חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית
-
בס"ד
לאחר השקעה של שנה +- על ממשק ואפליקצייה ייחודיים לניהול מערכת טלפונית, ובשיתוף פעולה עם חבר מאד טוב מהפורום - אנו שמחים לשחרר לציבור את הגרסא הראשונה.
נקדים ונאמר שהתוכנית של הממשק היתה אמורה להיות בתשלום חודשי, עם הגבלות לפי חבילות וכן שאנו נספק את המספרים.
אך עקב השינויים שחלו בזמן האחרון בעניין הקווים, ושיקולי הנהלה - החלטנו להסיר את המגבלות ולאפשר לכם להנות משלל האפשרויות בממשק.
כמובן שאין התחייבות להשארת מצב זה אך לבנתיים זו ההחלטה שהתקבלה בס"ד.בממשק הזה תוכלו לנהל את כל המספרים שלכם תחת קורת גג אחת.
תחילה נרשמים עם כתובת מייל ומאמתים אותה ואת מספר הטלפון, ובממשק הניהול יהיה לכם אפשרות להוסיף מערכות ולבחור תבנית מתוך מספר תבניות לניהול חכם של המערכת.לע"ע קיימת תבנית אחת בלבד, המכילה מוקד מענה אנושי עסקי.
בתבנית זו יהיה אפשרי לנהל את כל שלוחות המענה האנושי, להוסיף ולהזמין נציגים למענה האנושי והמערכת תקצה עבור המשתמש קישור ישיר לכניסה לחייגן המענה דרך התוכנה שלנו.
ניתן לערוך בקלות את ה-"ג'ינגל העסקי' בהמתנה למענה, להעלות פתיח לשלוחה הראשית, לחסום מספרים מגישה למערכת, לצפות בדו"חות והקלטות שיחה מהמענה ועוד..בעתיד תיהיה תבנית מיוחדת עם אפשרות להפעיל שידור חי ישירות מהתוכנה ולשדר אותה למערכת הטלפונית כ-"שידור חי אינטרנטי".
(בעיקרון הפיצ'ר הזה היה כבר קיים אך הסרנו אותו זמנית).כמובן שאנחנו פתוחים להצעות ייעול ושיפורים.
שימו לב שבתבנית המוקד העסקי לע"ע ניתן לצרף רק מערכות התומכות בסיפ (ymtA).
בהמשך נשחרר את האפשרות להוסיף מספרי טלפון רגילים למענה.כמובן שאין צורך להזכיר את ההגנות והאבטחה על התוכנה ויחד איתה האזהרות הידועות.
יש להשתמש בתוכנה בצורה הרגילה ולא לנסות דרך עקיפה לגשת לשירות - באמצעות api וכדומה.
לרוב המשתמשים כאן אני מניח לא שייכת האזהרה הזאת אך בכל זאת אני מחוייב ליידע.
__הממשק: https://smart-ivr.co.il
אפליקצייה (גוגל פליי): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartivr.co.il--
עדכון 27.08.2024 10:00 | ניתן להכנס גם עם מערכות שלא בשרתי YMTA.
הסיבה שלא היה אפשרי עד כה עקב שרק שרתי YMTA תומכים בסיפ. כעת במערכות שתוסיפו שהם לא בשרת הנל, הוספת הנציג תתבצע באמצעות מספר טלפון רגיל ולא חשבון סיפ.--
עדכון 28.08.2024 13:00
נוספו חלק מהגדרות התור האפשרויות להגדרה בצורה נוחה ויעילה.
וכן ניתן להעלות הודעות מערכת של מודל התור.
הצעות ייעול ושיפור מתקבלים בברכה
מצורפים צילומי מסך:
עדכון - 08.09.2024 16:00
נוספו מספר דברים בניהול מערכת תוכן.-
תפריט אפשרויות נוספות, יצירת שלוחה חדשה.
-
ניהול הודעות מערכת + אפשרות חיפוש הודעה או מספר הודעה ספציפית
-
צפייה מהירה והורדת דוחות ymgr במערכת בצורה מסודרת + אפשרות חיפוש מהיר לפי העמודות בקובץ.
מצרף לכם מגוון צילומי מסך מהממשק:
-
-
@מ-מ-פליישער מדהים ממש יישר כח
בהחלט טוב שתעשו מסלול בתשלום חודשי תמורת שימוש במערכת כמערכת לניהול התורים,
ממליץ- שיהיה ניתן לשמוע הקלטות שיחה.
- שיהיה אופצייה לבחור במערכת קיימת שלוחה ובתוכה להגדיר את השלוחות לניתוב והשעות.
אם לא הבנתי נכון אשמח להרחבה
יישר כח
-
@שולי כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער מדהים ממש יישר כח
בהחלט טוב שתעשו מסלול בתשלום חודשי תמורת שימוש במערכת כמערכת לניהול התורים,
ממליץ- שיהיה ניתן לשמוע הקלטות שיחה.
- שיהיה אופצייה לבחור במערכת קיימת שלוחה ובתוכה להגדיר את השלוחות לניתוב והשעות.
אם לא הבנתי נכון אשמח להרחבה
יישר כח
לגבי התשלום חודשי כמו שרשמנו אנחנו רוצים קודם כל לתת לנסות את זה שיבינו את המוצר המוצלח בעז"ה שיש כאן.
אנחנו לא מתכננים לגבות תשלום. זה לתועלת. ברגע שתתקבל החלטה לגבות תשלום (וכשהממשק יוכיח את עצמו) אנו נודיע וניתן זמן להתארגנות.
אבל כמו שאמרנו אין מה לדאוג בנתיים.- הקלטות שיחה כן ניתן לשמוע. אחרי שהוספת מערכת תכנס לדוחות ושמה יש שיחות יוצאות נכנסות ולא נענו.
- לא הצלחתי להבין. זה בתוך הממשק אפשרי. דרך הלשונית שלוחות וללחוץ על הכפתור הגדרות.
אם אם כן אתה מדבר על להגדיר את זה מהשלוחה עצמה? עצמאית לא דרך הממשק? יש פיתרון קטנטן לזה.
השלוחה עובדת שהמקש נגיד 1 זה api שניגש לשרת שלנו לבדוק את הזמנים, ובפנימי בתוכו יש את השלוחת תור שנקראית queue והיא טוענת את הנציגים וההגדרות מהשרת שלנו.
תוכל לפתור זאת על ידי שינוי השלוחה שמעל התור לזמנים שאתה רוצה וכשזה פתוח לנתב את לשלוחה הפנימית הזאת.
-
@מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות
תוכל לעזור לי?
-
@קול-הקווים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות
תוכל לעזור לי?
בוקר טוב.
מאד מוזר.. לרוב המשתמשים כאן זה עבד אני מניח.
בכל מקרה אני אשמח שתשלח מייל עם מספר הטלפון דרכו ניסית לבצע אימות. או שתתקשר אלינו.
הטלפון שלנו 037701770 מקש 0, משעה 9 בבוקר. -
@מ-מ-פליישער
לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספר -
@R-E-T-מערכות כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספרקודם כל זה לא צינתוק. אמורה להתקבל שיחה של ממש ששמה אמורים לשמוע את קוד האימות.
מהמספר 037701770.
אבל אם אתם אומרים שבכלל לא התקבלה שיחה, המייל שלנו זה cs@ivrtop.com -
@מ-מ-פליישער
לא הבנתי אשמח שתסבירו, האם דרך האפליקציה אפשר לנהל את כלל המערכת כמו באתר הניהול, או שהכל רק לניהול תורים?
ועוד שאלה, האם זה משהו רשמי של ימות המשיח?
תודה רבה. -
@בעזרת-ה כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
לא הבנתי אשמח שתסבירו, האם דרך האפליקציה אפשר לנהל את כלל המערכת כמו באתר הניהול, או שהכל רק לניהול תורים?
ועוד שאלה, האם זה משהו רשמי של ימות המשיח?
תודה רבה.בס"ד
קודם כל זה לא רשמי של ימות המשיח. אנחנו אחד מהמשווקים שלהם והקמנו את הממשק הזה. זה לא מטעמם אם לזאת הייתה שאלתכם.
ובנתיים אפשרי לנהל שם רק מענה אנושי. בהמשך נוסיף עוד דברים.
(כבר היה מלכתחילה במסלול בתשלום אך כמו שכתבנו בתחילת הפוסט נעשו הרבה שינויים והחלטות בממשק) -
בס"ד
עדכון 27.08.2024 10:00 | ניתן להכנס גם עם מערכות שלא בשרתי YMTA.
הסיבה שלא היה אפשרי עד כה עקב שרק שרתי YMTA תומכים בסיפ. כעת במערכות שתוסיפו שהם לא בשרת הנל, הוספת הנציג תתבצע באמצעות מספר טלפון רגיל ולא חשבון סיפ. -
@קול-הקווים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות
תוכל לעזור לי?
@R-E-T-מערכות כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספרשימו לב: במידה והאימות האוטומטי לא עובד לכם, ניתן לבצע אימות ידני ע"י חיוג למענה האנושי שלנו או במייל ונחזור אליכם לביצוע האימות.
טל' 037701770
מייל cs@ivrtop.com -
בס"ד
עדכון 28.08.2024 13:00
נוספו חלק מהגדרות התור האפשרויות להגדרה בצורה נוחה ויעילה.
וכן ניתן להעלות הודעות מערכת של מודל התור.
הצעות ייעול ושיפור מתקבלים בברכה
מצורפים צילומי מסך:
-
בס"ד
עדכון - 02/09/24 18:00:
בסוג מערכת נוסף;
- מספר אישי (וירטואל פלוס).
- מערכת IVR2.
-
בס"ד
עדכון - 05/09/2024 16:00
נוסף ניהול חדרי ועידה בניהול מערכת תוכן IVR2.לאחר הכניסה לניהול המערכת, נכנסים למערכת הקבצים.
מחפשים את שלוחת החדר ועידה:
ולוחצים על השלוחה ואנחנו בניהול החדר (דוגמא):
העדכון הנ"ל לאפליקצייה בגוגל פליי תעלה בקרוב.
עדכון - 16:44 | העדכון עלה לחנות.
-
בס"ד
עדכון - 08.09.2024 16:00
נוספו מספר דברים בניהול מערכת תוכן.-
תפריט אפשרויות נוספות, יצירת שלוחה חדשה.
-
ניהול הודעות מערכת + אפשרות חיפוש הודעה או מספר הודעה ספציפית
-
צפייה מהירה והורדת דוחות ymgr במערכת בצורה מסודרת + אפשרות חיפוש מהיר לפי העמודות בקובץ.
העדכון לגוגל פליי יעלה בקרוב בעז"ה.
עדכון 17:16 עלה לחנות. מוזמנים לעדכן גרסא.
בהצלחה -
-
בס"ד
עדכון 16.09.24:
נוסף:- אפשרות מתן הרשאה למשתמש אחר בSMART IVR לגישה למערכת - באמצעות ברקוד או לינק לשיתוף. וכן אפשרות לסריקת הברקוד ישירות מהממשק.
(יעיל עבור סנכרון נכון של המערכת - מומלץ מעכשיו ולהבא לא להוסיף את אותה מערכת בחשבון אחר אלא באמצעות אפשרות חדשה זו). - בכל דף או תיקייה בניהול המערכת, ניתן ליצור לינק מקוצר וישיר לאותו מקום. כמובן שהמערכת תתחשב בהרשאות המשתמש.
(המערכת בסך הכל יוצרת לינק מקוצר עם רצף אותיות רנדומלי וכמובן ניתן לבחור סיומת אישית במידה ואכן היא פנוייה).
השינויים יעלו בקרוב גם לאפליקצייה.
בהצלחה - אפשרות מתן הרשאה למשתמש אחר בSMART IVR לגישה למערכת - באמצעות ברקוד או לינק לשיתוף. וכן אפשרות לסריקת הברקוד ישירות מהממשק.
-
לא שולח לי קוד לטלפון ?!
-