@זרח תודה רבה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שוקולית
-
RE: מה ההבדל בין queue.ini ל ext.ini בהגדרות מתקדמות?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@שואל-שאלה תודה רבה לך,
בשלוחות של מענה נציגים לפי שעות, (תור) -
RE: מה ההבדל בין queue.ini ל ext.ini בהגדרות מתקדמות?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@חכמון המון תודה יש שם מידע ממש מפורט! עזרת לי מאוד
-
איך עושים שלוחה שמפנה לקו אחר?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
אני צריכה לעשות שלוחה חדשה שתפנה לקו אחר,
אשמח לשמוע איך עושים.
תודה מראש!
(חדשה בתחום) -
RE: האם אפשר לראות אונליין באיזה שלוחה המתקשר נמצא?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה תודה, אבל איך מגיעים למסך הזה? מאיפה?
-
RE: האם אפשר לראות אונליין באיזה שלוחה המתקשר נמצא?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה המון תודה!! לא ידעתי על האתר הניהול הזה.
-
RE: האם יש שלוחה ריקה במערכת?פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה מה יעזור תפריט חדש?
מעדיפה כמה שפחות להסתבך.. אם שלוחה 4 ריקה, וכך נראה, נלך עליה. לא? -
RE: הגדרה של הפעלת שלוחה אחרתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה מגיע להרבה אבל אין לי אפשרות לעשות לייק..
-
RE: הגדרה של הפעלת שלוחה אחרתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יהודה-צ-כ תודה לכולם,
אני חדשה בתחום וממש עוזרים כאן, המון תודה!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שוקולית
-
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה
פתחתי שלוחה חדשה 999, היא מסוג play_and_return ושמתי שם את ההודעה הנדרשת.
בשלוחה הראשית-תפריט רשמתי את הקוד
;type=menu
;check_template_filter=10
;check_template_filter_none_go_to=/999המספר שאמור כן להיכנס לקו נמצא ברשימת תפוצה 10,
בדקתי אם זה עובד-
כשמתקשר מספר שנמצא ברשימת תפוצה הוא נכנס לקו בהצלחה,
כשמתקשר מספר שלא נמצא ברשימה-הוא לא שומע כלום.
כנראה לא הגדרתי נכון את שלוחה 999 צירפתי תמונות שלה,
מה הבעיה בה?

-
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@M058 אין במערכת הגדרה של שלוחה עם 2 ספרות, זה רק אחת, זה יפריע?
(מורכב להוסיף שיהיה 2 ספרות כי יש הרבה הפניות לכל מיני שלוחות בכל המערכת וזה צריך שינוי בכולם) -
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@M058 דבר ראשון תודה,
זה הודעת ברוכים הבאים, זה יפריע?
דבר שני צריך שלוחה פנויה בשביל זה? כי אין.. -
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה שלא, לא הצלחתי, ולא יודעת איך להתחיל לעשות את מה שרשמת.
-
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה לצערי לא יודעת איך לנסות
-
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה מה שרשמת
תפתחו עוד שלוחת תפריט (לדוגמה 99)
ושם תעשו בכול השלוחת שלוחת מעבר לתוך השלוחות המערכת (לדוגמה: שלוחה 1 מעבר לשלוחה1)
ובשלוחה של השמעת הודעה בלבד תגדירו פילטר לפי רשימת תפוצה לתוך שלוחת התפריט (בדוגמה 99)
פילטר לפי רשימת תפוצה שבה תכניסו את המספר המדוברזה גדול עלי מחפשת פתרון פשוט יותר
-
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה יש אפשרות בלי להוסיף שלוחות?
לרשום את הסינון לפי פילטר לפני השורה של type=play_and_return -
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פיתה דבר ראשון תודה, לא הכרתי את המקום הזה במערכת.
רשום שהרשימות תפוצה זה לפי קמפיינים, להוסיף קמפיין חדש? -
RE: האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_returnפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פלוס תודה רבה זה לא דחוף ממש, אבל כן צריך להיעשות מתישהוא