טלטק
-
@נחמיה-הרעב אין אפשרות זה אומר שאין אפשרות
-
@נחמיה-הרעב כתב בטלטק:
ניסתי לפתח קו דרך טל טאק והוא כותב לי שכרגע אין מספרים זמנים לחלוקה מישהו יודע האם יותר לא ניתן לפתוח שם מערכות או שזה רק זמנית
אתה מוזמן לפנות אליהם במייל ...
-
@יוסף-ח הם פעילים במייל?
-
-
@יוסף-ח כי הם לא עונים באימייל ושמעתי שהמנהל שלהם החליט לסגור
-
-
-
@נחמיה-הרעב אם זה קו לצורך מוסד או עמותה אתה יכול לפנות אלי
-
תכלס כיום אם אני רוצה לפתח קו כשר אי וי אר אין אופציה חינמית רק לנייד
-
@נחמיה-הרעב כתב בטלטק:
תכלס כיום אם אני רוצה לפתח קו כשר אי וי אר אין אופציה חינמית רק לנייד
יש לך חינם בימות המשיח שלוחה 3, (לא תמיד המס' פתוח לכשרים.)
יש לך פתוח לכשרים, בתשלום 11₪ בימות המשיח...אם הסתבכת תפנה למייל: yossef@teletop.biz
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות