מעבר בסיום - בשלוחת מעבר לשלוחה אחרת
-
הגדרתי ששלוחה 4 מועברת לשלוחה 10 שבתוך שלוחה 7 (למשל...),
עכשיו כשנכנסים לשלוחה 4 (ומועברים לשלוחה 10/ 7) - ולוחצים סולמית לחזרה,
אני לא רוצה שזה יביא אותו לשלוחה 7, אלא לתפריט שממנו הגיע,
מה צריך לעשות?
אני רוצה הגדרה כזו,
שתעשה שמי שנכנס לשלוחה 10/7 בדרך הרגילה,
כן שיחזור תפריט אחד אחורה.
אבל מי שהגיע דרך מעבר שיחזור לשלוחה שלו מבלי שידע בכלל שהוא הועבר. -
@פלוס הרשמה שקטה לרשימ"ת אולי? השאלה רק איך הוא ימחק
אם אתה יודע כמה זמן בערך נמצאים בשלוחה 4, אולי יש איזה פיתרון
כמו"כ כמובן שיש פיתרונות מקומיים לפי מה שהשלוחה הזו עושה, כגון אם זה השמע"ק אפשר לעשות שלוחה נוספת שמשמיעה משם וכן אם זה הקלטות וכו' -
@צבי-ד-צ ו @פלוס - לפי מה שכתב @צבי-ד-צ - אפשר שמקש # יעביר אותו לשלוחת פילטר לפי רשימות תפוצה ואם הוא רשום שם אז יעבור לשלוחת הסרה שקטה מהרשימה ומשם יעבור לשלוחה הראשית ואם הוא לא נמצא שם אז זה יחזיר אותו לשלוחה שהיא שלב 1 אחורה.
עד כאן כתבתי לפי דבריו כדי שלא ישאר אותו מאזין ברשימה אבל זה יותר מידי בלאגן , ואם זה השמעת קבצים או הקלטות עדיף לעשות כמו שכתב ג"כ @צבי-ד-צ , בהצלחה. -
@קו-הרהיטים
חשבתי שיש איזו הגדרה מסודרת של מעבר בסיום.
לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות