• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול תור - פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)

    חדש במערכת
    13
    34
    1173
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בעזרת ה' @eliyahu נערך לאחרונה על ידי בעזרת ה'

      @eliyahu

      1. מישהו כבר כתב כאן שעדיף להשאיר את הפעולות רק בהקשה על סולמית, גם אני מצטרף. כי אם לא, בטוח שיהיו הקשות בטעות.
      2. היה מעולה אם היה הודעת מערכת שניתנת לשינוי של תפריט האפשרויות של הנציג, כי הגדרתי כל מקש למשהו אחר ואני לא זוכר כלום, אז שיהיה שכשהנציג לוחץ סולמית יהיה הקלטה של תפריט הפעולות, "למעבר לשלמה הקש 1 למנחם הקש 2", וכו'.
        ואם זה לא אפשרי, אז לפחות שיהיה אפשר להקצות מקש מסוים לשמיעת הודעה מסוימת. [כרגע עשיתי את זה עם הודעת M3782, ואם אני רוצה להיזכר מה האופציות אני מעביר את הלקוח להמתנה, ואז אני שומע את האפשרויות, ואז אני מחזיר אותו אלי, ואז אני מעביר לאן שאני רוצה, אבל זה עבודה כפולה].
        👇👇 עריכה 👇👇
        גם אם הלקוח במצב המתנה, אם הנציג לוחץ #ומקש מוגדר, המערכת עושה את הפעולה המבוקשת, ואין צורך למשוך חזרה את הלקוח, כך שהפתרון השני שכתבתי לעיל, אכן קיים.
        [ז"א שאפשר לשנות את הודעת 3782 לתפריט של פעולות הנציג, וכשהנציג רוצה הוא פשוט מעביר להמתנה, ושומע את התפריט הנ"ל, ומיד לוחץ את המקש המבוקש, והלקוח עובר בצורה חלקה.]
        ותודה על כל הפיתוחים המדהימים!!!!
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ב
        בעזרת ה' @eliyahu נערך לאחרונה על ידי בעזרת ה'

        @eliyahu
        תודה על הפיתוח המדהים!!
        מצאתי עוד כמה תיקונים.

        1. אם מעבירים את הלקוח להמתנה ואז השיחה של הנציג מתנתקת, הלקוח נשאר על המתנה עד ביאת גואל, ואין לנציג שום דרך להגיע אליו. צריך לעשות שאם השיחה של הנציג מתנתקת כשהלקוח על המתנה, שגם ללקוח יתנתק.
        2. אם מעבירים את הלקוח למספר אחר, המערכת פועלת עם שלוחת ה"ראוטינג" הישנה, והמוסיקה בהמתנה בהתאם, ואם רוצים לשנות את המוזיקה כשהלקוח מועבר לחיוג לנציג אחר, צריך לשים בקובץ ext את ההגדרה של מוזיקה בהמתנה של שלוחת ראוטינג :
        music_on_hold=שם המוזיקה שלכם
        
        1. מה לגבי הודעת M2781 "תודה על סבלנותכם"? אין אפשרות לבטל, גם אם מגדירים שלא ישמיע את M2780 "נציגנו עסוקים" וכו', עדיין משמיע את הנ"ל.
        2. אם מגדירים את זה 👇 כל פעולות הנציג מתבטלות. כל הקשה מעבירה את הלקוח להמתנה, והשיחה של הנציג מתנתקת.
        queue_answer_tfr=yes
        

        תודה רבה על הכל!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          בעזרת ה' @הרב נערך לאחרונה על ידי

          @הרב
          אולי הגדרת את ההגדרה הזאת?

          queue_answer_tfr=yes
          

          מבדיקה שלי, אם ההגדרה הזאת קיימת, כל פעולות הנציג מתבטלות. זה כנראה באג. נצטרך לחכות שיתקנו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב
            בעזרת ה' @מנסה נערך לאחרונה על ידי

            @מנסה
            האם תוכל לבדוק אם ההפניות לא עובדות בגלל ההגדרה הזאת?

            queue_answer_tfr=yes
            

            אם זה מוגדר אצלך, תנסה למחוק ולבדוק הפניות, ותעדכן, (וגם אם לא זו הסיבה, אשמח שתעדכן).
            תודה רבה.

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מנסה מומחה @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

              @בעזרת-ה

              לא מוגדר

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                איש ימיני @eliyahu נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  איש ימיני נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                  פוסט זה נמחק!
                  ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שמחה - זו הסיסמא @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                    @איש-ימיני
                    תמיד זה היה קורה בכמה דקות הראשונות של הפעלת המודול

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ש
                      שמחה - זו הסיסמא @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                      @איש-ימיני
                      מבדיקה שערכתי ברגע זה, זה עובד לי

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • א
                        איש ימיני @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                        @שמחה-זו-הסיסמא
                        נכון,
                        אתמול בדקתי, והבעיות תוקנו.
                        הכל עובד כעת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ש
                          שאק נערך לאחרונה על ידי

                          למה הפעולות לנציג לא עובד לי בSIP?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון