מה ההבדל בין queue.ini ל ext.ini בהגדרות מתקדמות?
-
אשמח להבין, תודה מראש
-
@שוקולית
הקובץ הגדרות ext.ini זה של כל ההגדרות שאתה רוצה לשים בשלוחה
ולגבי קובץ ההגדרות queue.ini אני לא יודע מה זה אבל כנראה זה קובץ הגדרות של משהו מסוים
אולי אם תכתוב לי איפה אתה רואה אצלך במערכת את קובץ ההגדרות הזה אכוון אותך בעז"ה -
@שואל-שאלה תודה רבה לך,
בשלוחות של מענה נציגים לפי שעות, (תור) -
@שואל-שאלה כתב במה ההבדל בין queue.ini ל ext.ini בהגדרות מתקדמות?:
ולגבי קובץ ההגדרות queue.ini אני לא יודע מה זה אבל כנראה זה קובץ הגדרות של משהו מסוים
הגדרות ספציפיות לניהול מודול תור.
-
@חכמון תודה רבה על התשובה,
זה הגדרה חד פעמית לכל המערכת? -
@שוקולית בכל פעם רק לאותה שלוחה.
תסתכל כאן הכל יהיה יותר מובן לך.
https://f2.freeivr.co.il/topic/6076/מודול-תור-מענה-אנושי?_=1759089710491 -
@חכמון המון תודה יש שם מידע ממש מפורט! עזרת לי מאוד
-
לי יש נוסחה קבועה שאני שם
ext.ini
type=queue queue_answer_tfr=yes queue_end_continue_goto=hangup queue_end_answer_tfr_goto=hangup queue_record_send_mail=yes queue_your_id_add=5535
queue.ini
051234567 ;האם לאפשר לפונה לצאת מהתור נניח לצורך השארת מספר טלפון לחזרה ;M2780 ליציאה מהתור הקישו 9 ;context=IVR2_QueueExit9 ;האם להשמיע מיקומך בתור announce-position=yes ;announce-position=no ;כל כמה שניות להשמיע מיקומך בתור announce-frequency=60 ;האם להשמיע זמן המתנה משוער ;announce-holdtime=yes ;להשאיר על אפס ;announce-round-seconds=0 ;הודעה מיוחדת להשמעה (לא לשנות את השניות) periodic-announce-frequency=42 ;M2780 נציגנו עוסקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור ;לא לשנות relative-periodic-announce=yes ;האם להשמיע לנציג את זמן ההמתנה של הפונה ;reportholdtime=yes ;M2789 זמן ההמתנה ;M2786 דקות ;M2787 שניות ;כמה זמן להערכתך יהיה אורך שיחה ממוצע servicelevel=600 ;איך התור יפעל ;יתחיל בראשון ואם אין מענה יעבור לנציג השני וכו ;strategy=linear ;צילצול לכולם עד שמישהו עונה ותופס את השיחה strategy=ringall ;כמה זמן לחייג לנציג/ים שאחרי הזמן הזה השיחה של הפונה תחשב כשיחה שלא נענתה timeout=27 ;אחרי שכל הנציגים לא ענו כמה זמן להמתין עד סבב החיוגים הבא retry=10 ;מוזיקה בהמתנה musicclass=29329_5535 ;האם כשנציג בשיחה להכניס לו עוד שיחות לממתינה ringinuse=yes ;M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית ;M2780 נציגנו עסוקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור ;M2781 תודה על סבלותכם ;M2782 הנך ראשון בתור ;M2783 מיקומך בתור הוא ;M2784 מחכה לשיחה עם נציג ;M2785 זמן ההמתנה הממוצע הוא כ.. ;M2786 דקות ;M2787 שניות ;M2788 פחות מ... ;M2789 זמן ההמתנה ;M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות