מוזיקה בזמן המתנה לסקריפט
-
@מים-אחרונים כתב במוזיקה בזמן המתנה לסקריפט:
זה אמור לעבוד גם באפ סקריפט?
לא נראה לי שזה משנה, זה הגדרה בימות ולא בשרת שמקבל את הנתונים
-
@פלמנמוני לא עובד.
-
@פלמנמוני אולי יש לי בעיה כללית במערכת.
היא אופסה כמה פעמים, והיו לה בעיות... -
@מים-אחרונים אולי תמחק את שתי השורות האחרונות בהגדרות שהבאת למעלה
-
@פלמנמוני כתב במוזיקה בזמן המתנה לסקריפט:
@מים-אחרונים אולי תמחק את שתי השורות האחרונות בהגדרות שהבאת למעלה
מחקתי ברור.
השארתי רק את השורה שנתת לי. -
@מים-אחרונים בסקריפט ודאי תוכל להגדיר שהוא ישלח תשובה מיד עם קבלת הנתונים עם משהו כמו 'המידע מעובד, נא להמתין' ואח"כ ישלח את התשובה המלאה
-
@פלמנמוני כתב במוזיקה בזמן המתנה לסקריפט:
@מים-אחרונים בסקריפט ודאי תוכל להגדיר שהוא ישלח תשובה מיד עם קבלת הנתונים עם משהו כמו 'המידע מעובד, נא להמתין' ואח"כ ישלח את התשובה המלאה
הענין הוא שאני לא צריך להמתין לתשובה.
בסך הכל המידע נשמר ונשלח.
הענין הוא בעצם הזמן עד שהמידע נשמר לוקח 20 שניות.
ויש שקט בזמן הזה. -
@מים-אחרונים ואחרי שהמידע נשמר השרת שולח הודעת אישור שלא תואמת את ההגדרות של ימות ולכן נשמע 'אין מענה משרת הAPI', אבל ניתן בנתיים להגדיר תגובת אמצע (למיטב הבנתי, לא מנסיון)
-
@פלמנמוני לי אין את זה.
אני לא בטוח שהשרת שולח מידע חזרה בכלל
מדובר באפ סקריפט. כבר כתבתי למעלה. -
@פלמנמוני עד כמה שהבנתי א"א בגלל שבאפ סקריפט doGet() זו פונקציה וכשמחזירים מידע למשתמש זה בעצם return שסוגר את הפונקציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות