מודל העלאת נתונים מקובץ גוגל שיטס לקובץ YMGR
-
@צבי-ד-צ איך קוראים את הקובץ הזה?
-
@סתם-שמרל כמו השם שהורדת/שאתה רוצה שיעלה
-
@צבי-ד-צ התכוונתי איך קוראים את הקובץ הזה הוא גיבריש
-
@סתם-שמרל יש לך אופיס?
או מהסמארטפון אפלקצייה שמסוגלת לפתוח אקסל
ואגב אתה יודע איך להפיק דוחות כן?
לא שהורדת את זה כקובץ רגיל -
@ivrפון בוודאי שאני יודע...
אני שואל דבר פשוט: עד היום ידעתי שניתן לעדכן רק את הקבצי INI בשלוחה, לפי מה ש@אביי-ורבא כתב פה נראה שאפשר לעדכן גם את הקבצי YMGR וזה חידוש בעיני -
@סתם-שמרל זה בapi לא בהורדה של הקובץ
-
@מערכת-קמפיינים
את זה אני מכיר אבל זה קובץ INI אני מדבר על שינוי בקובץ YMGR -
@ממלכת-החינוך כמו ש- @צבי-ד-צ כתב לך.
הדרך לעשות את זה רק באמצעות הורדה של הקובץ (עם הפקודה DownloadFile) עדכון הקובץ בשרת שלך ואז לעלות את הקובץ המתוקן (באמצעות הפקודה UploadFile) במקום הקובץ הקיים. -
שים רק לב שאם מאזין יתקשר באותו זמן שאתה מוריד ומעלה את הקובץ ויבצע רישום הוא לא יופיע משום שכשאתה מעלה חזרה את הקובץ למערכת זה דורס את הקיים.
-
@הרב כתב במודל העלאת נתונים מקובץ גוגל שיטס לקובץ YMGR:
@ממלכת-החינוך כמו ש- @צבי-ד-צ כתב לך.
הדרך לעשות את זה רק באמצעות הורדה של הקובץ (עם הפקודה DownloadFile) עדכון הקובץ בשרת שלך ואז לעלות את הקובץ המתוקן (באמצעות הפקודה UploadFile) במקום הקובץ הקיים.אבל יש שם כל מיני תווים מיוחדים איך ניתן לערוך את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות