השמעת קבצים לפי ID
-
אשמח לדעת אם מישהו הבין איך להשתמש בו
אשמח להסבר -
@חסיד-חזק
נראה לי טעית בקטגוריה.
ביקשו פה פיתוח -
@אA
לא נכון יש כזה דבר כאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/10?_=1782394167993
ואשמח אם במקום שתגיד לי ביקורת שתעזור לי
קצת רחמנות

-
@חסיד-חזק
כתבתי את זה בדיוק בשביל שתפרט לא בשביל הביקרות.
זה עבד... -
@חסיד-חזק
למעשה, יש שם כמה סוגים.
למה אתה נצרך? -
@אA
מה שאני צריך זה ממש כמו שכתוב שם השמעת קבצים רק מהמשתמש שהקליט את ההודעה
וניסיתי כבר כמה פעמים ואני לא מצליח
אשמח אם תעלה לכאן את ההגדרות שאני צריך להכניס לשלוחת ההשמעה
כי בשלוחת ההקלטות זה מוגדר טוב והוא עושה לי את התיקייה לפי הטלפוןfolder_move=id enter_id_type=phoneאבל בשלוחת השמעת הקבצים ניסיתי לשים ככה ולא הצלחתי
folder_to_play=1/1/2/Phone folder_play=id_recordוגם ככה
folder_to_play=1/1/2 folder_play=id_recordאשמח לעזרה

-
@חסיד-חזק
אני חושב שתלך עם האפשרות השניה רק שבסוף הנתיב תוסיף id/ -
@חסיד-חזק
אשמח לשמוע עם הסתדר -
@אA
מצטער מאוד אבל לא הוא עדיין אומר לי בשלוחה זו עדיין אין השמעות כמו שהוא אמר עד עכשיו -
זה לשלוחת ההשמעה
type=playfile title= folder_play=id_record folder_to_play=/0/2זה שלוחת ההקלטה
type=record כניסה לפי מספר טלפון enter_id_type=phone folder_move=for_id-/0/2/Phone folder move-id -
@אA
וואו גאון זה רעיון טוב
השאלה היא אם אני לא רוצה שיצטרכו להקיש את המספר אפשר לעשות כזה דבר
אתה יודע מה אני אגיד לך את המטרה הסופית שלי ואולי יהיה לך בכלל פתרון אחר
אני באמצע לבנות קו לגמח של יד שניה
ואנשים מקליטים הודעה בכל מיני שלוחות ואני רוצה שיהיה להם את האפשרות למחוק את ההודעות שכבר לא רלוונטיות
מה שאני רוצה לעשות זה שלוחה בתפריט הראשי ששם הבן אדם שהקליט את ההודעה יוכל לשמוע את ההודעה שלו
ובהקשה על תשע (בא נגיד) הוא יוכל למחוק את זה
עכשיו על זה אני יכול לעשות כמו שאמרת ולהגדיר לשלוח לינק לשלוחה ששומעים את ההודעות וכשהוא מוחק את ההקלטה שלו מהמקור הוא נמחק גם בלינק (מקווה שאני לא מדבר שטויות)
אשמח אם תפעיל קצת (אולי קצת הרבה
) את היצירתיות המפורסמת שלך
ותראה לי כאן את התוצאות -
@חסיד-חזק
תקשיב, אתה יצירתי!
כי גם אני חשבתי כמוך...
לכאו' זה הרעיון הכי פשוט וטוב. -
@חסיד-חזק
הוא מבקש מספר? -
@אA
כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק -
@חסיד-חזק
כך אמור להיות -
@אA
נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10 -
ציטוט מהמקור
בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.
-
@חסיד-חזק
אתה צודק.
אז תגדיר שמשאיר ההודעה ירשום את מספר הטלפון שלו ואליו יכנסו ההודעות, או לפי קוד משתמש שיקיש ויקליט לתקיית המשתמש שלו. -
@אA
אני יודע שזה מה שהם כותבים השאלה אם זה באמת ככה
אבל עדיין איך זה אמור לעבוד תראה את הציטוט
בהקלטות
תיבה אישית לכל מאזין
במקרה שרוצים לפתוח תיבת הקלטה אישית לכל תלמיד וכדו' כלומר שההקלטות אוטומטית ישמרו בתיקיה מיוחדת לכל תלמיד
ניתן להגדיר:
folder_move=id
ואז המערכת מבצעת כניסה לפי זיהוי אישי
ברירת מחדל לפי טלפון
enter_id_type=phone
המשך
לדוגמה
עבור משתמש עם מספר אישי 1234 מסוג digits
ההקלטות יהיו בתיקייה
/Digits/1234
עבור משתמש עם מספר אישי 0773137770 מסוג phone
ההקלטות יהיה בתיקייה
/Phone/0773137770
ובהשמעת קבצים
**השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
folder_play=id_record
אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן*
בא נראה עכשיו את כושר ההבנה שלך

-
כתבתי את ההודעה ולא ראיתי שכתבת בינתיים ג"כ הודעה
אנשים לא יבינו מה הקשר לכתוב עכשיו מספר טלפון הם מקליטים הודעה לכל הציבור אז למה לכתוב את המספר שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות