• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    12
    60
    1848
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

      בס"ד

      לאחר השקעה של שנה +- על ממשק ואפליקצייה ייחודיים לניהול מערכת טלפונית, ובשיתוף פעולה עם חבר מאד טוב מהפורום - אנו שמחים לשחרר לציבור את הגרסא הראשונה.

      נקדים ונאמר שהתוכנית של הממשק היתה אמורה להיות בתשלום חודשי, עם הגבלות לפי חבילות וכן שאנו נספק את המספרים.
      אך עקב השינויים שחלו בזמן האחרון בעניין הקווים, ושיקולי הנהלה - החלטנו להסיר את המגבלות ולאפשר לכם להנות משלל האפשרויות בממשק.
      כמובן שאין התחייבות להשארת מצב זה אך לבנתיים זו ההחלטה שהתקבלה בס"ד.

      בממשק הזה תוכלו לנהל את כל המספרים שלכם תחת קורת גג אחת.
      תחילה נרשמים עם כתובת מייל ומאמתים אותה ואת מספר הטלפון, ובממשק הניהול יהיה לכם אפשרות להוסיף מערכות ולבחור תבנית מתוך מספר תבניות לניהול חכם של המערכת.

      לע"ע קיימת תבנית אחת בלבד, המכילה מוקד מענה אנושי עסקי.
      בתבנית זו יהיה אפשרי לנהל את כל שלוחות המענה האנושי, להוסיף ולהזמין נציגים למענה האנושי והמערכת תקצה עבור המשתמש קישור ישיר לכניסה לחייגן המענה דרך התוכנה שלנו.
      ניתן לערוך בקלות את ה-"ג'ינגל העסקי' בהמתנה למענה, להעלות פתיח לשלוחה הראשית, לחסום מספרים מגישה למערכת, לצפות בדו"חות והקלטות שיחה מהמענה ועוד..

      בעתיד תיהיה תבנית מיוחדת עם אפשרות להפעיל שידור חי ישירות מהתוכנה ולשדר אותה למערכת הטלפונית כ-"שידור חי אינטרנטי".
      (בעיקרון הפיצ'ר הזה היה כבר קיים אך הסרנו אותו זמנית).

      כמובן שאנחנו פתוחים להצעות ייעול ושיפורים.
      שימו לב שבתבנית המוקד העסקי לע"ע ניתן לצרף רק מערכות התומכות בסיפ (ymtA).
      בהמשך נשחרר את האפשרות להוסיף מספרי טלפון רגילים למענה.

      כמובן שאין צורך להזכיר את ההגנות והאבטחה על התוכנה ויחד איתה האזהרות הידועות.
      יש להשתמש בתוכנה בצורה הרגילה ולא לנסות דרך עקיפה לגשת לשירות - באמצעות api וכדומה.
      לרוב המשתמשים כאן אני מניח לא שייכת האזהרה הזאת אך בכל זאת אני מחוייב ליידע.

      __

      הממשק: https://smart-ivr.co.il
      אפליקצייה (גוגל פליי): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartivr.co.il

      --

      עדכון 27.08.2024 10:00 | ניתן להכנס גם עם מערכות שלא בשרתי YMTA.
      הסיבה שלא היה אפשרי עד כה עקב שרק שרתי YMTA תומכים בסיפ. כעת במערכות שתוסיפו שהם לא בשרת הנל, הוספת הנציג תתבצע באמצעות מספר טלפון רגיל ולא חשבון סיפ.

      --

      עדכון 28.08.2024 13:00

      נוספו חלק מהגדרות התור האפשרויות להגדרה בצורה נוחה ויעילה.
      וכן ניתן להעלות הודעות מערכת של מודל התור.
      הצעות ייעול ושיפור מתקבלים בברכה 🙂
      מצורפים צילומי מסך:
      3ea57c9c-ad74-41aa-89e5-399d9dc25ed7-image.png
      964ae6d8-ad8a-4b50-baf1-0e97f6d5dd43-image.png

      עדכון - 08.09.2024 16:00
      נוספו מספר דברים בניהול מערכת תוכן.

      • תפריט אפשרויות נוספות, יצירת שלוחה חדשה.
        f8897eae-6474-4f63-adc7-c1a6df7738ca-image.png

      • ניהול הודעות מערכת + אפשרות חיפוש הודעה או מספר הודעה ספציפית
        צילום מסך 2024-09-08 160452.png

      • צפייה מהירה והורדת דוחות ymgr במערכת בצורה מסודרת + אפשרות חיפוש מהיר לפי העמודות בקובץ.
        צילום מסך 2024-09-08 153825.png

      מצרף לכם מגוון צילומי מסך מהממשק:
      IMG-20240823-WA0022.jpg
      IMG-20240823-WA0023.jpg
      IMG-20240823-WA0021.jpg
      IMG-20240823-WA0024.jpg
      IMG-20240823-WA0020.jpg
      IMG-20240823-WA0025.jpg IMG-20240823-WA0027.jpg
      IMG-20240823-WA0017.jpg
      IMG-20240823-WA0018.jpg
      IMG-20240823-WA0026.jpg
      IMG-20240823-WA0019.jpg
      IMG-20240823-WA0028.jpg
      IMG-20240823-WA0029.jpg
      IMG-20240823-WA0030.jpg IMG-20240823-WA0016.jpg
      IMG-20240823-WA0015.jpg IMG-20240823-WA0032.jpg IMG-20240823-WA0031.jpg

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      ש ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • ש
        שולי @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער מדהים ממש יישר כח
        בהחלט טוב שתעשו מסלול בתשלום חודשי תמורת שימוש במערכת כמערכת לניהול התורים,
        ממליץ

        1. שיהיה ניתן לשמוע הקלטות שיחה.
        2. שיהיה אופצייה לבחור במערכת קיימת שלוחה ובתוכה להגדיר את השלוחות לניתוב והשעות.
          אם לא הבנתי נכון אשמח להרחבה
          יישר כח
        מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ. מ. פליישער
          מ. מ. פליישער ניהול @שולי נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

          @שולי כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

          @מ-מ-פליישער מדהים ממש יישר כח
          בהחלט טוב שתעשו מסלול בתשלום חודשי תמורת שימוש במערכת כמערכת לניהול התורים,
          ממליץ

          1. שיהיה ניתן לשמוע הקלטות שיחה.
          2. שיהיה אופצייה לבחור במערכת קיימת שלוחה ובתוכה להגדיר את השלוחות לניתוב והשעות.
            אם לא הבנתי נכון אשמח להרחבה
            יישר כח

          לגבי התשלום חודשי כמו שרשמנו אנחנו רוצים קודם כל לתת לנסות את זה שיבינו את המוצר המוצלח בעז"ה שיש כאן.
          אנחנו לא מתכננים לגבות תשלום. זה לתועלת. ברגע שתתקבל החלטה לגבות תשלום (וכשהממשק יוכיח את עצמו) אנו נודיע וניתן זמן להתארגנות.
          אבל כמו שאמרנו אין מה לדאוג בנתיים.

          1. הקלטות שיחה כן ניתן לשמוע. אחרי שהוספת מערכת תכנס לדוחות ושמה יש שיחות יוצאות נכנסות ולא נענו.
          2. לא הצלחתי להבין. זה בתוך הממשק אפשרי. דרך הלשונית שלוחות וללחוץ על הכפתור הגדרות.
            אם אם כן אתה מדבר על להגדיר את זה מהשלוחה עצמה? עצמאית לא דרך הממשק? יש פיתרון קטנטן לזה.
            השלוחה עובדת שהמקש נגיד 1 זה api שניגש לשרת שלנו לבדוק את הזמנים, ובפנימי בתוכו יש את השלוחת תור שנקראית queue והיא טוענת את הנציגים וההגדרות מהשרת שלנו.

          תוכל לפתור זאת על ידי שינוי השלוחה שמעל התור לזמנים שאתה רוצה וכשזה פתוח לנתב את לשלוחה הפנימית הזאת.

          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ק
            קול הקווים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

            @מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות

            תוכל לעזור לי?

            מ. מ. פליישער 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ. מ. פליישער
              מ. מ. פליישער ניהול @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

              @קול-הקווים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

              @מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות

              תוכל לעזור לי?

              בוקר טוב.
              מאד מוזר.. לרוב המשתמשים כאן זה עבד אני מניח.
              בכל מקרה אני אשמח שתשלח מייל עם מספר הטלפון דרכו ניסית לבצע אימות. או שתתקשר אלינו.
              הטלפון שלנו 037701770 מקש 0, משעה 9 בבוקר.

              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

              R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • R
                R.E.T מערכות @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                @מ-מ-פליישער
                לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספר

                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                  @R-E-T-מערכות כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                  @מ-מ-פליישער
                  לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספר

                  קודם כל זה לא צינתוק. אמורה להתקבל שיחה של ממש ששמה אמורים לשמוע את קוד האימות.
                  מהמספר 037701770.
                  אבל אם אתם אומרים שבכלל לא התקבלה שיחה, המייל שלנו זה cs@ivrtop.com

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ב
                    בעזרת ה' @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                    @מ-מ-פליישער
                    לא הבנתי אשמח שתסבירו, האם דרך האפליקציה אפשר לנהל את כלל המערכת כמו באתר הניהול, או שהכל רק לניהול תורים?
                    ועוד שאלה, האם זה משהו רשמי של ימות המשיח?
                    תודה רבה.

                    מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ. מ. פליישער
                      מ. מ. פליישער ניהול @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                      @בעזרת-ה כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                      @מ-מ-פליישער
                      לא הבנתי אשמח שתסבירו, האם דרך האפליקציה אפשר לנהל את כלל המערכת כמו באתר הניהול, או שהכל רק לניהול תורים?
                      ועוד שאלה, האם זה משהו רשמי של ימות המשיח?
                      תודה רבה.

                      בס"ד
                      קודם כל זה לא רשמי של ימות המשיח. אנחנו אחד מהמשווקים שלהם והקמנו את הממשק הזה. זה לא מטעמם אם לזאת הייתה שאלתכם.
                      ובנתיים אפשרי לנהל שם רק מענה אנושי. בהמשך נוסיף עוד דברים.
                      (כבר היה מלכתחילה במסלול בתשלום אך כמו שכתבנו בתחילת הפוסט נעשו הרבה שינויים והחלטות בממשק)

                      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • מ. מ. פליישער
                        מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                        בס"ד
                        עדכון 27.08.2024 10:00 | ניתן להכנס גם עם מערכות שלא בשרתי YMTA.
                        הסיבה שלא היה אפשרי עד כה עקב שרק שרתי YMTA תומכים בסיפ. כעת במערכות שתוסיפו שהם לא בשרת הנל, הוספת הנציג תתבצע באמצעות מספר טלפון רגיל ולא חשבון סיפ.

                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ. מ. פליישער
                          מ. מ. פליישער ניהול @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי

                          @קול-הקווים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                          @מ-מ-פליישער אני מנסה להירשם , אבל באימות הטלפוני זה נכשל זה אומר לי ללחוץ 3 ואז מנתק במקום להגיד לי את קוד האימות

                          תוכל לעזור לי?

                          @R-E-T-מערכות כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                          @מ-מ-פליישער
                          לי משום מה הוא בכלל לא שולח צינתוק לאיזה מייל לשלוח את המספר

                          שימו לב: במידה והאימות האוטומטי לא עובד לכם, ניתן לבצע אימות ידני ע"י חיוג למענה האנושי שלנו או במייל ונחזור אליכם לביצוע האימות.
                          טל' 037701770
                          מייל cs@ivrtop.com

                          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ. מ. פליישער
                            מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                            בס"ד

                            עדכון 28.08.2024 13:00

                            נוספו חלק מהגדרות התור האפשרויות להגדרה בצורה נוחה ויעילה.
                            וכן ניתן להעלות הודעות מערכת של מודל התור.
                            הצעות ייעול ושיפור מתקבלים בברכה 🙂
                            מצורפים צילומי מסך:
                            3ea57c9c-ad74-41aa-89e5-399d9dc25ed7-image.png
                            964ae6d8-ad8a-4b50-baf1-0e97f6d5dd43-image.png

                            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ. מ. פליישער
                              מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                              בס"ד

                              עדכון - 02/09/24 18:00:

                              בסוג מערכת נוסף;

                              • מספר אישי (וירטואל פלוס).
                              • מערכת IVR2.

                              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • מ. מ. פליישער
                                מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                בס"ד
                                עדכון - 05/09/2024 16:00
                                נוסף ניהול חדרי ועידה בניהול מערכת תוכן IVR2.

                                לאחר הכניסה לניהול המערכת, נכנסים למערכת הקבצים.
                                מחפשים את שלוחת החדר ועידה:
                                IMG-20240905-WA0014.jpg
                                ולוחצים על השלוחה ואנחנו בניהול החדר (דוגמא):
                                IMG_20240905_163627_929.jpg

                                העדכון הנ"ל לאפליקצייה בגוגל פליי תעלה בקרוב.

                                עדכון - 16:44 | העדכון עלה לחנות.
                                Screenshot_20240905_164353_Google Play Store.jpg

                                אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ. מ. פליישער
                                  מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                  בס"ד

                                  עדכון - 08.09.2024 16:00
                                  נוספו מספר דברים בניהול מערכת תוכן.

                                  • תפריט אפשרויות נוספות, יצירת שלוחה חדשה.
                                    f8897eae-6474-4f63-adc7-c1a6df7738ca-image.png

                                  • ניהול הודעות מערכת + אפשרות חיפוש הודעה או מספר הודעה ספציפית
                                    צילום מסך 2024-09-08 160452.png

                                  • צפייה מהירה והורדת דוחות ymgr במערכת בצורה מסודרת + אפשרות חיפוש מהיר לפי העמודות בקובץ.
                                    צילום מסך 2024-09-08 153825.png

                                  העדכון לגוגל פליי יעלה בקרוב בעז"ה.

                                  עדכון 17:16 עלה לחנות. מוזמנים לעדכן גרסא.
                                  בהצלחה 🙂

                                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ. מ. פליישער
                                    מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                    בס"ד
                                    עדכון 16.09.24:
                                    נוסף:

                                    • אפשרות מתן הרשאה למשתמש אחר בSMART IVR לגישה למערכת - באמצעות ברקוד או לינק לשיתוף. וכן אפשרות לסריקת הברקוד ישירות מהממשק.
                                      (יעיל עבור סנכרון נכון של המערכת - מומלץ מעכשיו ולהבא לא להוסיף את אותה מערכת בחשבון אחר אלא באמצעות אפשרות חדשה זו).
                                    • בכל דף או תיקייה בניהול המערכת, ניתן ליצור לינק מקוצר וישיר לאותו מקום. כמובן שהמערכת תתחשב בהרשאות המשתמש.
                                      (המערכת בסך הכל יוצרת לינק מקוצר עם רצף אותיות רנדומלי וכמובן ניתן לבחור סיומת אישית במידה ואכן היא פנוייה).

                                    השינויים יעלו בקרוב גם לאפליקצייה.
                                    בהצלחה 🙂

                                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה
                                      המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                                      לא שולח לי קוד לטלפון ?!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • הוזכר על-ידי  ת תפארת יעקבב 
                                      • מ. מ. פליישער
                                        מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                        בס"ד
                                        יום חמישי, ב' טבת התשפ"ה (02.01.2025)
                                        נוסף / חזר בצורה ניסיונית!

                                        קבלת הקצאה אוטומטית למערכת להעברת שידור חי (אודיו) באמצעות המחשב - ללא הגבלת כמות משתמשים - באינטרנט / אתר שלכם ובכל מערכת IVR2 במקביל

                                        מעתה תוכלו להעביר שידור חי באמצעות המחשב מהאירוע או מהשיעור תורה שלכם, אשר תשודר למערכת הטלפונית ובאתר האינטרנט, ללא הגבלת כמות משתמשים.
                                        ניתן להעלות ל-'בוט שידור' קבצי אודיו אשר יישמעו כל זמן שאין שידור חי פעיל.
                                        וכן ניתן לצפות בכמות המאזינים בטלפון ובאתר בזמן אמת.

                                        השירות הינו לע"ע בעלות חד"פ, אך המחיר עשוי להשתנות.
                                        אך במידה והנכם מעבירים שידור של שיעור תורה על בסיס קבוע, וברצונכם להתנסות למספר ימים במערכת ללא עלות, ניתן להגיש בקשה אלינו כדי להרשם לקבוצת בדיקות של הפרוייקט ובכך מתחייבים למתן הצעות ייעול, באגים לתיקון במידה ויש - התחייבות לתת משוב מפורט על המוצר. המערכת תשקול כל בקשה ובקשה בהתאם.

                                        במערכת SmartIVR בחרו בסוג מערכת 'רדיו'.
                                        צילום מסך 2025-01-02 134041.png

                                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • מ. מ. פליישער
                                          מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                          בס"ד

                                          בהמשך לעדכון הקודם הוספנו חידוש מרענן.
                                          תוכלו לשדר את אותו השידור גם לערוץ היוטיוב שלכם. המערכת מתחברת עם חשבון הגוגל שלכם ויוצרת קישור לשידור ביוטיוב.

                                          צילום מסך 2025-01-03 113658.png

                                          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • מ. מ. פליישער
                                            מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                            בס"ד
                                            יום שלישי, ז' טבת התשפ"ה (07.01.2025)
                                            מהפכני - נוסף למערכת השידור בצורה ניסיונית!

                                            שידור חי בשיחת טלפון ללא הגבלת כמות משתמשים - למערכת הטלפונית כמובן, לאתר, וליוטיוב!

                                            פשוט ניתן להגדיר שלוחה במערכת IVR2 פנימית שתפעיל את השידור, מחייגים לשלוחה ומיד יתחיל שידור לשלושת המקומות במקביל.
                                            כאשר ניתקתם את השיחה, השידור החי יסתיים.

                                            שימו לב: שההגדרה הזאת תעבוד רק מאותה מערכת שיצרתם בממשק. וכן קיימת הגבלה של משתמש אחד שיכול להפעיל את השידור.

                                            בהצלחה!
                                            צילום מסך 2025-01-07 093222.png

                                            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון