• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    איך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי

    שאלות ועזרה הדדית
    2
    4
    83
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי

      כאשר מתקשרים אלי למערכת, המתקשר שומע כ2 צלילי חיוג, ורק אז המערכת עונה ומעבירה את המתקשר אל השלוחה.
      האם יש אפשרות שהמחייג יכנס אל המערכת ישר מבלי להתעכב בצלילי החיוג האלו?

      אציין שיש הגדרה שאם מכניסים אותה, לא שומעים את הצלצולים האלו,
      ההגדרה היא:

      no_ringing=yes
      

      הבעיה: שגם אם לא שומעים את צלילי החיוג, זה ממתין את הזמן שזה היה אמור להיות מושמע, שזה כ4 שניות.
      היינו, ההגדרה הנ"ל לא עושה שזה יכנס למערכת מיד, כי גם היא לא משמיעה את צלילי החיוג, מכל מקום היא ממתינה את הזמן כאילו היא משמיעה אותם, ורק אז מעבירה לשלוחה.

      וכאן אני מגיע לנקודה חשובה:
      במערכת יש לשונית 'שיחות נכנסות' שניתן לראות שיחות נכנסות בזמן אמת, ושם אני רואה שהשיחה כן נכנסת מיד, כבר זמן השמעת צלילי החיוג הללו,
      כך שהמערכת קיבלה את השיחה.
      אז מדוע היא לא עונה ומכניסה את המחייג ישר לשלוחה? מדוע היא משמיעה קודם את צלילי החיוג הללו?
      ולחילופין כשמגדירים לה לא להשמיע, מדוע היא ממתינה את הזמן של צלילי החיוג הללו?
      אני רוצה שהמתקשר יועבר ויפול מיד אל תוך השלוחה.

      אשמח לפתרון.

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • צ
        צבי ד"צ מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

        @isi כתב באיך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי:

        במערכת יש לשונית 'שיחות נכנסות' שניתן לראות שיחות נכנסות בזמן אמת, ושם אני רואה שהשיחה כן נכנסת מיד, כבר זמן השמעת צלילי החיוג הללו,
        כך שהמערכת קיבלה את השיחה.

        ואני יוסיף שלפי מה שבדקתי היה נראה לי שאם אני עושה באתר שיענה לשיחה, זה כן עונה מיד.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          isi @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי isi

          @צבי-ד-צ כתב באיך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי:

          @isi כתב באיך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי:

          במערכת יש לשונית 'שיחות נכנסות' שניתן לראות שיחות נכנסות בזמן אמת, ושם אני רואה שהשיחה כן נכנסת מיד, כבר זמן השמעת צלילי החיוג הללו,
          כך שהמערכת קיבלה את השיחה.

          ואני יוסיף שלפי מה שבדקתי היה נראה לי שאם אני עושה באתר שיענה לשיחה, זה כן עונה מיד.

          מה הפירוש "אם אני עושה באתר"?
          יש איזו הגדרה להגדיר שתעשה מענה מיד?

          או שכוונתך מענה ידני, שאם זו כוונתך, זה לא פתרון, אבל זה כן מראה ש'טכנית' יכול להיות פתרון.

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ
            צבי ד"צ מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi כתב באיך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי:

            או שכוונתך מענה ידני, שאם זו כוונתך, זה לא פתרון, אבל זה כן מראה ש'טכנית' יכול להיות פתרון.

            לזה התכוונתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון