עזרה דחוף❕❕❕❕
-
@ivrפון
בזירת החדשות (שזה מימות המשיח) בשלוחה 3 ואח"כ 9 זה עבד עד אתמול בבוקר -
@מושי-הכחם זירת החדשות זה משהו אחר.
יש להם פרולגיות -
דהיינו?????????????
-
@מתלמד-פון בקיצור מערכת רגילה בימות אפשר רק חרדי מערכת גדולה כמו זירת יעלימו עין על ערוץ 14
-
@מתלמד-פון
תפנה לשירות הלקוחות ותתנצל על חיבור לתחנה לא ראויה...
הסגירה מבוצעת אוטומאטית לגמרי,
כמדומני שאפי' הם לא יודעים מזה.
(תמיד חשבתי שהשידור מופסק על ידם,
לא ידעתי שגם הקו נחסם,
אבל התחלתי לישמוע את זה יותר ויותר לאחרונה). -
@מתלמד-פון
תפנה לשירות הלקוחות ותתנצל על חיבור לתחנה לא ראויה...
הסגירה מבוצעת אוטומאטית לגמרי,
כמדומני שאפי' הם לא יודעים מזה.
(תמיד חשבתי שהשידור מופסק על ידם,
לא ידעתי שגם הקו נחסם,
אבל התחלתי לישמוע את זה יותר ויותר לאחרונה).אני אנסה תודה רבה, אעדכן
-
זה לא יעזור התנצלות.
זה בסמכות של מישהו ספצפי וגם לי הוא לא הסכים לפתוח.
"זה כתוב במפורש בפורום" [לא בדקתי לא לפני ולא אחרי] -
@ivrפון
לא לעשות כלום - וודאי לא יעזור כלום.
לפנות אליהם - אולי יעזור. -
@מתלמד-פון אין שום אופצייה
ולהבא ממליץ גם לכולם לקרוא את כל הסכם המערכות שמובא באתר כדי שלא יהיו תלונות אחר כך -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות