הגדרת מספר שלא יצטרך קוד - מנהל
-
איך אפשר להגדיר מספר מסויים שלא יצטרך קוד - לא ניהול אלא סיסמא שאני מגדיר בתפריט מסויים.
תודה רבה מראש -
פוסט זה נמחק! -
@קובי-י בשביל להיכנס לשלוחה?
למה שלא תעשה לפי רשימ"ת או אחד מ1,500 האפשרויות הנוספות...
-
@צבי-ד-צ
כי אני רוצה שלאחרים יהיה קוד! ורק מספר אחד לא יצטרך קוד!
איך עושים את זה לפי רשי"ת? -
@קובי-י עושים שלוש שלוחות, שנים מעבירים לשלוחה ג' ואחד סינון והשאר נשלחים לשלוחה של הקוד, (ואם מדובר בשלוחת ניהול רגילה מספיק 2 שלוחות ובאחד לעשות ללא קוד)
-
@צבי-ד-צ
רעיון פשוט, וגאוני.
תודה רבה רבה -
@קובי-י כתב בהגדרת מספר שלא יצטרך קוד - מנהל:
@צבי-ד-צ
כי אני רוצה שלאחרים יהיה קוד! ורק מספר אחד לא יצטרך קוד!
איך עושים את זה לפי רשי"ת?אני מציע להשתמש עם פילטר לפי רשימת צינתוקים [שניתן להטמעה בכל מודול], שם אפשר להגדיר שמי שברשימה יכנס רגיל ומי שלא ברשימה יצטרך קוד, ואז אתה צריך רק לפתוח שלוחה להרשמה לצינתוקים ולהוסיף את המספר הזה [וכמובן שיהיה סיסמה לשלוחת ההרשמה]
ההגדרות לשלוחת כניסה לניהול:
go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=שם רשימת הצינתוקים go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=הסיסמה שלכם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות