לוקח לי 2 דקות עד שאני מתחבר למערכת. מישהו נתקל בזה ?
-
שלום לכולם
אני מנסה להתחבר לניהול המערכת ולוקח לי דקה שתים עד שאני מתחבר
ויש פה משתמשים שלא מצליחים להיכנס בכלל לניהול המערכת

מישהו נתקל בבעיה? -
זה לא קשור לחיבור של הרשת
כי החיבור של הרשת עובד מעולה
זה כנראה איזה באג
מישהו נתקל בזה? -
@שואל-שאלה עכשיו גם לי זה ככה..
-
@sumone
כנראה זה באג
נקווה שמחר זה יעבוד טוב בעז"ה -
ובסוף גם לא התחברתי למערכת,..
-
@sumone
תחכה דקה או שתיים זה כן אמור להתחבר -
גם לי זה היה זה היה כנראה תקלה זמנית.
-
הבעיה קימת גם באתר החדש
נקוה שזה רק תקלה זמנית

-
@שואל-שאלה גם אני לא מצליח להצליח להכנס בכלל למערכות שלי. כבר שעה וחצי
-
@ימות-המשיח
ו @שמחה-זו-הסיסמא
מה קורה?
ולמה התקלה?
כבר 3' משתמשים מתלוננים שזה קרה להם -
@שואל-שאלה
מה זה קשור אליו? -
@אA
לא יודע, אבל הוא מוחבר כעת
ואולי הוא יודע מה הבעיה -
@יהודה-ו אשמח לשמוע אם מצאת פתרון כי אני ממש לא מצליחה להתחבר ואני חייבת להקליט הודעה למחר בבוקר.
-
יתכן שזה מרוב שיש הרבה אנשים בימות המשיח
אז זה קריסה כללית של המערכות -
@שואל-שאלה
משהו מצליח לחייג לאיזשהו מערכת תוכן כי אני לא מצליח לא רק להתחבר באתר אלא להתקשר -
@שואל-שאלה לא מאמיו שזה בגלל עומס כי בימות המשיח גם בזמני עומס המטורפים של הקורונה והמלחמה תיפקדו הכי מוצלח יותר מכולם. לכן זה כנראה באג.
-
@R-E-T-מערכות
אני כן מצליח להתקשר -
@רחלוש-0
נכון זה כנראה באג -
אני כן מצליח להתחבר למערכת אבל רק לאחר כמה דקות
אז מי שלא מצליח להתחבר שיחכה כמה דקות ויבדוק האם הוא מצליח להתחבר -
@שואל-שאלה כתב בלוקח לי 2 דקות עד שאני מתחבר למערכת. מישהו נתקל בזה ?:
@R-E-T-מערכות
אני כן מצליח להתקשרלהתקשר או להכנס לאתר ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות