בס"ד
הצעת פיתוח לPhoneBook - ייבוא אנשי קשר מאקסל
לפי כמות ה שיהיה לכתבה זו - נשקול את ההעלאת האפשרות
בהצלחה
בס"ד
הצעת פיתוח לPhoneBook - ייבוא אנשי קשר מאקסל
לפי כמות ה שיהיה לכתבה זו - נשקול את ההעלאת האפשרות
בהצלחה
התיעודים נלקחו מכאן
תודה ל @מאזין-נלהב על בניית המחלקה והיא נמצאת בסוף הפוסט הזה, שמרו את המחלקה בכל תיקיה שתרצו בשרת שלכם, ובצעו קריאה אליה באמצעות INCLUDE.
/*================התחברות רגיל====================*/
$con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',false);
/*================התחברות פריווט====================*/
$con = new connecting_to_yemot_api('0773137770', '0000',true);
ולאחר מכן נוסיף את הפקודה הרצוייה ואת הפרמטרים הרצויים ונכניס למשתנה $a:
$a = $con -> connecting('PKUDA',[
"key"=>"value",
"key"=>"value"
]);
מצורפים כאן כל הפונקציות
$a = $con -> connecting('GetSession',[]);
$a = $con -> connecting('SetPassword', [
"password"=>"סיסמת הניהול הנוכחית",
"newPassword"=>"סיסמה חדשה"
]);
$a = $con -> connecting('GetTransactions',[
"from"=>"מאיזה תנועה להציג",
"limit"=>"מספר מרבי של תנועות שיש לכלול"
]);
$a = $con -> connecting('TransferUnits',[
"destination"=>"מספר מערכת להעברה",
"amount"=>"כמות יחידות להעברה"
]);
$a = $con -> connecting('GetIncomingCalls',[]);
//טקסט ישירות
$File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', 'type=menu');
//קובץ מלינק
$File = new oFile('ext.ini', 'text/plain', file_get_contents("https://"));
$a = $con -> connecting('UploadFile',[
'path' => 'ivr/ext.ini',
'convertAudio' => 0,
'fileUpload' => $File
]);
$a = $con -> connecting('DownloadFile',[
"path"=>"ivr/1/000.wav"
]);
$a = $con -> connecting('GetTemplates',[]);
$a = $con -> connecting('UpdateTemplate',[
"templateId"=>"מזהה תבנית פרמטר חובה",
"description"=>"תיאור התבנית",
"callerId"=>"זיהוי שיחה יוצאת",
"incomingPolicy"=>"מדיניות שיחות נכנסות - רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד. (OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED)",
"customerDefault"=>"האם להגדיר כקמפיין ברירת המחדל אם כן, יש להגדיר 1. אם לא, יש להגדיר קמפיין אחר",
"maxActiveChannels"=>"הגבלת קווים מחייגים",
"maxBridgedChannels"=>"הגבלת קווים מנותבים",
"originateTimeout"=>"זמן חיוג מקסימלי - בשניות",
"vmDetect"=>"האם להפעיל את האפשרות של זיהוי תא קולי במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"filterEnabled"=>"האם להפעיל את האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"maxDialAttempts"=>"ניסיונות חיוג",
"redialWait"=>"המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות",
"redialPolicy"=>"מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED",
"yemotContext"=>"סוג הקמפיין. ישנם 5 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE",
"bridgeTo"=>"מספר הטלפון לניתוב",
"playPrivateMsg"=>"האם להפעיל את האפשרות של מצב הודעה פרטית במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0",
"removeRequest"=>"אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE"
]);
להלן המחלקה:
$SetSite = $_GET["SetSite"];
if ($SetSite == NULL) {
define("URL", "https://www.call2all.co.il/ym/api/");
}
if ($SetSite == "private") {
define("URL", "https://www.private.call2all.co.il/ym/api/");
}
class BodyPost
{
// part "multipart/form-data"
public static function PartPost($name, $val)
{
$body = 'Content-Disposition: form-data; name="' . $name . '"';
// check instance of oFile
if($val instanceof oFile)
{
$file = $val->Name();
$mime = $val->Mime();
$cont = $val->Content();
$body .= '; filename="' . $file . '"' . "\r\n";
$body .= 'Content-Type: ' . $mime ."\r\n\r\n";
$body .= $cont."\r\n";
} else $body .= "\r\n\r\n".$val."\r\n";
return $body;
}
public static function Get(array $post, $delimiter = '-------------0123456789')
{
if(is_array($post) && !empty($post))
{
$bool = true;
//foreach($post as $val) if($val instanceof oFile) {$bool = true; break; };
if($bool)
{
$ret = '';
foreach($post as $name=>$val)
$ret .= '--' . $delimiter. "\r\n". self::PartPost($name, $val);
$ret .= "--" . $delimiter . "--\r\n";
} else $ret = http_build_query($post);
} else throw new \Exception('Error input param!');
return $ret;
}
}
class oFile
{
private $name;
private $mime;
private $content;
public function __construct($name, $mime=null, $content=null)
{
if(is_null($content))
{
$info = pathinfo($name);
// check is exist and readable file
if(!empty($info['basename']) && is_readable($name))
{
$this->name = $info['basename'];
// get MIME
$this->mime = mime_content_type($name);
// load file
$content = file_get_contents($name);
if($content!==false)
{
$this->content = $content;
}
else
{
throw new Exception('Don`t get content - "'.$name.'"');
}
}
else
{
throw new Exception('Error param');
}
}
else
{
$this->name = $name;
if(is_null($mime)) $mime = mime_content_type($name);
$this->mime = $mime;
$this->content = $content;
};
}
public function Name() { return $this->name; }
public function Mime() { return $this->mime; }
public function Content() { return $this->content; }
}
class connecting_to_yemot_api
{
public $token;
const URL = URL;
public function __construct($user_name, $password)
{
$body = array('username' => $user_name, 'password' => $password);
$body = http_build_query($body);
$opts = array('http' => array(
'method' => 'POST',
'header' => "Content-Type: application/x-www-form-urlencoded",
'content' => $body,
'follow_location' => false) );
$context = stream_context_create($opts);
$url = self::URL.'Login';
$result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
$result = json_decode($result);
if($result -> responseStatus == 'OK')
{
$this -> token = $result -> token;
return TRUE;
}
else
{
throw new Exception('שם המשתמש או הסיסמא של המערכת שגויים');
}
}
public function __destruct()
{
$this -> connecting('Logout');
}
public function connecting($action, $body = array())
{
$delimiter = '----'.uniqid();
$body['token'] = $this -> token;
$body = BodyPost::Get($body, $delimiter);
$opts = array('http' =>
array(
'method' => 'POST',
'header' => 'Content-Type: multipart/form-data; boundary='.$delimiter,
'content' => $body,
'follow_location' => false
)
);
$context = stream_context_create($opts);
$url = self::URL.$action;
$result = file_get_contents($url, FALSE, $context);
$headers = $this -> parseHeaders($http_response_header);
if($headers['Content-Type'][0] == 'application/json')
{
return json_decode($result);
}
else
{
return $result;
}
}
private function parseHeaders($headers)
{
// פונקציה שמקבלת מערך של שורות הכותרות
// הפונקציה מפרקת את קבצי הקוקי לתת-מערך נפרד
// מערך הכותרות
$head = array();
foreach( $headers as $k=>$v )
{
$t = explode( ':', $v, 2 );
if( isset( $t[1] ) )
{
if($t[0] == 'Set-Cookie')
{
$CookiesArr = array();
$cookies = explode( ';', $t[1]);
foreach($cookies as $cookie)
{
$c = explode( '=', $cookie);
if( isset( $c[1] ) )
{
$CookiesArr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
}
else
{
$CookiesArr[] = trim( $c[0] );
}
}
$head[ trim($t[0]) ] = $CookiesArr;
}
elseif($t[0] == 'Content-Type')
{
$arr = array();
$children = explode( ';', $t[1]);
foreach($children as $child)
{
$c = explode( '=', $child);
if( isset( $c[1] ) )
{
$arr[ trim($c[0]) ] = trim( $c[1] );
}
else
{
$arr[] = trim( $c[0] );
}
}
$head[ trim($t[0]) ] = $arr;
}
else
{
$head[ trim($t[0]) ] = trim( $t[1] );
}
}
else
{
$head[] = $v;
if( preg_match( "#HTTP/[0-9\.]+\s+([0-9]+)#",$v, $out ) )
{
$head['reponse_code'] = intval($out[1]);
}
}
}
return $head;
}
}
בס"ד
כאן אנו מביאים מודול פשוט ללא צורך בשרת שיאפשר לכם לקבל הודעה כתובה מהמערכת הטלפונית לווצאפ.
1) נשלח את ההודעה I allow callmebot to send me messages
בווצאפ לטלפון מספר +34644179464 או ללחוץ על הקישור wa.me/34644179464?text=I allow callmebot to send me messages
2) ממתינים מספר שניות/דקות עד לקבלת ההודעה
CallMeBot API Activated for 'מספר הטלפון ממנו נרשמתם'
Your apikey is: 'הטוקן אותו יש לשמור בצד'
**3)**מגדירים את ההגדרה הבאה במערכת הטלפונית
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=text=ההודעה לשליחה (ניתן להגדיר: זיהוי דיבור ערך א/הקלדת טקסט ערך ב)
api_add_2=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
וזהו!!! יש לכם מודול חמוד ושימושי.
ערך א) זיהוי דיבור
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_000=text,,voice
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
ערך ב) הקלדת טקסט
type=api
api_link=https://api.callmebot.com/whatsapp.php
api_000=text,,*,*,*,HebrewKeyboard
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
יש להעלות קובץ 000 להשאיר הודעה בהקלטה או בהקלדה
שירות מי חיפש אותי בווצאפ(הדוגמא המובאת כאן היא בget אך אפשר בpost וזאת על ידי הוספת api_url_post=yes
לקוד הבא)
type=api
api_link=https://whatsapp.ai770.tech
api_add_0=phone=מספר הטלפון
api_add_1=apikey=הטוקן
api_end_goto=/לאיזה שלוחה לעבור בסיום (אין הודעת הצלחה או שגיאה)
שימו לב: הטוקן אותו קיבלתם משוייך רק למספר הטלפון איתו נרשמתם.
בברכה
אהבת ישראל - שירותי התוכן היהודי
בס"ד
אנו מביאים לכם מודול שפיתחנו - קל להטמעה במערכת שלכם, לשמיעת התראות פיקוד העורף לעיר שלכם, או לכל הערים בארץ.
וכן מאפשר לקבל צינטוק מהמערכת שלכם כשמתקבלת התראת פיקוד העורף לעיר שלכם.
המודול יכול לעבוד עבור כל הערים או איזור/ים ספציפי/ים.
כמובן שמשמיע את התאריך והשעה. במידה וההתרעה היא בתוך הטווח של ה10 דקות, המערכת תשמיע את הנתון בצורה של "כמה דקות עברו".
לדוגמא: "לפני... דקות" וכו' או "עכשיו" וכו. לאחר ה10 דקות המערכת תשמיע "היום", "אתמול" ואז "בשעה...". שאר הימים בהיסטורייה יישמעו כתאריך עברי ולועזי.
בסוף הפוסט מצורף קישור להתקנה ובחירת איזורים מהירה במערכת. וכן התקנת הודעות המערכת.
נדגיש כי הבקשות בקישור למערכת שלכם, מתבצעות ישירות מהצד שלכם ואין שרת חוצץ באמצע. כך שאין חשש לדברים לא רצויים.
תהנו
להלן ההגדרות לקובץ ext.ini:
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/all
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/ירושלים
או בשביל מספר איזורים (נקודה מפרידה)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/alerts/צפת - עיר.בית הלל
(כל הערים)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/all
api_url_post=yes
api_add_0=pass=***
api_add_1=callerId=***
(עיר ספציפית)
type=api
api_link=https://pakar.ivr2.tel/tzintuk/ירושלים
api_url_post=yes
api_add_0=pass=***
api_add_1=callerId=***
בשדה pass נכתוב את סיסמת הניהול של המערכת לצורך התקנת שלוחת הצינתוקים.
בשדה callerId (לא חובה) ניתן להוסיף זיהוי יוצא מתוך המספרי משני או המאושרים במערכת.
הודעות מערכת: (בנוסף להודעות המערכת, יש קבצים מ00 ו 0 עד 59 בשביל הדקות והשניות)
PAKAR0001
התראות פיקוד העורף
PAKAR0002
עכשיו
PAKAR0003
התראת ירי רקטות וטילים
PAKAR0004
התראת אירוע רדיולוגי
PAKAR0005
התראת רעידת אדמה
PAKAR0006
התראת צונאמי
PAKAR0007
התראת חדירת כלי טיס עויין
PAKAR0008
התראת חומרים מסוכנים
PAKAR0009
התראת חדירת מחבלים
PAKAR0010
תרגיל! צבע אדום
PAKAR0011
תרגיל! רעידת אדמה
PAKAR0012
תרגיל! אירוע רדיולוגי
PAKAR0013
תרגיל! צונאמי
PAKAR0014
תרגיל! חדירת כלי טיס עויין
PAKAR0015
תרגיל! חומרים מסוכנים
PAKAR0016
תרגיל! חדירת מחבלים
PAKAR0018
עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.
PAKAR0019
עליכם לצאת מיד לשטח פתוח. אם לא ניתן, היכנסו לממ"ד או לחדר מדרגות.
רק אם לא ניתן לפעול כך - שבו בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד והגנו על הראש עם הידיים.
PAKAR0020
עליכם להיכנס באופן מיידי למבנה, לנעול את הדלתות ולסגור את החלונות.אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע.
התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה.
PAKAR0021
עליכם להיכנס באופן מיידי למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות, אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
PAKAR0022
עליכם להיכנס תוך...
PAKAR0023
למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות. אלא אם ניתנה התרעה נוספת.
PAKAR0024
למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.
PAKAR0025
לא התקבלו התראות ביממה האחרונה
PAKAR0032
היום
PAKAR0033
אתמול
PAKAR0034
ב...
PAKAR0035
בשעה...
PAKAR0036
עכשיו
PAKAR0043
לפני
PAKAR0044
דקות
להלן קובץ מכוון של כל ההודעות המערכת.
newFiles.zip מעודכן ל 14.01.24
בכל שאלה או תקלה מוזמנים לפנות אלינו.
חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות
0799100249
אם יש 100 שלוחות בשלוחה המבוקשת, ורוצים שהיא תופעל באקראי, משלוחה 1 עד שלוחה 100
יש להגדיר:
type=folder_play_random
folder_play_random=1.100
אם רוצים לדוגמא שיפעיל משלוחה 50 עד שלוחה 90 באקראי (לשלוחות האחרות לא יהיה גישה כלל)
יש לשנות את המספרים ולהגדיר:
type=folder_play_random
folder_play_random=50.90
בוקר טוב.
עדכון:
למי שלא שם לב, היתה בעייה בהפרדה של & בין הפרמטרים של ההשמעת קבצים לבין ApiCallId וכו שאר הפרמטרים שנשלחים כרגיל ממודול API.
כלומר, הפרמטר של ApiCallId היה מחובר עם הפרמטר של ההשמעת הקבצים...
עכ"פ הבעייה סודרה!.
המשך יום נעים.
בס"ד
עשיתי פרוייקט שיכול לעזור: שליחת שיחה טלפונית עם קוד אימות כמו ווצאפ (לקבלת קוד האימות אנא הקישו...) וגם האימות מתבצע מול האנדפוינט.
הקוד בנוי בnode.js.
מצרף לכם כאן את הפרוייקט. אם משהו לא מובן תגידו זה פשוט פעם ראשונה שאני עושה דברים כאלה בפומבי
https://github.com/ivrtop770/yemot-otp
ברוכים הבאים לעדכוני מערכות (smart-ivr.click) אהבת ישראל - פתרונות טכנולוגיה (ai770.tech)
שירות לקוחות: 0534100432
ווצאפ: 🪀 wa.me/972534100432
אתר: www.ai770.tech
אימייל: service@ai770.tech
קטלוג: 🧾 wa.me/c/972534100432
מעודכן לתאריך כ"ז ניסן 09/04/21 14:51
• קבלת ושליחת הודעות אימייל על ידי כתובת אימייל המוקצית עבורכם בחינם.
קבלת התראות כאשר יש הודעה חדשה.
כתובת המייל היא
aaa@email770.com
רק במקום aaa תשימו את הטלפון שלכם.
חובה תחילה לפתוח את החשבון דרך המערכת הטלפונית
שלוחה 1 > שמיעת ההודעות שלכם. שמיעת ההודעה בשנית 1 מעבר להודעה הבאה 2, הודעה קודמת 3, סימון הודעה כנקראה 4, מחיקה 5, השבת תשובה (תשובה רגילה, צירוף קובץ מהמערכת הטלפונית, צירוף קובץ מהענן שלכם בפוסטפון) 6, שמיעת קבצים מצורפים מהענן 7, העברת ההודעה 8, חזרה לתפריט ראשי 9.
שלוחה 2 > שליחת מייל.
שלוחה 20 > שליחת מייל באמצעות זיהוי קולי.
שלוחה 21 > שליחת מייל רגיל.
שלוחה 22 > שליחת הודעת מייל בצירוף קובץ מהמערכת הטלפונית שלכם.
שלוחה 23 > ענן הקבצים שלכם ושליחתם במייל.
שלוחה 231 > שמיעת הקבצים.
שלוחה 232 > הקלטת קבצים.
שלוחה 233 > שליחת מייל בצירוף קובץ מהארכיון.
שלוחה 3 > אנשי הקשר השמורים.
שלוחה 4 > הגדרות אישיות.
שלוחה 40 > בנק יחידות לזיהוי דיבור.
שלוחה 41 > הגדרת חתימה אישית.
שלוחה 42 > הגדרת שם השולח.
שלוחה 43 > קבלת התראות כאשר יש הודעות חדשות בתיבה.
שלוחה 44 > הגדרת אפשרות ברירת מחדל לסוג השליחה
(הקלדה עם הפרדה של סולמית בין אות לאות/הקלטה קולית ושליחתה כקובץ מצורף/הקלדה בעברית או באנגלית עם הפרדה של כוכבית רק בין אותיות שלא מופיעות על אותו מקש וכן סימנים ותווים מיוחדים) -
ב:
הקלדת שם השולח, הקלדת חתימה אישית, הקלדת נושא, הקלדת גוף הודעה.
שלוחה 5 > שמיעת קוד אימות העברת מייל במידה ונשלחה בקשה מגימייל.
שלוחה 6 > עדכון כתובת המייל למי שרשום לכתובת מקוצרת/במידה והתיבה לא עובדת.
שלוחה 7 > הסבר.
שלוחה 8 > השארת הודעה.
ועוד מגוון אפשרויות שיתווספו בהמשך בל"נ
0799333362
• הגדרת כותרת, נושא, טלפון לשיחות, סמס, ווצאפ, מייל, אתר אינטרנט, קישור לוויז, ותמונת פרופיל.
• שיתוף הכרטיס שלכם עם כל כלי מדיה אפשרי בתוספת תצוגה מקדימה בתוך כלי המדיה.
ועוד מגוון אפשרויות
אפשרות 1
אפשרות 2
• סקר סטנדרתי/תזמון אירוע - שאלה ותשובות ללא הגבלה מטקסט/קישור/תמונה, והגולש יכול לבחור בדירוג בין 1 ל 3 את הרצוי.
• הגבלת הסקר לתאריך מסוים.
• הגבלת הטופס עם סיסמא.
• ייצוא התוצאות כcsv/הדפסה.
ועוד מגוון אפשרויות
אפשרות 1
אפשרות 2
מושהה
• אפשרות להעלאת קובץ שמע עם השם לתפילה בכניסה לקו.
• חלוקה לפי: פרקים/פרשה/ספרים/התיקון הכללי.
• לאחר קבלת הפרקים - שמיעת התהילים בנוסח ספרד/אשכנז.
ivr2.ahavat-israel.net/theilim.php
ivr2.smart-ivr.click/theilim.php
מושהה
בשירות זה תוכלו לקבל לינק עם אימות recaptcha("אינני רובוט!",זיהוי תמונה וכו) לקבוצת הווצאפ שלכם או לכל קישור אחר. כך כל מצטרף יעבור אימות אבטחה לפני הצטרפותו.
whatsapp.smart-ivr.click
whatsapp.ahavat-israel.net
smart-ivr.click/whatsapp
ahavat-israel.net/whatsapp
מושהה
• התחברות למערכת בשרת רגיל/פריווט.
• הורדת מספרי הטלפון של רשימת התפוצה. הרצוייה כקובץ אקסל/csv מתוך תפריט כל הרשימות תפוצה, והגדרת דף הרשמה עצמית עם אימות recaptcha(אימות "אינני רובוט!"/זיהוי תמונות).
הבהרה: מודול זה מסופק על ידי אהבת ישראל ואין קשר בינה לבין חברת ימות המשיח למעט שימוש בהגדרות הAPI שלה. הכנסת מספר המערכת והסיסמא, הינה באחריותה הבלעדית של המשתמש. עם זאת, אהבת ישראל משתדלת ככל יכולתה לבצע הצפנה ברמה הגבוהה ביותר בכל עת שמתבצע שימוש עם הסיסמאות
ivr2.ahavat-israel.net/MailingList.php
ivr2.smart-ivr.click/MailingList.php
ahavat-israel.net/ivr2/MailingList.php
smart-ivr.click/ivr2/MailingList.php
מעודכן לתאריך 25/03/21 09:08
במערכת אלפון קולי תוכלו להגדיר עבור המאזין, ספר טלפונים קולי לפי אנשי הקשר שלכם בסינון לפי שם פרטי/משפחה/כתובת.
במערכת זימון תורים תוכלו להגדיר עבור הלקוח הרוצה להזמין את התור את שעות הקבלת קהל, כמה זמן כל תור, וכך המערכת תחפש בטווח הזמן הפנוי את התורים ותציג אותם לבחירת המאזין. בכל הזמנת תור תוכלו לקבל דוח לאימייל בצורה מופשטת וברורה בצירוף הקלטת שם הלקוח.
לחצו כאן
במודול זה ניתן להעלות קובץ למערכת הטלפונית שישלח למאזין שהקיש את כתובת המייל בטלפון/לאימייל הראשי.
לחצו כאן
בס"ד
המודול מאפשר לכם לקבל את כל נתוני המענה האנושי שלכם ישירות לקובץ האקסל.
שימו לב: הרישום הוא חינם לתקופת ניסיון עבור המודול. לאחר תקופת הניסיון, השירות יפסיק לעבוד במערכת שלכם, וכדי להמשיך להשתמש במודול יהיה עליכם להסדיר תשלום.
חדש!
תחילה, אם עדיין לא שיתפתם את המסמך האקסל, לשתף עם כתובת המייל הבאה: sheets@ivr2tel.iam.gserviceaccount.com
לאחר מכן בנוסף להגדרות הרגילות של תור - queue, יש להדביק בשלוחה הרצוייה בקובץ ext.ini את ההגדרות הבאות - חובה!:
queue_api_send=yes
queue_api_url_post=yes
queue_api_link=https://ivr2.tel/ivr/Try4Free/sheets/queue/ID/NAME
במקום המילה ID
יש לרשום את המזהה של המסמך,
ובמקום NAME
את שם הגיליון.
כמובן שאתם יכולים לבחור איזה כותרת שבא לכם, רק...
שימו לב שעדיף שתשנו את השם של הגיליון למשהו באנגלית ו/או מספרים וכן בלי רווח כדי למנוע קונפליקטים ובעיות. זה לעת עתה..
ככה נראת ההגדרה בסוף:
מעתה כל שיחה לתור תרשם בקובץ לדוגמא כך:
בברכה,
בס"ד
אפשרי להעביר גם סרטונים וכל קובץ המכיל אודיו למעט קבצים הגדולים בהעברה מטעם ווצאפ..
המערכת כבר ממספרת את הקובץ בצורה אוטומטית אך עדיין ניתן לבחור נתיב ישיר לשם הקובץ או לשלוף נתיב מותאם אישית מהרשימה השמורה .
שימו לב: אין התחייבות להשארת המסלול החינמי. לעת עתה כאמור, לצורכי התנסות.
ניתן לפנות אלינו בווצאפ למספר 97237701770
03.07.2024 | עדכון משמח: לתקופת ניסיון, נפתח הבוט לשימוש ללא צורך ברישום מראש אצלינו. אך עקב הפתיחה ייתכנו בעיות קלות. במידה ואכן כך יקרה, נשמח לדיווח מצידכם.
המספר של הבוט הוא - לחצו על הקישור למעבר ישיר: 972799305850
27.3.2024
נוסף בבוט:
03.07.2024: שונה הצורה שבה פועל הבוט.
נוספו ושונו:
כמו מה שקיים את זה ברשימה לבנה כך שיהיה גם ברשימה שחורה
black_list=yes
black_list_type=template_number
black_list_template_number=2
וואו ממש תודה ואפשרי ממש להגדיר את זה עם קובץ csv דרך explode וככה בעצם להגדיר את ה'לא מורשים' או מה שיש ברשימת תפוצה הרגילה של ימות המשיח:לא קיים, פעיל, חסום. ובכלל אם יעשו אם מסד נתונים זה יהיה אפשרי להגדיר דרך הטלפון... נראה אם יהיה לי זמן אבנה לכם קוד php מוכן
זה חזר ובגדול.
שירות פוסטפון - האימייל הטלפוני המשוכלל לציבור החרדי עם כתובת מייל משלכם.
איך נרשמים ואיך מתממשקים?
וזהו. נרשמתם
מעתה כל אימייל שמגיע תוכלו להפנות לכתובת המייל שקיבלתם.
(אנו עובדים על כך שהעברת מייל מגמייל וכדו' תעבור בצורה אוטומטית. אך עד אז, ניתן לפתוח פנייה במרכז העזרה והתמיכה לאחר ששלחתם קוד העברה כדי לקבל את הקוד. יש לשלוח צילום מסך מפעולת העברה)
לאחר ההרשמה ניתן:
בשלוחה 1. לשמוע את הודעות המייל
בשלוחה 2. לשלוח הודעת מייל
בשלוחה 3. לשלוח הודעה לאחד מאנשי הקשר השמורים (בפיתוח)
בשלוחה 4. להגדיר את החתימה האישית, ואת שם השולח
בהצלחה
0799333362
helpdesk.ahavat-israel.net (מרכז העזרה והתמיכה)
ספר הטלפונים
חדש! לניהול דרך האינטרנט לחצו כאן
בס"ד
לא ראיתי ששמו את זה גם בתיעוד API אז מביא כאן:
taskType = הפעולה לביצוע > MoveOnFile
והפרמטרים:
folder = מאיפה
target = יעד
@שמואל בבקשה תכניס זאת לתיעוד.
יישר כח
תודה
לעת עתה לא קיימים כל תקלות במערכת, למעט צינטוקים, ומיילים מקידומי מכירות.
כמו כן השהייה בכניסה למערכת תוקנה.
בס"ד
שירי חנוכה להשמעה בשיתוף ישראליק בש & IVRTOP
type=music_on_hold
music_on_hold=//הקוד לפי השרת
רגיל
ChanukaLive
> בזבל YMT
ChanukaLiveR
> רחובות YEMOT
פריווט
ChanukaLiveA
> A
ChanukaLiveB
> B
תודות רבות ל מיכאל מהצוות הטכני של ימות