שינוי ביפ
-
תגובה: שינוי הביפ לכל השלוחות
איך יוצרים תקיה שתהיה תחת השלוחה הראשית -
@גלשן-מקצועי כתב בשינוי ביפ:
איך יוצרים תקיה שתהיה תחת השלוחה הראשית
באתר החדש הכי קל

קודם אתה לוחץ איפה שמסומן עם החץ, ואח"כ נפתח לך האפשרויות -
@גלשן-מקצועי התיקיה Messages כבר קיימת תחת השלוחה הראשית (אא"כ מחקת את זה)
-
@CUBASE אתה יכול להקליט דרך הטלפון ההגדרות הן
type=record_system_messages record_system_folder=/Messages record_system_messages_plus=yesמספר 1006
-
@מערכת-המשפחה תתייג את @גלשן-מקצועי
בכ"מ אני לא חושב שזה רלוונטי להקליט ביפ דרך הטלפון..
-
@CUBASE אבל ככל הנראה הקלטה בשלוחה זו תייצר את התקייה המבוקשת או לפחות תעזור לך למצוא אותו
-
@מערכת-המשפחה אמרתי לך שהבעיה לא אצלי, תכתוב ל @גלשן-מקצועי
עכ"פ, אם הוא כבר יוצר שלוחה להקלטת הודעת מערכת - יותר קצר ליצור תיקיה..

-
@CUBASE יש מאגר של ביפים תחפש בפרוג
-
@גלשן-מקצועי עכשיו אתה?, מה אתם רוצים ממני?
סה"כ ניסיתי לעזור פה ואתם ישר נותנים לי עצות, לא חיפשתי עזרה ביצירת תיקיות ולא בחיפוש ביפים, שאלו שאלה - עניתי, לא אני זה שנזקקתי לעזרה..
-
@CUBASE מתנצל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות