לא נפתר הפניה לפי מספר מחויג
-
@פיתה
לא להגדיר על הטלפון?
פשוט להגדיר שלא יבקש סיסמא בכניסה לשלוחה פנימית לפי מספר מחויג. -
@חזקי-ראזנבערג
יש בשלוחה הזו סיסמא? -
@אA
לא מוגדר בכלל בשלוחה הזה סיסמא
רק פשוט כל מי שמוגדר לו סיסמא אישית בכניסה למערכת
צריך להקיש את הסיסמא גם בהפנייה לשלוחה הפנימית. -
@חזקי-ראזנבערג
ואתה רוצה שכל מי שיופנה לשלוחה הפנימית לא יצטרך להקיש את הסיסמא של הכניסה למערכת?! -
@פיתה
לא הבנתי את השאלה שלך. -
@אA בדיוק, ושמתי לב לזה שמוגדר לי גם בשלוחה הראשית פילטר לרשימה מסוימת אבל כשמתקשרים דרך המספר שהגדרתי שיופנו לשלוחה הפנימית זה עובר את החסימה של הפילטר ורק בהקשה על # ליציאה מהשלוחה הוא לא נותן לחזור לתפריט הראשי של המערכת
אז לא הבנתי מה זה שונה. -
@חזקי-ראזנבערג מה ההגדרות של השלוחה הפנימית
-
@חזקי-ראזנבערג
אז פיתרון רשמי לא עולה לי כרגע..
אבל תוכל להגדיר שכל מי שמתקשר למערכת יופנה לשלוחה מסויימת ששם תהיה הפנייה נוספת עם פילטר, שאלו שצריכים להקיש סיסמא יעברו לשלוחה בה יקישו את הסיסמא ואז יועברו לשלוחה הראשית, ואילו מי שלא פשוט יעבור ישר לשלוחה הראשית. -
type=menu title=
-
@אA אז לא הבנת מה רציתי
רציתי פשוט שכל מי שמתקשר במספר המחויג שהגדרתי לא יצטרך להקיש את הסיסמא האישית שיש לו בכניסה למערכת
רק יעבור מיד לשלוחה. -
-
@חזקי-ראזנבערג
טוב אין שם את ההגדרה שחשבתי שיש... -
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
-
@חזקי-ראזנבערג
עכשיו הבנתי.
ואתה טוען שהוא כן עובר לשלוחה הנ"ל רק כשהוא יוצא לשלוחה הראשית הוא נדרש להקיש סיסמא?! -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
כל עוד אתה נכנס לשלוחה אתה צריך להקיש סיסמה (במקרה ומוגדרת סיסמה לאותו משתמש כמובן.)
ההפניה לפי מחוייג תופעל רק במספר שמשוייך למערכת וממילא כל עוד המספר לא משוייך המאזין ייכנס לתוך השלוחה.
(תבדוק בשיחות נכנסות אם המאזין אכן הופנה לשלוחה הפנימית.) -
@אA
תקרא שוב פעם מה שכתבתי בתחילת הנושא תבין מה שאלתי. -
@יהודה-צ-כ
זה מספר משויך למערכת !
וגם המאזין שמוגדר לו סיסמא אישית זה מראה שהוא על השלוח ההראשית ומיד אחרי הקשת הסיסמא הוא עובר לשלוחה המוגדרת.
ואני רוצה שכשהמאזין מתקשר למספר המשויך הזה שמוגדר שמי שמתקשר אליו שיעבור לשלוח האחרת שיעבור מיד ללא הקשת הסיסמא אישית. -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
@יהודה-צ-כ
זה מספר משויך למערכת !
וגם המאזין שמוגדר לו סיסמא אישית זה מראה שהוא על השלוח ההראשית ומיד אחרי הקשת הסיסמא הוא עובר לשלוחה המוגדרת.
ואני רוצה שכשהמאזין מתקשר למספר המשויך הזה שמוגדר שמי שמתקשר אליו שיעבור לשלוח האחרת שיעבור מיד ללא הקשת הסיסמא אישית.כאן מבואר ש enter id הוא לפני הפניה לפי מחוייג. (פיספסת בשלב 1...🥺)
לפי מה שידוע לי אי אפשר לשנות את זה.
מה שכן תוכל לעשות, זה שיעבור קודם לשלוחה עם ההפניה לפי מחוייג, ורק לאחר מכן לשלוחה עם ה enter id