מה אולך פה עם הפרסומות?!
-
-
@מתנסה-php-api
אני כבר כמה פעמים כתבתי בפרוםאין מה לתייג את @ימות-המשיח !!!!
צריך לתייג את @שמואל
או מישהו אחר מניהולמסיבה ממש פשוטה כי @ימות-המשיח זה משתמש שלא היתחבר למעלה משלוש חודשים
ובטח כשהוא יתחבר שוב הוא יגלה אלפי תיוגים
ופשוט יעשה "סמן הכל כנקרא"

-
-
הבאג הזה תוקן לפי הנראה
-
@אני-עם-הקו זה תוקן עכשיו, ועוד יומיים זה יחזור,
זה כל הזמן לסירוגין. -
@חכמון כתב במה אולך פה עם הפרסומות?!:
@אני-עם-הקו זה תוקן עכשיו, ועוד יומיים זה יחזור,
זה כל הזמן לסירוגין.הבאג שאחרי הפירסומת לא שומעים כלום, ובעצם חייבים לנתק ולחייג שוב
כנראה לא יחזור -
@אני-עם-הקו למה?
זה כבר חזר פעם אחרי שזה לא היה. -
-
אשמח לדעת האם אצלכם מושמעות פרסומות גם מיד בכניסה לקו? (עוד לפני התפריט הראשי)
או שרק אצלי זה ככה בגלל שיש לי הפניה לשלוחה פנימית -
@יעקב-1
ברור. הרבה פעמים זה מיד. -
שוב הבאג הזה. לא שומעים כלום (כמנהל מערכת זה דרך לבדוק לאלו מאזינים יש מנוי בלי פרסומות כי הם היחידים שמצליחים כרגע להאזין..)
-
-
לפני כל התיוגים משהו טרח לפנות לימות המשיח במייל או בטלפון?
-
@א-תורת-מרן
אשמח רק מה המייל? -
-
@א-תורת-מרן
תודה! -
@פיתה
מה שנקרא שמחתי לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות