הגדרה שיעברו לשלוחה מסויימת ללא יכולת לצאת משלוחה זו
-
איך מגדירים הגדרה שיעברו לשלוחה מסויימת ללא יכולת לצאת משלוחה זו לתחילת המערכת ע"י סולמית
חשבתי אולי ביטול אפשרות מקש סולמית ע"י control_play#=noop הגדרות מקש
זה לא הולך לי
תודה מראש -
@יעקב-ב עוד שאלה ביטול מקש כוכבית control_play*=noop בשלוחת תפריט אי אפשר ?
-
@יעקב-ב
תגיד יש סיבה שאתה מקפיץ שתי נושאים ישנים,
ואז גם פותח עוד נושא אם אותם שאלות??? -
@קו-המוסיקה עד ש @יעקב-ב כבר פתח נושא חדש, עדיין אתה צועק עליו? עכשיו הוא כבר בסדר...
-
@צבי-ד-צ אני כתבתי את כל ההודעות האלה אחד אחרי השני.
והוא פתח הכל ביחד -
@יעקב-ב
אבל לצורך הענין,
נראה לי שאם תגדיר שלוחה אחרת שיחזור אחורה אז זה יעבוד.
והנה ההגדרותup=1000 כוכבית root=2000 סולמיתאתה יכול לשנות א"ז לסתם שלוחות כמו שהבאתי בדוגמא
מקווה שבכל זאת הכל עובד טוב עכשיו.
וסליחה על הכל -
@יעקב-ב עיין כאן ולכאו' יפתר הכל https://f2.freeivr.co.il/post/129163 גם לא יוכלו לצאת מהשלוחה
כל שאלה אשמח לעזור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות