שמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה
-
@בוס
כן, אני עושה מפיין של הודעה קולית -
@Ppgishonim
ראה כאן, https://f2.freeivr.co.il/post/62038
רוב הדברים שביקשת נמצאים -
@מתעניין
תודה, אך עברתי על זה כבר,
הקטע שיש לי כמה קמפיינים, ואני רוצה להשמיע לכל אדם את הקמפיין האחרון שנשלח אליו שהוא פיספס.אני שולח הרבה קמפיינים לאנשים שונים
-
@Ppgishonim נו מה הבעיה תגדיר שישמיע רק פעם אחת.
-
אבל זה ישמיע לאדם גם אם הוא ענה לשיחה?
יש דרך לעשות שאוטומטית זה יתן את הקמפיין האחרון, אני לא רוצה להתחיל להגדיר בכל שלוחה מלא מספרי קמפיינים -
@Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:
אבל זה ישמיע לאדם גם אם הוא ענה לשיחה?
זה בעיה שיתכן וניתן לפטור אותה עם הגדרות אחרות
למשל ע"י מודל הוספת ערך, שיכתוב לקובץ שהוא כבר שמע, יש כאן מומחים למודול הזה.
רק צריך להגדיר איזה פילטר למי שכן שמע את ההודעה שזה אני לא יודע איך לעשות. -
@מתעניין
תודה, יש דרך לא לכתוב את מספר הקמפיין? שאוטומטית יעשה על כל הקמפיינים? -
@Ppgishonim לא מכיר דרך.
אבל אני מבין שהבעיה שלך זה שזה הגדרה מסובכת לכתוב את כל הקמפיינים בהגדרות השלוחה.
ראיתי שיש שם הגדרה של השמעה לפי ID שאז אתה מגדיר בקובץ נפרד איזה קמפין להשמיע למי
יתכן וזה יעזור לך. -
@ivrפון
יש לך אולי רעיון? -
@Ppgishonim תפעיל [דרך api] קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת לשלוחת הודעות אישיות id_list_message
ותעלה שם לכל לקוח הודעה אחרת וכך בחיוג חוזר בכניסה לשלוחה כל אחד שומע רק את שלו -
@ivrפון
איך אני יכול בדרך זאת לא להשמיע למי ששמע כבר את הקמפיין? -
@Ppgishonim תעביר אותו לאחר הid_list_message לשלוחה שמוחקת מהשלוחה הקודמת את הקובץ שמע של אותו אדם ותשתיק את אין לך הודעות
-
@ivrפון
לא ממש הבנתי,
אני מפיץ את ההודעת קולית עם RunCampaign -
@Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:
אני מפיץ את ההודעת קולית עם RunCampaign
אני מתכוון שתשתמש אם הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת
לשלוחת id_list_messageולאחר מכן לשלוחת ניתוק
בחיוג חוזר למערכת תפנה לשלוחת הid_list_message ובאמצאות פילטר לא לניתוק אלה לתפריט.
עכשיו בקוד שאיתו אתה מפעיל תעלה הודעה כמספר של המתקשר אם ההודעה שלו לשלוחה של הid_list_message -
@ivrפון
הבנתי, וברמת העקרון הסוג קמפיין הזה, הוא כמו צינתוק או הודעה קולית?
כאילו האדם שמקבל את השיחה ישמע את ההקלטה שלי אם יענה, ואם לא אז ברגע שיחזור למספר הוא יכנס לשלוחה הזאת?אין משהו יותר פשוט בלי api?
משהו מובנה בימות המשיח?
לא נשמע לי כל כך מופרח שהרבה אנשים צריכים שאם משהו פספס הודעה קולית, עדיין יוכל לשמוע אותה -
@Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:
אין משהו יותר פשוט בלי api?
ממך הבנתי שאתה משתמש בapi.
בכל אופן מצאתי משהו קל יותר בapi.
הפעלת קמפיין הודעות אישיות.
דוגמה לapi.
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה","0548412345":"היום תיהיה הפסקת מים"}
מקור
ובשרות לקוחות אתה יכול בתשלום לבקש שיגדרו שכאשר כל אחד חוזר לקו הוא שומע את האישי שלו.
פשוט תפעיל את הקמפיין דרך הדפדפן. -
@ivrפון
זה באסה, אני לא רוצה לשלם על זה כסף, וזה בול מה שאני צריך,
אתה לא יודע מה ההגדרה הזאת אמורה להיות?
זה יכולל ממש לעזור לי -
@Ppgishonim לא נראה לי שזה הגדרה.
בשרות לקוחות בתשלום. בלבד.