מעקב כניסות לשלוחת הניהול
-
איך אפשר לדעת מי נכנס לניהול ומה בדיוק הוא עשה שם?
האם אפשר לשמור איזה לוג עם פירוט כניסות לתוך השלוחה?
אולי איזו הקלטת שיחה משלוחת הניהול?בלוג הכניסות והיציאות אני רואה שיש כאלה שנכנסו לשלוחת הניהול ושהו שם זמן מסויים, אבל אני אפילו לא יכול לדעת אם הם הצליחו לעשות את הסיסמא הנכונה או שרק ניסו ללא הצלחה,
האם יש למישהו רעיון? -
@dudu יש לוג מיוחד של הקשת סיסמה שאתה יכול לראות מי ניסה והאם הצליח.
תגדירpassword_log_save=yes
-
@oror053 הגדרתי את זה ולא עשה כלום,
זה כנראה עושה לוג רק על סיסמא שהיא לא סיסמת ניהול...
זה מוגדר לי בשלוחה אחרת ועובד מעולה, אבל בשלוחת הניהול זה לא כותב כלום. -
@dudu אז תגדיר את שלוחת הניהול ככניסה לניהול ללא סיסמה ותוסיף לשלוחה סיסמה בנפרד
-
@dudu תנסה ככה:
type=admin_login admin_login_no_password=yes password=password_admin password_log_save=yes
-
@oror053 בדיוק זה מה שהגדרתי הרגע...
-
@oror053 עכשיו זה אכן שומר בלוג,
עדין לא עוזר לדעת מה עשו בפנים, אבל לפחות אני יכול לדעת אם גילו את הסיסמא ואם צריך לשנות... -
@dudu תבנה שלוחת ניהול משל עצמך
-
@oror053 איך אפשר?
יש דברים שאפשר לעשות רק בשלוחת הניהול האמיתית, לדוג' לשלוח מיילים של תוצאות סקר, דוח דקות ונקודות ועוד...
איך אפשר לבנות שלוחת ניהול לבד? -
@dudu אכן. לא הכל אפשר.
השאלה מה המטרה שלך בכל הסיפור הזה ולמה אתה עושה כניסה עם סיסמה. ככה יכולים לפרוץ לך -
@oror053 אני משתמש בזה בעיקר למה שציינתי, את כל שאר הניהול אני עושה באתר,
עכשיו באמת אחרי שגילו את הסיסמא החלפתי סיסמא והכנסתי את שלוחת הניהול לאחת השלוחות הפנימיות שרק אני יודע את מקומה, נקווה שעכשיו לא יגלו, כמו"כ עכשיו אוכל בזכותך גם לעקוב אם יש עוד טלפון חוץ משלי שמצליח להגיע עד לשם (אין ניתוב קולי ויש כמה שלוחות עם סיסמאות לפני השלוחה הזו) -
@dudu תעשה שרק מספרים מסוימים יוכלו להיכנס. למה סיסמה? ולמה להחביא?
-
@oror053 כי אני לא המנהל היחיד של הקו ואולי עוד מישהו ירצה להיכנס יום אחד, אבל אולי אפשר באמת להוסיף גם רשימת תפוצה, זה יהיה עוד סוג של כיסוי...
-
@dudu
ב"ה.ניתן יהיה לפתח בתשלום לוג כניסות ונסיונות כניסה בצורה מסודרת וכן המרה לhtml.
תוכל לפנות לשירות הלקוחות לבקשה להעברה למחלקת פיתוח.
-
@שמואל קודם כל תודה על תגובתך,
אם יהיה כזה פיתוח, כמה אמור לעלות?
וכן, האם יהיה פירוט מה עשו בתוך שלוחת הניהול או רק לוג על הצלחת הכניסה (כמו שיש לי עכשיו בעצם...)? -
@dudu תיצור קשר בשירות הלקוחות במייל. מחירים וכד' זה מול מחלקת פיתוח.
@dudu אמר במעקב כניסות לשלוחת הניהול:
וכן, האם יהיה פירוט מה עשו בתוך שלוחת הניהול או רק לוג על הצלחת הכניסה (כמו שיש לי עכשיו בעצם...)?
יתכן שגם זה יהיה אפשרי אבל כפי הנראה הפיתוח יהיה יקר כי צריך להוסיף את הלוג בכל מודול בנפרד.
-
@שמואל לדעתי צריך לעשות את כל האופציות שבשלוחת הניהול בתור מודולים נפרדים. ככה כל אחד יעצב לעצמו מה שהוא רוצה ויוכל לשלוט בכניסות ובהרשאות
-
@oror053 כל אחד היה רוצה, הבעיה היא שאת רוב האופציות של הניהול ימות המשיח לא מוכנים בכלל לפרסם.
-
@עידן זה מצחיק כי את הרוב כבר יש
-
@oror053 ממש לא הכל יש כל מיני פיצ'רים שאין את ההגדרה שלהם (בדרך כלל מי שלא משתמש בטלפון כבר שכח כל מיני דברים שיש שם..)