חדש במודול תור! שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג
-
ב"ה
שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג
שימו לב! על כל שליחת SMS המערכת גובה יחידות לפי תעריף סמסים.
כדי לקבל SMS על כל שיחה שלא נענתה ע"י נציג - אם הלקוח ניתק / יצא מהתור / או על כל שיחה שנכשלה, יש להגדיר:
queue_no_continue_send_sms=yes
כדי לקבל SMS על שיחה שלא נענתה ע"י נציג רק אם הלקוח ניתק (בכל מצבי לא נענה האחרים כגון 'יציאה מהתור' וכד' לא ישלח), יש להגדיר:
queue_status_hangup_send_sms=yes
חובה להגדיר לאיזה מספר לשלוח את ההודעה.
ניתן לשלוח עד 3 מספרים במקביל, לדוגמה:queue_no_continue_send_sms_to=050XXXXXXX,052XXXXXXX,054XXXXXXX
הטקסט שישלח הוא:
{מספר טלפון שחייג}
נטש את התור{שלוחה}
אחרי המתנה של{זמן המתנה בתור}
שניות. סטטוס:{סטטוס שיחה}
בברכה,
אלחנן -
@אלחנן1 כתב בחדש במודול תור! שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג:
ב"ה
שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג
שימו לב! על כל שליחת SMS המערכת גובה יחידות לפי תעריף סמסים.
כדי לקבל SMS על כל שיחה שלא נענתה ע"י נציג - אם הלקוח ניתק / יצא מהתור / או על כל שיחה שנכשלה, יש להגדיר:
queue_no_continue_send_sms=yes
כדי לקבל SMS על שיחה שלא נענתה ע"י נציג רק אם הלקוח ניתק (בכל מצבי לא נענה האחרים כגון 'יציאה מהתור' וכד' לא ישלח), יש להגדיר:
queue_status_hangup_send_sms=yes
חובה להגדיר לאיזה מספר לשלוח את ההודעה.
ניתן לשלוח עד 3 מספרים במקביל, לדוגמה:queue_no_continue_send_sms_to=050XXXXXXX,052XXXXXXX,054XXXXXXX
הטקסט שישלח הוא:
{מספר טלפון שחייג}
נטש את התור{שלוחה}
אחרי המתנה של{זמן המתנה בתור}
שניות. סטטוס:{סטטוס שיחה}
בברכה,
אלחנןשאפווו כל הכבוד!!! אין עליכם בעולם!!!
שידרגתם לאחרונה את מודול תור עד הסוף!!!
כבר לא נראה לי שנשאר משהו לשדרג!!! -
@יוסף-ח כתב בחדש במודול תור! שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג:
שאפווו כל הכבוד!!! אין עליכם בעולם!!!
שידרגתם לאחרונה את מודול תור עד הסוף!!!
כבר לא נראה לי שנשאר משהו לשדרג!!!באמת כל הכבוד אבל כן עדיין יש מה לשדרג לדוגמא שהשיחה לא תענה עד שהנציג עונה כמו שיש בראוטינג
ככה ההגדרה
לא לשדר מענה למחייג, עד שמי שחייגו אליו עונהcall_no_answer=yes
הסבר: במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
(דוגמא, מי שרוצה לפתוח וואטספ על המספר מערכת, ולא רוצה לפספס את תחילת הקוד עד שהוא עונה, אם נגדיר את ההגדרה הזו, המערכת לא תשדר מענה, עד שאני באמת יענה לשיחה)
וגם שיהיה אפשרות כמו בראוטינג שאחרי המספר יש את המספר עדיפות לדוגמא 1=05301234567 וכך דרך שלוחת DI יוכלו לשחק אם המספרים לפי העדפות