להחזיר את את האפשרות לשמוע את מיספר השומעים
-
פעם היה אפשר לדעת כמות האנשים ששמו את ההודאה שאשרתי בקו , על ידי * משהו , יש אפשרות לשים את זה שוב? אם משהו יודע אני מאוד ישמח!! תודה מראש!
-
@פיתה זה הגדרה שצריך להוסיף לשלוחה
תשנה בX את המקש הרצוי;שמירת נתוני ההאזנה save_listening_data=yes ;המקש לשמיעת כמות המספרים control_play_moreAX=say_listening_data_amount -
@מוטי-לוין
אם אני רוצה להגדיר את זה לשלוחה 1 שבתוך 2 באמצע שמיעת ההודעה מה אני צריך להגדיר? -
@מושי-הכחם ההגדרה למקש באמצע שמיעת קובץ
control_playX=say_listening_data_amount -
@מוטי-לוין
לא התכוונתי לזה
אני רוצה להגדיר שבתוך שלוחה 2 שבתוך שלוחה 5 באמצע שמיעת הודעה -
@מושי-הכחם
לא הבנתי, אתה מגדיר את ההגדרה בשלוחה שאתה רוצה
או שתסביר יותר טוב מה אתה צריך -
@מוטי-לוין
בתוך שלוחה 1 שזה השמעת קבצים אני רוצה להגדיר שבשלוחה 2 באמצע שמיעת הודעה יהיה כמה אפשרויות 1 כמה פעמים שמעו את ההודעה 2 של מי ההודעה וכו' -
@מושי-הכחם כתב בלהחזיר את את האפשרות לשמוע את מיספר השומעים:
@מוטי-לוין
בתוך שלוחה 1 שזה השמעת קבצים אני רוצה להגדיר שבשלוחה 2 באמצע שמיעת הודעה יהיה כמה אפשרויות 1 כמה פעמים שמעו את ההודעה 2 של מי ההודעה וכו'אתה מתיכון לשלוחה 1 להקיש 2*?
-
פ פיתה סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פיתה סימן נושא זה כנפתר ב
-
@פיתה
בדיוק -
@מושי-הכחם
היה את זה בוואצפים שהייתה אפשרות לשמוע מתוך 100 מאזינים כמה שמעו את ההודעה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות