יש משהו שקצת מציק לי. אנחנו כותבים וכותבים בקשות לפיתוח וכן על באגים במערכות לתועלת הכלל והפרט. כמובן שאנחנו מאמינים שימות המשיח עושים ככל שביכולתם כדי לעזור ולשפר, ואנחנו יודעים שהדברים לוקחים זמן. ומעריכים אתכם מאודדד.
אבל.. אולי כדאי שהמתכנת (האלוף!) או מישהו משם יעדכן אותנו מדי פעם מה קורה עם הבקשות והבאגים. או לפחות 'קראתי - זה בטיפול'. 'קראנו - זה בפיתוח'. וכן אם יש משהו שלא אפשרי לתקן אז תכתבו 'לא אפשרי כעת', שלא נצפה סתם..
לפעמים יש הרגשה שלא קוראים את כל מה שאנחנו כותבים שם, אנחנו דנים שם ביננו לבין עצמנו, משתתפים איש בצערו של חברו, ודשים באותם נושאים שוב ושוב, וזה לא עושה חשק לכתוב כי כמעט אף פעם אין תגובה.
כמובן שזה לא מחוסר עבודה אלא מעומס עבודה ואנחנו מודים על הכל אלף תודות. אבל שנדע למה לצפות ולמה לא, מה בפיתוח ומה עדיין לא בכיוון.. אפילו תגובה מינימלית. זו ההרגשה שלי.
תודה רבה.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי oror053
-
תגובות מימות המשיח
-
מדריך | שלוחת 'מאזינים למאזינים' מתוחכמת עם בקרת מנהל
התלבטתי רבות אם לכתוב את המדריך הזה, כי הוא די ארוך. אבל החלטתי לבסוף לכתוב אותו, הואיל ואלו שיזדקקו לו (אפילו יהיו מעטים) זו תהיה הצלה בשבילם, כמו כן בחלק מהקווים נוכל לחסוך הרבה לשון הרע ומחלוקת. אשמח לתגובות מהמשתמשים כאן לאחר שיעיינו היטב.
מהיום בו הוקמו קווי התוכן, התחבטו בעלי הקווים הפתוחים לציבור הרחב האם לאפשר למאזינים להביע את דעתם בחופשיות (מאזינים למאזינים), או שלא לאפשר, מכיוון שיש 'שועלים קטנים' שמקפידים להרוס את הקו עם הודעות שטותיות או לוחמניות, המבריחות את המאזינים האחרים.
לכן הפתרון הוא לעשות שלוחת 'מאזינים למאזינים' בצורה מבוקרת.אז איך עושים את זה?
ישנן כמה דרכים. אך לאחר שנים של ניסוי וטעיה, הריני להציג בפניכם את הפתרון שאני חושב שהוא הכי יעיל, בבחינת הדרך הארוכה שהיא קצרה (אמנם הוא כרוך בכמה שלבים, אבל מניסיון - שווה לנסות). כאן המקום להודות לאלו שעמלו ללבן את העניין בפורום הישן, והשתמשתי בחלק ממה שהובא שם.
הרעיון מלמעלה: אלה שאנחנו מכירים - יוכלו להשאיר הודעות ללא כל הגבלה. אלה שהם 'ידועים לשמצה' - לא יוכלו להקליט בכלל, וכל השאר יעברו סינון של המנהל ע"י הקשה אחת שלו (או 2).
-
קודם כל יש לפתוח רשימת תפוצה של 'מנהלים' ולהכניס לתוכה את המספרים של המנהלים המבקרים.
נקרא לה רשימת תפוצה מספר 10. -
לפתוח רשימת תפוצה של 'מאושרים+חסומים'. לרשימה נוסיף במצב פעיל את המספרים שאנחנו סומכים עליהם בעיניים עצומות שהם לא יעשו נזקים.. ומנגד נוסיף שם במצב חסום את הבעייתיים שאנחנו לא רוצים שיוכלו להשאיר הודעות כלל. זה חוסך לנו זמן יקר של סינון הודעות, וגם תורם לכך שהקו יהיה פעיל גם בשעה שאין לנו פנאי לסנן הודעות.
נקרא לה רשימת תפוצה מספר 11.
כעת נפתח שלוחת תפריט עבור המאזינים למאזינים.
בתפריט השלוחה נאמר: "לשמיעת ההודעות הקישו אחת, להקלטת הודעה הקישו שתיים".*כדי שהמערכת תעבוד בצורה הטובה ביותר, אנו נזקקים ל-4 שלוחות בתוך תיקיית ה'מאזינים למאזינים' (זה פחות מסובך ממה שזה נשמע), בהמשך אכתוב את ההגדרות שאמורות להיות בכל שלוחה:
א. שלוחת השמעת הקלטות המאזינים, לדוגמא שלוחה 1.
ב. שלוחה להקלטת הודעות מאזינים ללא סינון, לדוגמא שלוחה 2. (תכף נסביר איך זה בדיוק עובד).
ג. שלוחת הקלטת מאזינים עם ביקורת (לשם ישלחו המאזינים שלא מורשים להקליט ללא ביקורת), לדוגמא שלוחה 3.
ד. שלוחת ביניים של השמעת קבצים, לדוגמא שלוחה 0, אליה יועברו הודעות המאזינים הבלתי מסוננות, ומשם הם ישלחו ע"י המנהל בקלות לשלוחה 1, או לפח האשפה (נכתוב על כך בהמשך).*ההגדרות בשלוחות:
שלוחה 1 היא שלוחת השמעת קבצים רגילה לחלוטין.type=playfile
שלוחה 2 היא שלוחת הקלטת הודעות שהיא גם מסננת את המאזינים, מי ראוי להשאיר הודעה ישירה, ומי הודעותיו יסוננו ע"י מנהל. יש להגדיר בשלוחה:
type=record folder_move=1 check_template_filter=10,11 check_template_filter_11_blocked_go_to=/ check_template_filter_none_go_to=/3
הסבר בקצרה - מי שברשימת המנהלים או ברשימת המאושרים, יכנס להקליט הודעה (שתועבר לשלוחה 1). מי שמוגדר כחסום יחזור לתפריט הקודם. וכל השאר יועברו בלא ידיעתם להקליט בשלוחה 3, שההודעות המוקלטות שם יעברו סינון מנהל.
שלוחה 3 היא שלוחת הקלטות אליה יופנו אלו שלחצו על 2 והודעותיהם צריכות לעבור ביקורת מנהל, יש להגדיר בשלוחה:
type=record folder_move=0 check_template_filter=11 check_template_filter_11_blocked_go_to=/
בעצם הגדרנו שההקלטות יעברו לשלוחה 0. ובנוסף, עשינו סינון לחסומים ברשימה 11 שלא יוכלו להקיש 3 ולעקוף את החסימה (לחילופין, ניתן גם לקרוא לשלוחה אות באנגלית, וכך לא יוכלו להקיש עליה באמצעות מקשי הטלפון).
שלוחה 0 היא שלוחה אליה מגיעים הודעות הראויות לסינון, והמנהל חורץ את גורלן לשבט או לחסד בקלות. בלחיצה על 1 הוא מעביר את ההקלטה לשלוחה 1, ובלחיצה על 2 הוא ימחק אותן. השלוחה תיפתח אוטומטית אך ורק למנהלים. כל האחרים לא יוכלו להיכנס.
יש להגדיר בשלוחה:type=playfile white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=10 admin_options_open=yes file_move_open=yes admin_options_file_delete_and_change_only=yes delete_message_only=yes control_play1=file_move playfile_control_play_file_move=1 control_play2=admin_options
הסבר:
בהתחלה הגדרנו שרק המנהלים שברשימת התפוצה 10 יוכלו להיכנס לשלוחה (רשימה לבנה).
אח"כ הגדרנו אפשרות ניהול של מחיקת קבצים מהשלוחה (הגדרנו מחיקה בלבד כדי לא להטריח עם תפריט ניהול). הקצנו לזה את מקש 2.
כמו כן הגדרנו אפשרות העברת קבצים לשלוחה 1. הקצנו לזה את מקש 1.באופן כללי שמעתי ממשתמשים שזה עובד. אשמח לדיווח אם אכן זה עבד לך, וכן להצעות שיפור כאן.
-
-
כל הכבוד לימות המשיח
בואו ונאמר כולם ישר כח לימות המשיח על הפורום החדש והמדהים!
הרבה יותר שמיש ומשוכלל מהפורום הקודם.
אמנם לפעמים קצת קשה להתרגל אחרי 4 שנים של שימוש בפורום הישן, ואולי אנחנו מתגעגעים לתוכן של "שאלות משתמשים" שנשאר שם..
אבל ודאי שזה מהלך שיוביל את כולנו קדימה.
ישר כח על הכל! -
כניסת מנהלים ללא סיסמה לניהול המערכת ולכל שלוחה - נצרך בכל מערכת
הגדרה פשוטה אבל מאוד נצרכת לכל מנהל שנוהג להיכנס כמה וכמה פעמים ביום לשלוחת הניהול הטלפוני, ואין לו כח להקיש את סיסמת הניהול בכל פעם מחדש.
אז כיצד נגדיר בדרך הכי פשוטה שרק המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול (0) ללא סיסמה?
פשוט פותחים רשימת תפוצה חדשה, נניח רשימה מס' 5, ומכניסים לתוכה את המספרים של המנהלים.
לאחר מכן יוצרים שלוחה חדשה של 'כניסה לניהול', לדוגמא שלוחה A.
לסיום - יש להגדיר בשלוחת הניהול המקורית, זו שאנו רוצים שיכנסו דרכה ללא סיסמה (בד"כ שלוחה 0), את ההגדרות הללו:
type=admin_login admin_login_no_password=yes check_template_filter=5 check_template_filter_none_go_to=/A check_template_filter_blocked_go_to=/A
מעכשיו המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול הטלפוני ללא סיסמה, וכל השאר יצטרכו להקיש אותה, וחסכנו לנו זמן יקר!
אם רוצים 'לפטר' מנהל, ניתן לחסום אותו מהרשימה ואין צורך למחוק את מספרו לחלוטין.
מקווה שהועלתי.
-
פתיחת מערכות דרך האתר
נשמח אם תהיה אפשרות לפתוח מערכות תכנים/וצאפ פון/בלוג פון דרך האתר.
זה ארוך ומייגע לעשות הכל דרך הטלפון (ואם יש חשש שאנשים יפתחו מערכות סתם, אז אפשר להגביל בדרכים אחרות).
תודה רבה. -
RE: איזה לא נעים...
על פי בדיקה בפרופיל של @אברהם-אברהם נוכחתי לראות שכמות העוקבים שלו זהה לכמות האנשים שהוא עוקב אחריהם.........
-
RE: כמה כסף לוקחים על ניהול מערכת? תודה.
אני לוקח לאנשים מחיר גבוה בהרבה ממה שנכתב פה, ומי שלא רוצה שיפתח בעצמו. הזמן שלי לא הפקר, וידע שווה כסף.
תסתכלו על הסטטוס של שמואל במתמחים. אני מעתיק אותו לכאן:
"אם עשיתי עבודה בחצי שעה, זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם)". עכ"ל.
כמו שטכנאי מזגנים לוקח לך 300 שח על עצם זה שהוא דורך אצלך בבית, וכמו שפסיכולוג לוקח 500 שח לפגישה על זה שהוא יושב ומקשיב.. גם לנו מותר!
אפילו אם זה רק העתק הדבק ב- FTP אני גובה מחיר מלא וזה יכול להיות גם 1200 שקל או יותר רק על עצם ההעתקה.
תיחזוק ושינוי שלוחות זה כבר משהו אחר.
ואם הם רוצים צינתוקים זה יעלה להם עוד כסף למרות שלי זה לא עולה.
ככה זה בעסקים. כל פעולה שווה מחיר מלא.
ותתפלאו.. יש הרבה אנשים שבאים ומשלמים יפה. -
RE: תמונת פרופיל.
@אברהם-אבנר גם לי זה התחיל לעבוד בשלב של 50 מוניטין בערך. אולי זה באמת זה..
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי oror053
-
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@קובי-י תבקש משירות לקוחות להגדיר לך את זה על קמפיין מסוים שתקים.
-
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@קובי-י יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח. כלומר שמי שעונה לצלצול נכנס ישר למערכת כאילו הוא חייג (תאורטית הוא גם יכול להקיש על המקשים ולהיכנס לשלוחות).
אם תשלח קמפיין כזה למישהו ממספר שמפנה ישירות למודול תור, אז ברגע שהוא עונה לשיחה הוא נכנס לתור וזה עובר אליך בתור הנציג בתור -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@קובי-י אפשר לעשות קמפיין פתוח שמפנה ישירות לשלוחת תור.. ואז מצד אחד אתה הוא זה שמחייג אליו, ומצד שני זה כאילו הוא חייג לשלוחת תור שמנתבת אליך.
-
RE: באיזה מקרים במודול הקלטות המרכת יוצרת קובץ ogg ובאיזה wav?
@בעזרת-ה כנ"ל אצלי. בהתחלה wav ואז משתנה ל ogg
-
RE: חוות דעת על SIP
@עידו באופן כללי סיפ עובד מעולה. לפעמים יש לי קצת דילי אבל לא משמעותי כ"כ.
טיפ: אם החלטת להשתמש דרך אפליקציה בנייד שים לב שאם נכנסת שיחה רגילה תוך כדי שיחת סיפ - זה פשוט סיוט כי שניהם עובדים במקביל וזה ממש מטריד.
אבל אולי יש אפליקציות אחרות ששולטות על זה ואני לא יודע -
RE: עזרה כמה לקחת על בניית קו
@צבי-ד-צ תיקח לו תשלום חודשי. הוא הרי עוד יפנה אליך בנוגע לקו כמה וכמה פעמים, ואתה תמצא את עצמך משועבד לקו הזה ונותן שירות בחינם..
אני הייתי לוקח 100 לחודש כולל שירות. ככה זה גם לא נשמע מחיר גבוה, וגם זה הכי ישתלם לך לאורך זמן (תוך כמה שנים יצטבר סכום מאוד יפה).
אם הוא יתעקש על תשלום חד פעמי אז תקח לו בסביבות 800-1000. ככה נראה לי -
RE: למה להיות ריסיילר?
@עידו מוזר, אצלי דווקא הרוב המוחלט של ההכנסות מגיעות מהשירות שאני נותן לאנשים אחרי ההקמה. ההקמה של הקו זה הכסף הקטן. דמי המשתמש החודשיים שהם משלמים, וכל מה שאני גובה על השירות ועל היחידות - זה מה שמכניס לאורך זמן.
ברגע שאתה מנהל את כל הקווים שלך בממשק עצמאי זה חיים אחרים לגמרי.
אתה עובד בצורה עצמאית כחברה עצמאית. אתה כמעט לא צריך את ימות המשיח. אתה יכול להוסיף מספרי משנה למערכת, למחוק מערכות, ליצור תבניות קבועות, לשים קרדיט בסוף "מערכת זו הוקמה על ידי XXX", לנהל פניות.
הלקוחות חייבים לקנות ממך יחידות ולקבל ממך שירות. הם לא יכולים לפנות לימות המשיח כי אתה משווק עצמאי. ואתה אמור לגבות על השירות תשלום מלא.
הנקודה החשובה פה היא מי הלקוחות שלך. צריך ליצור קשר עם לקוחות שמשלמים כסף ולא עם כאלה שמתקמצנים לשלם 100-200 שקל לחודש דמי משתמש חודשי, או כאלה שרוצים לקבל שירות בחינם... אם זה סגנון הלקוחות שלך אז זה באמת לא משתלם להתעסק -
RE: הזמנת כמות
@זעליג תעשה שלוחת תפריט עם הקלטה "אנא בחר מספר מקומות"
ואז תשים בשלוחה 1 סכום קבוע של 30, ובשלוחה 2 תשים 60 וכו'