נפתר שגיאה בשלוחת סליקה, הודעה 'שגיאת סליקה ברמת מחשב אנא פנו לשירות לקוחות'
-
זהו??
ימות הפסיקו לספק את השירות בחינם?
כאן כתוב
עד כמה שידוע לי לא עלה לפורום הודעה שזה בתשלום
נשמח לקבל מידע מהמשתמשים ומההנהלה.
@ימות-המשיח -
-
התקלה הייתה בנדרים פלוס וסודרה
זה נוצר עקב מספר סירובים בפרק זמן קצר -
@פישל מסתבר שזה אכן פשוט שגיאה, יותר פשוט שתפנה ישר לשירות לקוחות עם פרטי השיחה, מאשר תסיק מסקנות ע"ג הפורום...
-
@אביי-ורבא א. פניתי לשירות לקוחות ואני ממתין למענה
ב. מה שגרם לי לחשוד הוא שבערכת שונה עם קופה שונה, אני מקבל את אותה ההודעה ומכאן הסקת המסקנה.
לך יש מערכת סליקה טלפונית שעובדת? -
@פישל בחודש האחרון השתמשתי בסליקה דרך המערכת ללא כל בעיה
-
@shz גם אני בחודש האחרון ואפילו היום סלקתי אשראי רגיל, אני מדבר על תקלה שהתחילה משעות אחר הצהרים היום באיזור השעה 4.
אשמח לקבל עדכון ממי שביצע סליקה בשעתיים האחרונות האם הכל עובד תקין
תודה. -
@פישל
ההודעה 'שגיאת סליקה ברמת מחשב אנא פנו לשירות לקוחות' היא הודעה שמתקבל בעת חסימת ה IP ע"י נדרים פלוס.
זה קרה לי בעבר במצינג בקהילה שלנו, עשינו הרבה סליקת אשראי דרך המשרד, והיו כמובן גם הקשות שגויות של כרטיס האשראי.
תוך זמן קצת ה IP שלנו נחסם, ואז היה הודעה זו בכל ניסיון סליקה.
במקביל גם קיבלנו התרעה במייל על חסימת ה IP.
זה סודר בשירות הלקוחות של נדרים פלוס.כנראה ה IP של ימות המשיח נחסם אצל נדרים פלוס...
(זה מוזר, כי אמור להיות לימות עשרות, אם לא מאות כתובות IP, צריך לבדוק אם קווים בשרתים אחרים גם אותה בעיה.) -
@פישל
אני קיבלתי היום 2 סליקות מימות
-
@פישל כתב בשגיאה בשלוחת סליקה, הודעה 'שגיאת סליקה ברמת מחשב אנא פנו לשירות לקוחות':
אשמח לקבל עדכון ממי שביצע סליקה בשעתיים האחרונות האם הכל עובד תקין
אני שובר כבר את הראש שעה שלימה על זה, ואני לא מצליח למצוא את הבעיה,
ופתאום אני רואה אותך עם אותו בעיה.ניסיתי אצל ימות ואצל טלטק ואצל מסר, וזה לא עבד,
(ההוא שבניתי לו את המערכת הוא בדיוק באמצע השיא של קאמפיין והוא כבר הפסיד מזה אלפי שקלים, לך תסביר ללקוח שזה בעיה של ימות וכו' ... הוא הזמין מערכת והוא רוצה שזה יעבוד. - הכל משמים)
-
התקלה הייתה בנדרים פלוס וסודרה
זה נוצר עקב מספר סירובים בפרק זמן קצר -
-
פוסט זה נמחק!