הגדרת מספר במודול ניתוביה
-
יש אפשרות להגדיר את המספר שאליו הניתוביה תעביר את השיחה במקום שיצטרחו להקיש וגם ללא חיוג מהיר???
הרי מה ההבדל (מבחינת ימות) אם מקישים או שזה יעבור אוטומטי.
וכמובן כל זה אמור אחרי שמודל routing_yemot נשאר תקוע ולא נותן לעבור למערכות בחברות אחרות למרות שפתוח בכשרים.
@שמואל @שלוימי-770 -
@יאיר-32 כבר דובר ע"ז בימים האחרונים, כשפורסם כשניתוביה זה בחינם, ושם הוברר שאין אפשרות כזאת משום מה.
-
@היועץ-שלנו
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0733643407תשנה את המספר וזה עובר למספר שהגדרת בלי להקיש כל פעם מהתחלה
-
@האקר-המשופשף אתה צודק שזה משמיע צליל חיוג, אבל משום מה בעל המספר לא מקבל את השיחה.
-
@היועץ-שלנו
צליל חיוג זה אומר שהחיוג לא מאושר
ההגדרה שהוא הביא זה מעבר למערכת אחרת ולא ניתוביה -
@היועץ-שלנו כתב בהגדרת מספר במודול ניתוביה:
אתה צודק שזה משמיע צליל חיוג, אבל משום מה בעל המספר לא מקבל את השיחה.
אני חושב שאתה מתקשר למערכת אחרת לא של ימות המשיח ולכן זה לא מחייג תנסה מערכת של ימות המשיח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות