כיתוב שאני רצה להוריד
-
איך אני מוריד את הכיתובים האלה (מסומן באדום)

-
@פיתה
מה איכפת לך שרשום באתר
העיקר שהמערכת עובדת טוב -
@מושי-הכחם זה נכון אבל עדין זה מעצבן שיש פס ארוך כדי לבוא למטה
וזה לא רק מופיע שם


-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@בעזרת-ה
למה לא? -
@בעזרת-ה זה לא כתוב שם כתוב שם דוד החקיין/בדיחות
-
@פיתה
לפני זה או שורה למעלה מזה כתוב =title -
@פיתה הכותרת לא לענין, צריך לכתוב כותרת ממצה מובנת ושתשמור על הרמה של הפורום.
-
@עידו צודק! אפשר לשנות?
-
@פיתה
נראה לי שמי שפתח יכול לשנות -
@א-תורת-מרן בדקתי עכשיו ולא נראה אפשרי
-
@א-תורת-מרן טוב ,אז אני ימחק את הנושה אחרי שיתורץ
-
@מושי-הכחם שורה למעלה מי מה?
-
@פיתה בהגדרות שלוחה כתוב ככה:
titel-השמעת קבצים לזה הוא התכוון -
@א-תורת-מרן אז אם כן את מה אני ימחק?
-
titel-את זה -
@פיתה תשאיר את זה:
titel- -
@א-תורת-מרן להשיר או למחוק?
-
@מושי-הכחם מחקתי עזר מאוד!!
אבל הכיתוב של הבדיחות גם ירד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות