• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    12
    60
    1848
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

      בס"ד

      נוסף בצורה ניסיונית!

      כניסה לחשבון האישי בצורה מהירה באמצעות זיהוי ביומטרי של המכשיר / מפתח כניסה מהיר

      ברגע שהתחברתם לחשבון עם שם משתמש וסיסמא, הוא שואל אותכם האם לשמור אפשרות כניסה מהירה, במידה ואישרתם הוא מעביר אותכם לזיהוי קצרצר ושומר את הכניסה.
      ומעתה ואילך במסך ההתחברות המערכת תקפיץ לכם את האפשרות להתחבר עם הזיהוי השמור.
      עדיין תוכלו לדחות ולהשתמש באמצעות הכניסה הרגילה.

      מכיוון שמודל התחברות זה דיי ניסיוני, ייתכנו שיבושים ותקלות ו/או שתצטרכו להזין שוב את הטביעת אצבע / אמצעי זיהוי - לא בתור רישום אלא בתור התחברות.
      ומשהו נוסף; במידה ואתם מחזיקים כמה חשבונות במערכת שלנו במכשיר אחד, ואישרתם זיהוי ביומטרי אחד, הוא יישמר לחשבון הזה בלבד!. גם אם תתחברו בחשבון אחר למערכת, ותאשרו שוב את הזיהוי - הוא יישמר לחשבון הראשון בלבד.

      בהצלחה, ואשמח לשמוע רעיונות ופידבקים - למי שמשתמש כמובן 😉

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א
        אA @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער
        פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג?

        מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ. מ. פליישער
          מ. מ. פליישער ניהול @אA נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

          @אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

          @מ-מ-פליישער
          פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג?

          בוקר טוב.
          כנראה זה מערכת שעשיתי עליה טסטים ושכחתי למחוק את הרדיו.
          אשמח שתשלח דרך הממשק פנייה. בלשונית פניות שלי. ותציין בבחירת מערכת את המספר מתוך הרשימה.

          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אA

            @מ-מ-פליישער
            שלחתי.
            זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?

            מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ. מ. פליישער
              מ. מ. פליישער ניהול @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

              @מ-מ-פליישער
              שלחתי.
              זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?

              טופל.
              כעת מוגדר בשלוחה הראשית תפריט, ומה שאתה בונה זה שלוחות תור. דרך הממשק שלנו.

              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מערכת קמפיינים נערך לאחרונה על ידי

                באג?

                2d17fd39-5ba8-428d-afd8-b460f63c7666-image.png

                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                  בס"ד

                  חדש!

                  1. צפייה מדף הבית בכמות המאזינים אונליין על כל מערכת בנפרד + צפייה כוללת על כולם.
                  2. לוגו של משווק של המערכת מדף הבית..
                  3. בעריכת הגדרות השלוחה, ניתן לבחור איזה קובץ הגדרות (ini) לערוך כאשר כמובן הברירת מחדל זה ה-ext.ini.
                  4. נוספו מספרי מערכות חדשים פתוחים לקומה הכשרה לקבלה מאיתנו.

                  כעת בהליך פיתוח בעז"ה:
                  צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי.

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ. מ. פליישער
                    מ. מ. פליישער ניהול @מערכת קמפיינים נערך לאחרונה על ידי

                    @מערכת-קמפיינים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                    באג?

                    2d17fd39-5ba8-428d-afd8-b460f63c7666-image.png

                    העלנו עדכון תבדוק עכשיו

                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ
                      מערכת קמפיינים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי מערכת קמפיינים

                      @מ-מ-פליישער
                      הסתדר.
                      מה זה הוי הכחול שמופיע מעל המערכת?
                      __
                      אתר מושקע ברמות!!
                      תמשיכו ככה!

                      מה אני עושה אם אני רוצה לעשות דברים בAPI על מערכת שקיבלתי ממכם?
                      אין לי סיסמה...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ. מ. פליישער
                        מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                        בס"ד

                        כמה דברים חדשים שנוספו מלפני כמה ימים:

                        דף הבית:

                        • בנוסף לאפשרות לצפייה בכמות המאזינים בזמן אמת, נוספו:
                          צפייה בסך הדקות הנכנסות למערכת.
                          וכמות הטלפונים הנכנסים.
                          שתיהם לחודש הנוכחי.

                        פתיחת מערכת:

                        • הגיעו ב"ה מספרים פתוחים לכשרים לרכישה.

                        בסוג מערכת תוכן:

                        • נוסף בלשונית יחידות, כרטסת יחידות ותנועות SMS.
                        • נוסף כפתור רכישת יחידות שיחה. שימו לב: במערכות שקיבלתם על ידינו (SmartIVR) ישנם מחירים שונים לחבילות היחידות.
                        • נוסף רכישת מספר משני.

                        עדיין בהליכי פיתוח:
                        צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי.

                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                        • מ. מ. פליישער
                          מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                          בס"ד

                          שבוע טוב.

                          לאחר בקשות רבות - מעתה אפשר לפנות למענה התמיכה שלנו בכל הערוצים, ולבקש פתיחת חשבון בממשק ה-SmartIVR ושיוך כל מערכת טלפונית לאותו החשבון ללא צורך בכל ההליך הנמצא בדרך הרגילה.
                          כמו"כ ניתן לבקש שיוך של מערכת לחשבון קיים.
                          ההליך יילקח בדר"כ דקות ספורות.

                          לע"ע הפעולה הזאת מתאפשרת ספציפית רק למערכת מסוג מערכת "שידורים חיים ורדיו" עקב איפיון הפיתוח והפיצ'ר שהוגש.
                          ולכן הפרטים שנספק לכם בסיום ההקמה ע"י הנציג יכללו הדרכה ופרטי התחברות ישירים להפעלת השידור - קצר, מהיר וקליל.

                          בהמשך ולפי הצורך נאפשר יותר גמישות בסוג המערכת להגדרה.

                          בהצלחה.

                          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • ק
                            קינג קומפיוטר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר

                            @מ-מ-פליישער כל פעם שאני נכנס לאתר אני מקבל את ההודעה הזאת
                            זה קצת מציק שכל פעם צריך לדחות את זה
                            אולי כדאי לעשות שאחרי פעם אחת שהתשובה שלילית ההודעה לא תופיע יותר
                            47f73420-67cd-4e5a-8905-5be0e3f76945-image.png
                            ae5ce25a-7e5f-4161-af11-6d4a35c01567-image.png

                            (מה שונה מוקד עסקי מערכת תוכן IVR2? ימות עשו לי מוקד וזה מערכת תוכן IVR2 רגילה עם מודל תור רגיל)

                            מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ. מ. פליישער
                              מ. מ. פליישער ניהול @קינג קומפיוטר נערך לאחרונה על ידי

                              @קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                              @מ-מ-פליישער כל פעם שאני נכנס לאתר אני מקבל את ההודעה הזאת
                              זה קצת מציק שכל פעם צריך לדחות את זה
                              אולי כדאי לעשות שאחרי פעם אחת שהתשובה שלילית ההודעה לא תופיע יותר
                              47f73420-67cd-4e5a-8905-5be0e3f76945-image.png
                              ae5ce25a-7e5f-4161-af11-6d4a35c01567-image.png

                              העלינו גרסא שמבטלת את ההתחברות האוטומטית עם ביומטרי.

                              (מה שונה מוקד עסקי מערכת תוכן IVR2? ימות עשו לי מוקד וזה מערכת תוכן IVR2 רגילה עם מודל תור רגיל)

                              נכון. זה אותה מערכת. אבל כאן הנגשנו את זה יותר כסוג מערכת נפרד על זה היה מבוסס הממשק מתחילתו. שיהיה אפשרי לפתוח בקלות שלוחות מענה אנושי ותור. אחכ בא גם סוג מערכת IVR, רדיו וכו.

                              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ. מ. פליישער
                                מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                בס"ד

                                כעת ניתן להתחבר לממשק בקלות באמצעות חשבון הגוגל.

                                אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ק
                                  קינג קומפיוטר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                  @מ-מ-פליישער ההודעה הזו עדיין מופיעה
                                  ca807f86-5dd9-4fdf-97c2-478607c10965-image.png
                                  תודה רבה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ. מ. פליישער
                                    מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                    בס"ד

                                    נוסף (עדיין לא באופן רישמי) תוכנת שידור מהירה למחשב ווינדוס. מורידים (מאפשרים מבחינת האנטי וירוס) - אין צורך בהתקנה > ממלאים את שתי השדות של הפרטי שידור מאיתנו > ומשדרים!.

                                    ניתן להוריד מהקישור כאן https://smart-ivr.co.il/windows
                                    מצורף צילום דוגמא:
                                    5bb2e6da-5074-4eb4-844b-5a11c567e514.jpg

                                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • מ
                                      מערכת קמפיינים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                      @מ-מ-פליישער
                                      מדהים!!
                                      זה תומך גם באינפוט ממיקסרים?

                                      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ. מ. פליישער
                                        מ. מ. פליישער ניהול @מערכת קמפיינים נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                        @מערכת-קמפיינים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                                        @מ-מ-פליישער
                                        מדהים!!
                                        זה תומך גם באינפוט ממיקסרים?

                                        ברורר. אתה בוחר באודיו נכנס את האינפוט. כמו כל כרטיס קול. אגב אם תרצו מצאתי והזמנתי מTEMU כרטיס קול ב109 שקל בלי צורך בחשמל. קל כמו נוצה. מתחבר גם למחשב וגם לטלפון. TYPE-C בנוסף יש אפשרות לרכוש מתאם XLR אלחוטי שגם יכול להיות יעיל. העברתי בפסח שידור מהקמפוס שהיינו בו. היה מדהים.

                                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                        מ. מ. פליישער מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ. מ. פליישער
                                          מ. מ. פליישער ניהול @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                          @מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                                          @מערכת-קמפיינים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                                          @מ-מ-פליישער
                                          מדהים!!
                                          זה תומך גם באינפוט ממיקסרים?

                                          ברורר. אתה בוחר באודיו נכנס את האינפוט. כמו כל כרטיס קול. אגב אם תרצו מצאתי והזמנתי מTEMU כרטיס קול ב109 שקל בלי צורך בחשמל. קל כמו נוצה. מתחבר גם למחשב וגם לטלפון. TYPE-C בנוסף יש אפשרות לרכוש מתאם XLR אלחוטי שגם יכול להיות יעיל. העברתי בפסח שידור מהקמפוס שהיינו בו. היה מדהים.

                                          הקטע שבמחשב הוא מאפשר מצב 48V כדי שיכול להכיל גם את העוצמה של מערכת קונסולה ענקית כמו של אירועים (עם חיבור XLR כמובן וכאמור). ברגיל עם טלפון זה עובד על מצב הרבה יותר נמוך.
                                          במחשב הוא מקבל אפשרות לעוצמה גבוהה יותר כאמור גם אם המחשב לא מחובר לחשמל.

                                          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ
                                            מערכת קמפיינים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                            @מ-מ-פליישער
                                            סתם רעיון לשיפור:
                                            אם מתחברים לזה עם כרטיס קול אז אפשר לעשות בתוכנה אופציות מתקדמות לאוקלייזר וכדו' ובמיוחד שמדובר בשידור לטלפון שיש הרבה מה לשחק בזה כדי שישמע נורמלי

                                            מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון