• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר הפניה לפי מספר מחויג

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    20
    23
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אA @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי אA

      @חזקי-ראזנבערג
      ואתה רוצה שכל מי שיופנה לשלוחה הפנימית לא יצטרך להקיש את הסיסמא של הכניסה למערכת?!

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ח
        חזקי ראזנבערג @פיתה נערך לאחרונה על ידי

        @פיתה
        לא הבנתי את השאלה שלך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ח
          חזקי ראזנבערג @אA נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

          @אA בדיוק, ושמתי לב לזה שמוגדר לי גם בשלוחה הראשית פילטר לרשימה מסוימת אבל כשמתקשרים דרך המספר שהגדרתי שיופנו לשלוחה הפנימית זה עובר את החסימה של הפילטר ורק בהקשה על # ליציאה מהשלוחה הוא לא נותן לחזור לתפריט הראשי של המערכת
          אז לא הבנתי מה זה שונה.

          פ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פיתה @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

            @חזקי-ראזנבערג מה ההגדרות של השלוחה הפנימית

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א
              אA @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

              @חזקי-ראזנבערג
              אז פיתרון רשמי לא עולה לי כרגע..
              אבל תוכל להגדיר שכל מי שמתקשר למערכת יופנה לשלוחה מסויימת ששם תהיה הפנייה נוספת עם פילטר, שאלו שצריכים להקיש סיסמא יעברו לשלוחה בה יקישו את הסיסמא ואז יועברו לשלוחה הראשית, ואילו מי שלא פשוט יעבור ישר לשלוחה הראשית.

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ח
                חזקי ראזנבערג @פיתה נערך לאחרונה על ידי

                @פיתה

                type=menu
                title=
                
                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח
                  חזקי ראזנבערג @אA נערך לאחרונה על ידי

                  @אA אז לא הבנת מה רציתי
                  רציתי פשוט שכל מי שמתקשר במספר המחויג שהגדרתי לא יצטרך להקיש את הסיסמא האישית שיש לו בכניסה למערכת
                  רק יעבור מיד לשלוחה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • הנושא סומן כשאלה  ח חזקי ראזנבערג 
                  • פ
                    פיתה @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

                    @חזקי-ראזנבערג
                    טוב אין שם את ההגדרה שחשבתי שיש...

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ח
                      חזקי ראזנבערג @פיתה נערך לאחרונה על ידי

                      @פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.

                      א י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אA @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

                        @חזקי-ראזנבערג
                        עכשיו הבנתי.
                        ואתה טוען שהוא כן עובר לשלוחה הנ"ל רק כשהוא יוצא לשלוחה הראשית הוא נדרש להקיש סיסמא?!

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י
                          יהודה צ. כ. @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                          @חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:

                          @פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.

                          כל עוד אתה נכנס לשלוחה אתה צריך להקיש סיסמה (במקרה ומוגדרת סיסמה לאותו משתמש כמובן.)
                          ההפניה לפי מחוייג תופעל רק במספר שמשוייך למערכת וממילא כל עוד המספר לא משוייך המאזין ייכנס לתוך השלוחה.
                          (תבדוק בשיחות נכנסות אם המאזין אכן הופנה לשלוחה הפנימית.)

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח
                            חזקי ראזנבערג @אA נערך לאחרונה על ידי

                            @אA
                            תקרא שוב פעם מה שכתבתי בתחילת הנושא תבין מה שאלתי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ח
                              חזקי ראזנבערג @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                              @יהודה-צ-כ
                              זה מספר משויך למערכת !
                              וגם המאזין שמוגדר לו סיסמא אישית זה מראה שהוא על השלוח ההראשית ומיד אחרי הקשת הסיסמא הוא עובר לשלוחה המוגדרת.
                              ואני רוצה שכשהמאזין מתקשר למספר המשויך הזה שמוגדר שמי שמתקשר אליו שיעבור לשלוח האחרת שיעבור מיד ללא הקשת הסיסמא אישית.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון