• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    5
    22
    558
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

      @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

      המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

      ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

      סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ. מ. פליישער
        מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

        @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

        @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

        המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

        ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

        סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

        כן כמובן 🙂
        M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות
        M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית

        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אופיר

          @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

          מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ. מ. פליישער
            מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

            @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

            @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

            כשאין מספרים לחיוג
            המערכת משמיעה הודעה:
            M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"

            queue_end_no_members_goto=/1

            כשהתור מוגדר כ"לא פעיל" (בערך queueactive)
            המערכת משמיעה הודעה:
            M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות"

            queue_not_active_goto=/1

            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ. מ. פליישער
              מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

              בס"ד

              עדכונים תיכף עולים לגוגל פליי שמאפשרים:

              1. התחברות מהירה למערכת באמצעות זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע).
              2. בהגדרת השעות: אפשרות להגדרה של שעות גלובליות עבור כל השבוע מבלי להגדיר לכל יום בנפרד.
              3. גישה למספר מערכות במקביל ללא צורך להתנתק ממערכת כדי להתחבר לאחרת.

              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                  @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                  @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                  שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                  בכיףףף יש פשוט הגדרה במודול תור שמאפשרת לשלוף את ההגדרות ורשימת הנציגים על ידי שימות שולחים בקשה לשרת של הלקוח והלקוח עונה בפורמט שימות ביקשו את ההגדרות.
                  זה בעצם מה שהגדרת במערכת שלך. בivr.ini.

                  בהצלחה תהנה 🙂

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                    @מ-מ-פליישער עכשיו שמתי לב...
                    וגם מתועד שם במפורש

                    כל פרמטר שלא צוין (מלבד members) יקבל את ההגדרה מקובץ queue.ini אם קיים

                    😧 😧 😧
                    7d793538-1c39-4c0e-ba45-a902aaaa1370-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ. מ. פליישער
                      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                      Screenshot_20250601_091732_Google Play Store.jpg

                      Screenshot_20250601_092104_ .jpg

                      Screenshot_20250601_092257_ .jpg

                      Screenshot_20250601_092303_ .jpg Screenshot_20250601_092228_ .jpg

                      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ. מ. פליישער
                        מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                        בס"ד נוסף:

                        • דוחות והקלטות שיחה של SIP. גם בממשק של התורים וגם בצורה נפרדת בקישור https://sip.ivr2.tel.
                        • נוסף העלאת קובץ אקסל עם רשימת הנציגים והשעות להפעלה והמערכת תקרא את ההגדרות מהקובץ אקסל. שימו לב: פיצ'ר זה כעת בצורה ניסיונית!! (ייתכנו אי התאמות או תקלות. מומלץ לבדוק את ההגדרות לפני מעבר ל-"אמת").
                        • בהקלטות ודוחות נוסף ניהול תוויות ואנשי קשר למספרי הטלפון המחייגים.
                        • הגדרות התור בצורה מסודרת + העלאת קובץ למוסיקה בהמתנה.
                        • ניהול בקשות לשיחה חוזרת.

                        הממשק: https://queue.tel
                        האפליקצייה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.queueapp.android

                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א
                          אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                          @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                          בס"ד נוסף:

                          • דוחות והקלטות שיחה של SIP. גם בממשק של התורים וגם בצורה נפרדת בקישור https://sip.ivr2.tel.
                          • נוסף העלאת קובץ אקסל עם רשימת הנציגים והשעות להפעלה והמערכת תקרא את ההגדרות מהקובץ אקסל. שימו לב: פיצ'ר זה כעת בצורה ניסיונית!! (ייתכנו אי התאמות או תקלות. מומלץ לבדוק את ההגדרות לפני מעבר ל-"אמת").
                          • בהקלטות ודוחות נוסף ניהול תוויות ואנשי קשר למספרי הטלפון המחייגים.
                          • הגדרות התור בצורה מסודרת + העלאת קובץ למוסיקה בהמתנה.
                          • ניהול בקשות לשיחה חוזרת.

                          הממשק: https://queue.tel
                          האפליקצייה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.queueapp.android

                          תודה אלוף!!!!!!💪 💪 💪 💪 💪

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון