שליחת צינתוק מגוגל שיטס
-
@איל-משולש מה השרת של ימות מגיב?
-
{"yemotAPIVersion":6,"responseStatus":"EXCEPTION","message":"creating login token error(account locked, Please verify the details and try again later)"} -
@איל-משולש כמו שאתה יכול לראות פה יש בעיה עם שרתי גוגל בימות, הבעיה הזאת קורית רק כשכותבים טוקן בצורה של username:password לכן תצטרך לעשות שקודם ייצור טוקן ואז ישתמש בו
-
@CUBASE הבעיה שגם ליצור טוקן הוא לא נותן
-
@איל-משולש כרגע זה לא נותן, תחכה קצת שהחסימה תשתחרר ואז תעשה בקביעות שיצור טוקן
-
@CUBASE כרגע יצרתי טוקן מהדפדפן והגדרתי סקריפט ששולח בקשה לפרטי קובץ כל 15 דקות עם הטוקן הזה זה אמור לעזור נכון?
-
@CUBASE הטוקן התבטל לי אפי' שכל רבע שעה הוא קיבל פקודה, מה יכול להיות הסיבה
-
@איל-משולש זה יקרה לך בד"כ בכל לילה בגלל שבאזור 4 יש כמה דקות שהשרתים לא זמינים, והטוקנים מתאפסים או משהו כזה, עכ"פ הפתרון הוא ליצור את הטוקן בצורה חיצונית,
אם אתה מעוניין יש לי פתרון כזה בצורה פשוטה ומאובטחת בתשלום של 30 ש"ח לשנה, (או בתשלם ח"פ לאירוח עצמאי בשרת שלך)
-
@אביי-ורבא מה הכוונה בצורה חיצונית ששרת אחר ישלח את הבקשה? ומה המחיר לפתרון לך אם אני מאחסן אותו אצלי
-
@איל-משולש
המחיר הוא 260 ש"ח
זה מגיע כאימאג' של דוקר, אחסון אתרים רגיל לא מתאים לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות