• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול תור - פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)

    חדש במערכת
    13
    34
    1177
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      יוסף ח מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

      @eliyahu
      וואו תודהההה
      איזה אלופים! חיכינו לזה המון!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • מ
        מנסה מומחה נערך לאחרונה על ידי מנסה

        לסחוט את הלייק

        תודה ענקית!!!!!!!!!!!

        ושני דברים שרציתי לומר בקשר למה שנשאל כאן למעלה

        א. אם הנציג השני רוצה להחזיר את השיחה לראשון הוא פשוט צריך להגדיר בשלוחה שלו את הגדרות הניתוב כרצונו

        ב. לגבי מה שכתבו שכרגע זה בהקשה על סולמית קודם, נראה לי כדאי להשאיר ככה, כי לעיתים רוצים ללחוץ על מקשים תוך כדי שיחה גם ללא שזה יצור ניתוב, ועדיף שיש מקש פותח לכל הפונקציות.

        ושוב תודה ענקית

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
        • ה
          הרב מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

          @eliyahu זה הפסיק לעבוד

          פ ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פיסטוק פרווה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

            @הרב
            לי זה עובד מצויין

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ
              מנסה מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

              @פיסטוק-פרווה

              אני לא הצלחתי כעת
              אולי תוכל לפרט לנו אם עדיין זה עובד אצלך

              או מה עלי לעשות שלא היה מובן מהפוסט הרישמי של זה

              כי השיחה פשוט מתנתקת ברגע שאני לוחץ על מקש החזקת שיחה או העברה לשלוחה אחרת

              תודה

              אלו ההגדרות שהגדרתי בקובץ EXT בשלוחת תור [מענה אנושי]

              dial_key_0=hold
              dial_key_9=move_client_to_folder-0000/1
              dial_key_8=menu_move_client
              
              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • פ
                פיסטוק פרווה מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה
                אני הגדרתי כך:

                dial_key_1=move_client_to_folder-1
                dial_key_2=move_client_to_folder-2
                dial_key_3=move_client_to_folder-3
                

                כלומר כשהנציג לוחץ # ואז 1 זה מעביר לשלוחה 1 וכן הלאה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מנסה מומחה נערך לאחרונה על ידי מנסה

                  נכון לעכשיו כל נסיון שעשיתי לא הועיל הוא פשוט מוציא החוצה

                  הפיתרון שלי [כמובן שזה חלקי מאוד]
                  לסדר בתפריט הראשי שלוחות שמעבירות לשלוחות פנימיות ושם למקם את התור, כשהשלוחה שלפני התור מנתבת לנציג השני

                  זה מועיל רק כשיש 2 נציגים בלבד כמובן

                  הסבר מורחב
                  פתחתי שלוחה 1 = מעבר לשלוחה /10/1
                  פתחתי שלוחה 2 = מעבר לשלוחה /11/1

                  פתחתי שלוחה 10 = מעבר לשלוחה 2
                  בתוכה שמתי שלוחה 1 = מודול תור לנציג מס' 1

                  פתחתי שלוחה 11 = מעבר לשלוחה 1
                  בתוכה שמתי שלוחה 1 = מודול תור לנציג מס' 2

                  וזה הדבר היחיד שעובד לי

                  לא משנה עם עושים אולד, או מעבר לשלוחה או מעבר לטלפון חיצוני, תמיד המערכת רק מחזירה 1 אחורה, וממילא אם יש לכם כמה נציגים זה לא יכול להועיל לכם

                  תוכלו כמובן לעשות בשלוחה מעל התור הפניה לפי תפריט וכדומה
                  [לפתוח שלוחה 10, בתוכה להכניס 5 שלוחות של הפניה עם הודעת תפריט "לפלוני הקש 1 לאלמוני הקש 2 וכו'" או "אנא הקש את השלוחה המבוקשת", וכן להכניס בה עוד שלוחות פנימיות בשביל התור מ1 -5 וככה בכל הוצאה ע"י הנציג הוא יחזור לתפריט וילחץ את השלוחה המבוקשת, כמובן שהנציג לפני שמוציא אותו יאמר לו מה ללחוץ]

                  חוץ מסזזה אחרי הרבה נסיונות לא הצלחתי להפעיל

                  אשמח לבדיקתכם

                  כמו גם להסבר על הניתובים (אם הם יעבדו), האם עושים / בהתחלה או לא, והאם ההפניות הרגילות [כמו ../ - לחזרה שלב אחורה וכדו'] יעבדו כאן.

                  @eliyahu
                  @יעקב

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מנסה מומחה נערך לאחרונה על ידי מנסה

                    מה שכן גיליתי מעניין במודול סיפ בחייגן בדפדפן ניתן להנות משלוחת סיפ לשלוחה אחרת או למספר טלפון חיצוני

                    נוסף כפתור ששמו "העברה", בלחיצה נפתח חלון להכנסת שלוחת סיפ / מספר טלפון והשיחה עוברת לשם

                    השלוחות בסיפ הינם מ200 ומעלה כידוע
                    1b8fec9a-15c4-448a-bf3a-c9eb8eee3ae8-image.png

                    22ac010b-8714-4066-9a38-ab96213fef97-image.png

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי מנסה

                      ואחרי עוד חפירות באופציות

                      מסתבר שההגדרה

                      queue_end_goto=/3
                      

                      גורמת גם היא לשיבוש ההפניה, כי זה כנראה מוגדר לסיום השיחה, וזה מעביר למקום שמצויין כאן
                      [בעצם בברירת מחדל זה מעביר לתיקיה מעל, ואם מצויין משהו זה מעביר לשם]

                      המעניין הוא שבסיום שיחה רגילה [הנציג לחץ בסיפ על סיום שיחה ולא סולמית ומשהו] זה מעביר לתפריט הראשי למרות שההגדרה פעילה כנ"ל להעברה לשלוחה 3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ
                        מאןדהו נערך לאחרונה על ידי

                        אם אני מעוניין לשמור את השיחה הזאת לצורך חזרה למתקשר. יש איזו דרך ללחוץ על מספר כלשהו ככה שזה ישמור את המספר או את השיחה הזו בדרך כלשהי?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מנסה מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                          @eliyahu
                          @יעקב

                          תכלס יש התקדמות עם זה, או שהוא נשאר עם הבעיות שמנינו לעיל?

                          תודה רבה
                          [[בעיקר שאי אפשר לכתוב שלוחה ולהפנות אליה, זאת אומרת כשאני מגדיר

                          dial_key_1=move_client_to_folder-4/2
                          
                          

                          הוא לא מפנה לשלוחה /4/2 בלחיצה על סולמית 1 במהלך השיחה [למרות שהוא כן מראה שההקשה פועלת משהו, כי אם אני מקיש מקש שלא הגדרתי הוא משמיע לי צפצופים, וכשאני מקיש מה שכן הגדרתי לא שומעים כלום אבל לא מגיב
                          וגם אם אני מוסיף / בהתחלה
                          וכן לא מפנה לשלוחה פנימית 4/2
                          וכמו שכתבתי רק בהגדרה של החזק שיחה הוא באמת מוציא החוצה ושולח להיכן שכתוב במצב יציאה, ללא השמעת מוזיקה כלל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ב
                            בעזרת ה' @eliyahu נערך לאחרונה על ידי בעזרת ה'

                            @eliyahu

                            1. מישהו כבר כתב כאן שעדיף להשאיר את הפעולות רק בהקשה על סולמית, גם אני מצטרף. כי אם לא, בטוח שיהיו הקשות בטעות.
                            2. היה מעולה אם היה הודעת מערכת שניתנת לשינוי של תפריט האפשרויות של הנציג, כי הגדרתי כל מקש למשהו אחר ואני לא זוכר כלום, אז שיהיה שכשהנציג לוחץ סולמית יהיה הקלטה של תפריט הפעולות, "למעבר לשלמה הקש 1 למנחם הקש 2", וכו'.
                              ואם זה לא אפשרי, אז לפחות שיהיה אפשר להקצות מקש מסוים לשמיעת הודעה מסוימת. [כרגע עשיתי את זה עם הודעת M3782, ואם אני רוצה להיזכר מה האופציות אני מעביר את הלקוח להמתנה, ואז אני שומע את האפשרויות, ואז אני מחזיר אותו אלי, ואז אני מעביר לאן שאני רוצה, אבל זה עבודה כפולה].
                              👇👇 עריכה 👇👇
                              גם אם הלקוח במצב המתנה, אם הנציג לוחץ #ומקש מוגדר, המערכת עושה את הפעולה המבוקשת, ואין צורך למשוך חזרה את הלקוח, כך שהפתרון השני שכתבתי לעיל, אכן קיים.
                              [ז"א שאפשר לשנות את הודעת 3782 לתפריט של פעולות הנציג, וכשהנציג רוצה הוא פשוט מעביר להמתנה, ושומע את התפריט הנ"ל, ומיד לוחץ את המקש המבוקש, והלקוח עובר בצורה חלקה.]
                              ותודה על כל הפיתוחים המדהימים!!!!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ב
                              בעזרת ה' @eliyahu נערך לאחרונה על ידי בעזרת ה'

                              @eliyahu
                              תודה על הפיתוח המדהים!!
                              מצאתי עוד כמה תיקונים.

                              1. אם מעבירים את הלקוח להמתנה ואז השיחה של הנציג מתנתקת, הלקוח נשאר על המתנה עד ביאת גואל, ואין לנציג שום דרך להגיע אליו. צריך לעשות שאם השיחה של הנציג מתנתקת כשהלקוח על המתנה, שגם ללקוח יתנתק.
                              2. אם מעבירים את הלקוח למספר אחר, המערכת פועלת עם שלוחת ה"ראוטינג" הישנה, והמוסיקה בהמתנה בהתאם, ואם רוצים לשנות את המוזיקה כשהלקוח מועבר לחיוג לנציג אחר, צריך לשים בקובץ ext את ההגדרה של מוזיקה בהמתנה של שלוחת ראוטינג :
                              music_on_hold=שם המוזיקה שלכם
                              
                              1. מה לגבי הודעת M2781 "תודה על סבלנותכם"? אין אפשרות לבטל, גם אם מגדירים שלא ישמיע את M2780 "נציגנו עסוקים" וכו', עדיין משמיע את הנ"ל.
                              2. אם מגדירים את זה 👇 כל פעולות הנציג מתבטלות. כל הקשה מעבירה את הלקוח להמתנה, והשיחה של הנציג מתנתקת.
                              queue_answer_tfr=yes
                              

                              תודה רבה על הכל!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ב
                                בעזרת ה' @הרב נערך לאחרונה על ידי

                                @הרב
                                אולי הגדרת את ההגדרה הזאת?

                                queue_answer_tfr=yes
                                

                                מבדיקה שלי, אם ההגדרה הזאת קיימת, כל פעולות הנציג מתבטלות. זה כנראה באג. נצטרך לחכות שיתקנו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ב
                                  בעזרת ה' @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                  @מנסה
                                  האם תוכל לבדוק אם ההפניות לא עובדות בגלל ההגדרה הזאת?

                                  queue_answer_tfr=yes
                                  

                                  אם זה מוגדר אצלך, תנסה למחוק ולבדוק הפניות, ותעדכן, (וגם אם לא זו הסיבה, אשמח שתעדכן).
                                  תודה רבה.

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ
                                    מנסה מומחה @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

                                    @בעזרת-ה

                                    לא מוגדר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • א
                                      איש ימיני @eliyahu נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        איש ימיני נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                                        פוסט זה נמחק!
                                        ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש
                                          שמחה - זו הסיסמא @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                                          @איש-ימיני
                                          תמיד זה היה קורה בכמה דקות הראשונות של הפעלת המודול

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ש
                                            שמחה - זו הסיסמא @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                                            @איש-ימיני
                                            מבדיקה שערכתי ברגע זה, זה עובד לי

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון