פילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?
-
@eliyahu צודק! לא שמתי לב לזה.
-
@מוטלה אמר בפילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?:
@shz
אפשר בקומבינה.
ברירת מחדל אחרי שהמספר לא מופיע זה חוזר אחורה, ניתן לעשות שהשלוחה הקודמת תהיה הפניה לאיזה שלוחה שתבחר, ושלוחה אחת לפני תהיה הפניה לשלוחה של הסינון לפי הקובץ.במקרה זה לא ניתן לעשות קומבינה כי זה לא חוזר אחורה הוא נתקע שם
-
@eliyahu אמר בפילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?:
לא צריך את זה, יש אפשרות כזאת
enter_id_error_goto=
צדיק, מאיפה הבאת את זה?
זה ניחוש?
למה זה לא מופיע בהגדרות באזור התעשייה?בכל מקרה, תודה לכם ואני עכשיו בודק
-
@shz אמר בפילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?:
@eliyahu אמר בפילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?:
לא צריך את זה, יש אפשרות כזאת
enter_id_error_goto=
צדיק, מאיפה הבאת את זה?
זה ניחוש?
למה זה לא מופיע בהגדרות באזור התעשייה?זה כתוב כאן חום על גבי צהוב
-
-
@shz
אצלי בקו ההגדרה הזו עובדת
enter_id_error_goto=/5/5 -
אולי יש כאן אי הבנה כלשהי
ההגדרה שהבאתי אומרת שאם יש שלוחה שהכניסה אליה היא לפי זיהוי אישי (enter id) והזיהוי האישי שהוקש שגוי אז המתקשר מועבר לשלוחה שמוגדרת.
@shz לא יודע מה הבעיה אצלך אבל אם בשלוחה שעליה אתה מדבר יש כניסה לפי זיהוי אישי (בפעם הראשונה, כמובן) אז ההגדרה הזאת אמורה לעבוד. -
@eliyahu למה רק בפעם הראשונה ??
-
@33064325 ההגדרה הזאת אומרת שאם ישנה בעייה עם ההתחברות אז מועבר לשלוחה אחרת. אם היתה כבר בשלוחה אחרת התחברות לפי זיהוי אישי אז למה שפתאום שבשלוחה הזאת תהיה בעיה. לא הבנתי.
(אלא אם כן ההתחברות בשלוחה הנוכחית היא מסוג שונה) -
צודק !!!!
-
@eliyahu
אני מדבר על פונקציה של ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ.
הוי אומר, כשנכנסים לשלוחה, המערכת בודקת בקובץListAllInformation.ini
מה לעשות עם המאזין הספציפי.
אם הגדרתי לו לבדוק בקוד אישי, הוא יחפש את קוד המשתמש וייגש לעמודה שבחרתי, במקרה דנן זה 11, ויעשה מה שכתוב שם.
אותו הדבר אם הגדרתי לו לבדוק לפי מס טלפון.
הבעיה היא שמה קורה אם המספר הזה לא נמצא בקובץ?
אין הגדרה מה לעשות!
ואז הוא משמיע שוב ושוב את ההודעה הבאה:מספרך אינו משוייך לרשימת הכניסה למערכת, אנא צור קשר עם מנהל המערכת
, ואין מוצא אלא רק לנתק את השיחה... -
@shz
type=go_to_folder_from_list_all_information
title=פילטר
value_number=10
go_to_folder_val=yes
record_name=no
enter_id_error_goto=/5/5
enter_id=yes
enter_id_type=list_all_information
login_add_val_name=yes
say_name=val_nameוזה עובד
הוא לא משמיע את ההודעה הזו אלא מוציא את המאזין ישר לשלוחה אצלי למשל בשלוחה שם יש תפריט שאומר מספרך אינו רשום במערכת להקשה מחדש הקש 1 לרישום הקש 2 (הפניה לשלוחת רישום), ליציאה הקש 3
-
@eliyahu
זה קרה לי אם מאזינים שאושרו להיכנס ללא קוד אלא לפי רשי"ת.
והם במקרה לא מופיעים בListAllInformation.ini
.
כמובן שאני כרגע עושה ע"ז בדק בית, ודואג להכניס אותם. אבל בכדי לא לתקוע מאזינים אני מחפש פתרון למקרה ש.. -
@shz
למה זה אמור לשנות -
-
@33064325
יתכן שההבדל בינינו זה צורת הזיהוי.
אתה מדבר על זיהוי של קוד אישיenter_id=yes enter_id_type=list_all_information
ואני מדבר על זיהוי מס הטלפון
enter_id_type=phone_from_list_all_information
-
@shz
נו ו...?? -
@shz מניסיון ההגדרה הזאת עובדת גם עם phone_from_list_all_information
-
@33064325 אמר בפילטר לפי רשימות: ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח לפי קובץ. מישהו התנסה בזה?:
@shz
נו ו...??קוד אישי, אם אין לו, הוא בכלל לא ייכנס למערכת.
לגבי טלפון, אם הכנסתי אותו ברשי"ת בעצם הוא דילג על הזדהות, וכעת ב ListAllInformation, הוא נתקע. -
אז תעביר כל מיש מופיע בשרי"ת 2 לדוג' ולא ברשי"3 לשלוחה שתוסיף את הID שלו לlist_all_information + ,,,,,,, (כמה פסיקים שצריך) ואת מה שצריך (לדוגמה - kal)