• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה

    שאלות ועזרה הדדית
    4
    22
    297
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • P
      Ppgishonim @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

      @מתעניין
      תודה, יש דרך לא לכתוב את מספר הקמפיין? שאוטומטית יעשה על כל הקמפיינים?

      מתעניין תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מתעניין
        מתעניין @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

        @Ppgishonim לא מכיר דרך.
        אבל אני מבין שהבעיה שלך זה שזה הגדרה מסובכת לכתוב את כל הקמפיינים בהגדרות השלוחה.
        ראיתי שיש שם הגדרה של השמעה לפי ID שאז אתה מגדיר בקובץ נפרד איזה קמפין להשמיע למי
        יתכן וזה יעזור לך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • P
          Ppgishonim @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון
          יש לך אולי רעיון?

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

            @Ppgishonim תפעיל [דרך api] קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת לשלוחת הודעות אישיות id_list_message
            ותעלה שם לכל לקוח הודעה אחרת וכך בחיוג חוזר בכניסה לשלוחה כל אחד שומע רק את שלו

            P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • P
              Ppgishonim @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

              @ivrפון
              איך אני יכול בדרך זאת לא להשמיע למי ששמע כבר את הקמפיין?

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

                @Ppgishonim תעביר אותו לאחר הid_list_message לשלוחה שמוחקת מהשלוחה הקודמת את הקובץ שמע של אותו אדם ותשתיק את אין לך הודעות

                P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • P
                  Ppgishonim @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון
                  לא ממש הבנתי,
                  אני מפיץ את ההודעת קולית עם RunCampaign

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

                    @Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:

                    אני מפיץ את ההודעת קולית עם RunCampaign

                    אני מתכוון שתשתמש אם הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת
                    לשלוחת id_list_message

                    ולאחר מכן לשלוחת ניתוק
                    בחיוג חוזר למערכת תפנה לשלוחת הid_list_message ובאמצאות פילטר לא לניתוק אלה לתפריט.
                    עכשיו בקוד שאיתו אתה מפעיל תעלה הודעה כמספר של המתקשר אם ההודעה שלו לשלוחה של הid_list_message

                    P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • P
                      Ppgishonim @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון
                      הבנתי, וברמת העקרון הסוג קמפיין הזה, הוא כמו צינתוק או הודעה קולית?
                      כאילו האדם שמקבל את השיחה ישמע את ההקלטה שלי אם יענה, ואם לא אז ברגע שיחזור למספר הוא יכנס לשלוחה הזאת?

                      אין משהו יותר פשוט בלי api?
                      משהו מובנה בימות המשיח?
                      לא נשמע לי כל כך מופרח שהרבה אנשים צריכים שאם משהו פספס הודעה קולית, עדיין יוכל לשמוע אותה

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

                        @Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:

                        אין משהו יותר פשוט בלי api?

                        ממך הבנתי שאתה משתמש בapi.
                        בכל אופן מצאתי משהו קל יותר בapi.
                        הפעלת קמפיין הודעות אישיות.
                        דוגמה לapi.
                        https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה","0548412345":"היום תיהיה הפסקת מים"}
                        מקור
                        ובשרות לקוחות אתה יכול בתשלום לבקש שיגדרו שכאשר כל אחד חוזר לקו הוא שומע את האישי שלו.
                        פשוט תפעיל את הקמפיין דרך הדפדפן.

                        P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • P
                          Ppgishonim @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון
                          זה באסה, אני לא רוצה לשלם על זה כסף, וזה בול מה שאני צריך,
                          אתה לא יודע מה ההגדרה הזאת אמורה להיות?
                          זה יכולל ממש לעזור לי 🙂

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @Ppgishonim נערך לאחרונה על ידי

                            @Ppgishonim לא נראה לי שזה הגדרה.
                            בשרות לקוחות בתשלום. בלבד.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון