג הראשון ומתי היה החיוג לאחרונה.

      ניתן להגדיר שיתוף החשבון עם עוד מספרי טלפונים כך שהם יוכלו להאזין להודעות של הטלפון שלכם וגם במידה והם יבצע עקוב אחרי, התיבה עם ההודעות יהיו ביחד.
      גם כאן ניתן להגדיר סיסמא/רשימה לבנה/שחורה וכיוצב כמו שכתבנו מקודם.

      קבלת ההודעה במגוון פלטפורמות כמו בכל שירות שלנו 😉

      ויש אפשרות לנהל כל מערכת ivr או מערכת וירטואל פלוס בצורה נוחה בממשק.
      (כידוע ממזמן ניסינו להקים ממשק ניהול מוצלח למערכות ולכן חשבנו פשוט לשלב זאת כאן, לאחר בקשות של לקוחות).

      בעז"ה בימים הקרובים שפת התיכנות של המשיבון הולכת לעבור שפה לצורה המבוקשת כיום לפרוייקטים כאלה כדי שכל המערכת תרוץ בצורה תקינה ומהירה.

      כנסו כעת לאתר
      https://qmessage.co.il

      או בצעו 'עקוב אחרי' לטלפון 035700777
      (לא מצליחים לבצע הפנייה? צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו).

      לשירות הלקוחות חייגו 03-770-1-770
      בכתובת המייל: cs@ivrtop.com

      מצורף קובץ וידאו להפצה: https://qmessage.co.il/video.mp4

      להלן תמונות מהממשק והיסטוריית גירסאות:

      • מסך הכניסה - התחברות:
        1.png

      • מסך אימות ההתחברות לאחר שליחת השיחה:
        2.png


      גרסא 1.1.0.9 יום חמישי 07.09.23

      • מספר דברים חדשים בממשק:
        קודם כל קישור לאפליקצייה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qmessage.co.il/

      העדכונים:

      • ניתן להתחבר לחשבון האישי שלכם בצורה מהירה על ידי סריקת הברקוד ממכשיר שכבר מחובר למערכת.
        (לדוגמא: התחברתם מהמחשב להודעה מהירה, וכעת ברצונכם לחבר את המכשיר החכם (תומך מצלמה) להודעה מהירה. פשוט לוחצים על האייקון של הברקוד במחשב המחובר, ובמכשיר אותו ברצונכם לחבר, במסך ההתחברות יש ללחוץ גם על אייקון הברקוד ולכוון את המכשיר מול הברקוד המוצג במחשב.)

      78617e56-c08e-417b-baec-b014b850d533-image.png

      • נוסף - הפניות מהירות לתא הקולי וכן מעבר לביטול ההפניות (ממכשיר נייד):

      a446d850-f269-482c-989e-fd3fe891dd07-image.png

      e5346c61-70a3-4153-bc91-5c6afa04ce37-image.png

      • עודכנו מספר הגדרות - הפעלה/כיבוי של כפתור 'נגישות', סגנון הקריינות במשיבון (מהיר/רגיל), נוטפיקציה ועוד..:

      9997e945-0655-45e6-ae15-8975b411e135-image.png


      גרסא 1.0.5.3 יום שישי 14.04.23

      • רשימת וכמות ההודעות
        3.png

      • הגדרות פתיח אישי (בטא - צפוי לשינויים ולשיפורים)
        4.png
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • חדש! דוחות שלוחת תור - queue ישירות לקובץ אקסל Google Sheets

      בס"ד

      המודול מאפשר לכם לקבל את כל נתוני המענה האנושי שלכם ישירות לקובץ האקסל.

      שימו לב: הרישום הוא חינם לתקופת ניסיון עבור המודול. לאחר תקופת הניסיון, השירות יפסיק לעבוד במערכת שלכם, וכדי להמשיך להשתמש במודול יהיה עליכם להסדיר תשלום.

      חדש!

      דוחות שלוחת תור - queue ישירות לקובץ אקסל Google Sheets

      תחילה, אם עדיין לא שיתפתם את המסמך האקסל, לשתף עם כתובת המייל הבאה: sheets@ivr2tel.iam.gserviceaccount.com

      33.jpg


      לאחר מכן בנוסף להגדרות הרגילות של תור - queue, יש להדביק בשלוחה הרצוייה בקובץ ext.ini את ההגדרות הבאות - חובה!:

      1. מאפשר את אופציית שליחת הנתונים.
      queue_api_send=yes
      
      1. מאפשר לשלוח את הנתונים בצורה קריאה ובטוחה.
      queue_api_url_post=yes
      
      1. השורה כאן ההגדרה למסמך ה-Google Sheets שלכם.
      queue_api_link=https://ivr2.tel/ivr/Try4Free/sheets/queue/ID/NAME
      

      במקום המילה ID יש לרשום את המזהה של המסמך,

      3.jpg

      ובמקום NAME את שם הגיליון.

      2.jpg

      כמובן שאתם יכולים לבחור איזה כותרת שבא לכם, רק...
      שימו לב שעדיף שתשנו את השם של הגיליון למשהו באנגלית ו/או מספרים וכן בלי רווח כדי למנוע קונפליקטים ובעיות. זה לעת עתה..

      ככה נראת ההגדרה בסוף:
      תמונה של WhatsApp‏ 2023-08-16 בשעה 14.15.20.jpg

      מעתה כל שיחה לתור תרשם בקובץ לדוגמא כך:
      תמונה של WhatsApp‏ 2023-08-16 בשעה 13.02.58.jpg

      בברכה,

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • חדש! ניסיון - העלאה מהירה למערכת הטלפונית באמצעות הווצאפ

      בס"ד

      בוט אוטומטי בווצאפ להעלאת קבצים מהירה למערכת הטלפונית

      אפשרי להעביר גם סרטונים וכל קובץ המכיל אודיו למעט קבצים הגדולים בהעברה מטעם ווצאפ..
      המערכת כבר ממספרת את הקובץ בצורה אוטומטית אך עדיין ניתן לבחור נתיב ישיר לשם הקובץ או לשלוף נתיב מותאם אישית מהרשימה השמורה .
      שימו לב: אין התחייבות להשארת המסלול החינמי. לעת עתה כאמור, לצורכי התנסות.
      ניתן לפנות אלינו בווצאפ למספר 97237701770
      03.07.2024 | עדכון משמח: לתקופת ניסיון, נפתח הבוט לשימוש ללא צורך ברישום מראש אצלינו. אך עקב הפתיחה ייתכנו בעיות קלות. במידה ואכן כך יקרה, נשמח לדיווח מצידכם.

      המספר של הבוט הוא - לחצו על הקישור למעבר ישיר: ⁦⁦972799305850

      מצורפים תמונות להתרשמות:
      עיצוב ללא שם (10).png

      27.3.2024
      נוסף בבוט:

      • הגדרות אישיות
      • שיתוף המערכת להעלאת קבצים בלבד עם מספר טלפון אחר.
      • גישה מהירה למחיקת הקובץ.

      03.07.2024: שונה הצורה שבה פועל הבוט.
      נוספו ושונו:

      • נתיבים אישיים מחליף את "הגדרות אישיות" (בנתיבים אישיים ניתן יהיה לבחור את מה שהיה בהגדרות, ובצורה יותר מהירה ודינמית).
      • שליחת צינטוק מהיר לאחר ההעלאת קובץ - מבוסס רשימה חינמית.
      • הקלטת כותרת לכל קובץ שעלה.
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • רשימה שחורה לפי תפוצה כמו רשימה לבנה

      כמו מה שקיים את זה ברשימה לבנה כך שיהיה גם ברשימה שחורה

      black_list=yes
      black_list_type=template_number
      black_list_template_number=2
      
      פורסם בבקשות לפיתוח
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: חדש! אימות לקוח בכל כניסה לשלוחה האם זכאי כניסה מול שרת API

      וואו ממש תודה ואפשרי ממש להגדיר את זה עם קובץ csv דרך explode וככה בעצם להגדיר את ה'לא מורשים' או מה שיש ברשימת תפוצה הרגילה של ימות המשיח:לא קיים, פעיל, חסום. ובכלל אם יעשו אם מסד נתונים זה יהיה אפשרי להגדיר דרך הטלפון... נראה אם יהיה לי זמן אבנה לכם קוד php מוכן

      פורסם בחדש במערכת
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: עדכוני אהבת ישראל

      זה חזר ובגדול.

      שירות פוסטפון - האימייל הטלפוני המשוכלל לציבור החרדי עם כתובת מייל משלכם.

      איך נרשמים ואיך מתממשקים?

      1. מתקשרים ל0799333362 (חסום מכשרים...).
      2. עוברים תהליך אימות טלפוני קצר.
      3. ומקבלים כתובת מייל אישית משלכם (לדוגמא: 0501234567@postphone.ahavat-israel.net, כאשר המספר טלפון בהתחלה הוא מספר הטלפון שלכם).

      וזהו. נרשמתם 😊
      מעתה כל אימייל שמגיע תוכלו להפנות לכתובת המייל שקיבלתם.
      (אנו עובדים על כך שהעברת מייל מגמייל וכדו' תעבור בצורה אוטומטית. אך עד אז, ניתן לפתוח פנייה במרכז העזרה והתמיכה לאחר ששלחתם קוד העברה כדי לקבל את הקוד. יש לשלוח צילום מסך מפעולת העברה)

      לאחר ההרשמה ניתן:
      בשלוחה 1. לשמוע את הודעות המייל
      בשלוחה 2. לשלוח הודעת מייל
      בשלוחה 3. לשלוח הודעה לאחד מאנשי הקשר השמורים (בפיתוח)
      בשלוחה 4. להגדיר את החתימה האישית, ואת שם השולח

      בהצלחה
      0799333362
      helpdesk.ahavat-israel.net (מרכז העזרה והתמיכה)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות

      ספר הטלפונים
      חדש! לניהול דרך האינטרנט לחצו כאן

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: חדש במערכת המשימות: משימת העברת קובץ משלוחה לשלוחה

      בס"ד
      לא ראיתי ששמו את זה גם בתיעוד API אז מביא כאן:
      taskType = הפעולה לביצוע > MoveOnFile
      והפרמטרים:
      folder = מאיפה
      target = יעד

      @שמואל בבקשה תכניס זאת לתיעוד.
      יישר כח

      תודה

      פורסם בחדש במערכת
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער
    • RE: עדכוני אהבת ישראל

      פוסטפון

      לעת עתה לא קיימים כל תקלות במערכת, למעט צינטוקים, ומיילים מקידומי מכירות.
      כמו כן השהייה בכניסה למערכת תוקנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער