מה זה החלון שקופץ לי...?
-
אני אשמח לדעת מהמומחים (שהרבה זמן בפורום) מה זה החלון שקופץ כל הזמן (מצורף צילום מסך) זה מאוד מעצבן....

בתודה בראש! -
אני לא מבין מה לא מובן.
אתה מנסה ליצור קשר עם מישהו בצאט באופן אישי
ההנהלה לא מאשרת זאת (מסיבות מובנות)
ולכן היות ואתה משתמש חדש ועדיין לא מוכר - ההנהלה לא מאשרת לך להשתמש באופצייה הזו. -
@מערכת-קמפיינים כתב במה זה החלון שקופץ לי...?:
אני לא מבין מה לא מובן.
אתה מנסה ליצור קשר עם מישהו בצאט באופן אישי
ההנהלה לא מאשרת זאת (מסיבות מובנות)
ולכן היות ואתה משתמש חדש ועדיין לא מוכר - ההנהלה לא מאשרת לך להשתמש באופצייה הזו.תודה רבה, אבל למה זה קופץ לי כל הזמן?
יש אפשרות לסדר שאני לא יקבל כל פעם?
(אני לא יכול לתת לייק
, סוריי) -
@אלחנן1 וכל הצוות הניהול אני אשמח לדעת איך מבטלים את ההודעה הזאת שקופצץ לי כל רגע!
תודה רבה על על השירות! -
@אשמח-לעזור גם לי היה את זה וזה נעלם תקופה אחרי פתיחת הניק
-
א אשמח לעזור סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אשמח לעזור סימן נושא זה כנפתר ב
-
@ivrפון כתב במה זה החלון שקופץ לי...?:
@אשמח-לעזור גם לי היה את זה וזה נעלם תקופה אחרי פתיחת הניק
תודה רבה!
אין לי מספיק מוניטין לתת לך
סוריי -
@ivrפון @מערכת-קמפיינים על איזה צ'אט מדובר בפורום 'מתמחים טופ' רואים שיש צ'אט על הפרופיל אבל כאן אני לא רואה!, אם תוכלו להסביר לי אני אשמח!
תודה רבהההההה -
@אשמח-לעזור כאן חסמו את אפשרות השימוש בצאט אבל זה נשאר.
זה אומנם באג.
אבל לא קריטי. -
עדכן: היום זה כבר פחות קופץ לי!, ב"ה
!!! -
@ivrפון אפשר להשתמש בצ'אט?
-
@אוהב-לעזור-2 כתב במה זה החלון שקופץ לי...?:
@ivrפון אפשר להשתמש בצ'אט?
תשתמש בצ'אט שבמחשב אם אתה רוצה, אבל אם אתה רוצה בפורום אז יש לך רק ב'מתמחים טופ'!
עריכה: @אוהב-לעזור-2 תיראה מה @ivrפון כתב

כאן חסמו את אפשרות השימוש בצאט אבל זה נשאר.
זה אומנם באג.
אבל לא קריטי. -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@אשמח-לעזור
במתמחים טופ אני גם משתמש
אבל התכוונתי כאן -
@ivrפון @אוהב-לעזור-2 @צבי-ד-צ @מערכת-קמפיינים
תודה רבה לכולכם ב"ה זה יסתדר לגמרי!!
אין על הפורום הזה!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות