חדש במודול תור - פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)
-
תכלס יש התקדמות עם זה, או שהוא נשאר עם הבעיות שמנינו לעיל?
תודה רבה
[[בעיקר שאי אפשר לכתוב שלוחה ולהפנות אליה, זאת אומרת כשאני מגדירdial_key_1=move_client_to_folder-4/2
הוא לא מפנה לשלוחה /4/2 בלחיצה על סולמית 1 במהלך השיחה [למרות שהוא כן מראה שההקשה פועלת משהו, כי אם אני מקיש מקש שלא הגדרתי הוא משמיע לי צפצופים, וכשאני מקיש מה שכן הגדרתי לא שומעים כלום אבל לא מגיב
וגם אם אני מוסיף / בהתחלה
וכן לא מפנה לשלוחה פנימית 4/2
וכמו שכתבתי רק בהגדרה של החזק שיחה הוא באמת מוציא החוצה ושולח להיכן שכתוב במצב יציאה, ללא השמעת מוזיקה כלל -
- מישהו כבר כתב כאן שעדיף להשאיר את הפעולות רק בהקשה על סולמית, גם אני מצטרף. כי אם לא, בטוח שיהיו הקשות בטעות.
- היה מעולה אם היה הודעת מערכת שניתנת לשינוי של תפריט האפשרויות של הנציג, כי הגדרתי כל מקש למשהו אחר ואני לא זוכר כלום, אז שיהיה שכשהנציג לוחץ סולמית יהיה הקלטה של תפריט הפעולות, "למעבר לשלמה הקש 1 למנחם הקש 2", וכו'.
ואם זה לא אפשרי, אז לפחות שיהיה אפשר להקצות מקש מסוים לשמיעת הודעה מסוימת. [כרגע עשיתי את זה עם הודעת M3782, ואם אני רוצה להיזכר מה האופציות אני מעביר את הלקוח להמתנה, ואז אני שומע את האפשרויות, ואז אני מחזיר אותו אלי, ואז אני מעביר לאן שאני רוצה, אבל זה עבודה כפולה].
עריכה
גם אם הלקוח במצב המתנה, אם הנציג לוחץ #ומקש מוגדר, המערכת עושה את הפעולה המבוקשת, ואין צורך למשוך חזרה את הלקוח, כך שהפתרון השני שכתבתי לעיל, אכן קיים.
[ז"א שאפשר לשנות את הודעת 3782 לתפריט של פעולות הנציג, וכשהנציג רוצה הוא פשוט מעביר להמתנה, ושומע את התפריט הנ"ל, ומיד לוחץ את המקש המבוקש, והלקוח עובר בצורה חלקה.]
ותודה על כל הפיתוחים המדהימים!!!!
-
@eliyahu
תודה על הפיתוח המדהים!!
מצאתי עוד כמה תיקונים.- אם מעבירים את הלקוח להמתנה ואז השיחה של הנציג מתנתקת, הלקוח נשאר על המתנה עד ביאת גואל, ואין לנציג שום דרך להגיע אליו. צריך לעשות שאם השיחה של הנציג מתנתקת כשהלקוח על המתנה, שגם ללקוח יתנתק.
- אם מעבירים את הלקוח למספר אחר, המערכת פועלת עם שלוחת ה"ראוטינג" הישנה, והמוסיקה בהמתנה בהתאם, ואם רוצים לשנות את המוזיקה כשהלקוח מועבר לחיוג לנציג אחר, צריך לשים בקובץ ext את ההגדרה של מוזיקה בהמתנה של שלוחת ראוטינג :
music_on_hold=שם המוזיקה שלכם
- מה לגבי הודעת M2781 "תודה על סבלנותכם"? אין אפשרות לבטל, גם אם מגדירים שלא ישמיע את M2780 "נציגנו עסוקים" וכו', עדיין משמיע את הנ"ל.
- אם מגדירים את זה כל פעולות הנציג מתבטלות. כל הקשה מעבירה את הלקוח להמתנה, והשיחה של הנציג מתנתקת.
queue_answer_tfr=yes
תודה רבה על הכל!
-
@הרב
אולי הגדרת את ההגדרה הזאת?queue_answer_tfr=yes
מבדיקה שלי, אם ההגדרה הזאת קיימת, כל פעולות הנציג מתבטלות. זה כנראה באג. נצטרך לחכות שיתקנו.
-
@מנסה
האם תוכל לבדוק אם ההפניות לא עובדות בגלל ההגדרה הזאת?queue_answer_tfr=yes
אם זה מוגדר אצלך, תנסה למחוק ולבדוק הפניות, ותעדכן, (וגם אם לא זו הסיבה, אשמח שתעדכן).
תודה רבה. -
לא מוגדר
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@איש-ימיני
תמיד זה היה קורה בכמה דקות הראשונות של הפעלת המודול -
@איש-ימיני
מבדיקה שערכתי ברגע זה, זה עובד לי -
@שמחה-זו-הסיסמא
נכון,
אתמול בדקתי, והבעיות תוקנו.
הכל עובד כעת -
למה הפעולות לנציג לא עובד לי בSIP?