• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הגדרה במערכת אחרת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    52 פוסטים 5 כותבים 1.6k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אA @טנטפון
      נערך לאחרונה על ידי אA

      @טנטפון
      מטורף!!!
      יישר כח גדול!
      כרגע זה עדיין לא עובד?
      ועוד שאלה, זה מוחק את ההגדרות הקודמות או רק מוסיף לקובץ ההגדרות?

      ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ט מנותק
        טנטפון @אA
        נערך לאחרונה על ידי

        @אA מוסיף בעיקרון

        א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א מנותק
          אA @טנטפון
          נערך לאחרונה על ידי

          @טנטפון
          מעולה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א מנותק
            אA @טנטפון
            נערך לאחרונה על ידי

            @טנטפון
            רק לידיעה, זה הקישור המתוקן?
            אני כבר יכול להגדיר אותו?

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ט מנותק
              טנטפון @אA
              נערך לאחרונה על ידי טנטפון

              @אA כן
              הגדרת שלוחות

              type=api
              api_link=https:amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
              api_add_0=text=ההגדרה
              

              זה אמור להראות כך אם אתם לדוגמה רוצים להגדיר את המודול של תפריט

              type=api
              api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
              api_add_0=text=type=menu
              

              אבל אם בהגדרה הזו יש מעבר שורה לדוגמה העתקת קבצי שמע ממערכת למערכת שלי אז ההגדרות בשלוחה של ההגדרת שלוחות תיראה כך

              type=api
              api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
              api_add_0=text=type=api%26api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/kvachim.php
              

              כלומר מה ראינו פה שבימקום מעבר שורה עושים %26
              אבל אם יש במודול הזה צורך לקבל נתונים לדוגמה יצירת קבצי tts
              אז שלוחה 1 תיהיה של ההגדרה הבסיסית של המודול

              type=api
              api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
              api_add_0=text=type=create_tts
              

              כלומר להגדיר את המודול אבל אם אנחנו רוצים לשאול להגדרת השלוחה הקישו 1 להגדרת מיקום שמירת הקובץ מרוש הקישו 2 עז נעשה כך

              type=api
              api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
              api_add_0=text=create_tts_in_folder={add_1}
              api_000=did1,,,,,Alpha,,,
              ונעלה קובץ בשם 000 שיהיה בתוכו שעלה אנא הקישו את מספר השלוחה שיהיה מוגדר מראש עליה יעלה הקובץ
              

              עז מה אנו רועים פה

              create_tts_in_folder=מספר השלוחה עליה יעלה הקובץ מרוש
              

              כך זה אמור להיות עז כדי לקבל מהמשתמש לאן זה יעביר שזה יהיה מוגדר מראש בשלוחה נעשה כך

              {add_1}
              

              עם יש 2 שתי קבלת נתונים עז במקום השני נעשה כך

              {add_2}
              

              ונוסיף כך

              api_002=did2,,,,,Alpha,,,
              

              ונעלה עוד קובץ בשם 002 עם השאלה השניה וכן העלה
              אבל אם יש קבלת נתונים של מקלדת עברית עז נעשה כך

              api_002=did2,,,,,HebrewKeyboard,,,
              

              כלומר במקום Alpha עז HebrewKeyboard יש עוד אפשרויות כפי המופיע כאן

              צילום מסך 2025-08-20 231824.png
              ניתן לראות עוד על שליחת נתונים לשרת כאן

              א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מנותק
                אA @טנטפון
                נערך לאחרונה על ידי אA

                @טנטפון
                תודה רבה!
                שמתי לב לשינוי.

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  אA @טנטפון
                  נערך לאחרונה על ידי אA

                  @טנטפון
                  זה לא עובד.
                  אין מענה משרת API.
                  אני לא רוצה לשגע אותך, רק לדעת שאתה מודע לעניין...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ט מנותק
                    טנטפון @אA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אA תנסה שוב זה בעיקרון הלינק https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php כדי להריץ בדפדפן
                    https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php?did=מספר_מערכת&pass=סיסמה&path=נתיב_שלוחה&text=הגדרות

                    א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      אA @טנטפון
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @טנטפון
                      אין מענה משרת API

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אA @טנטפון
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @טנטפון
                        גם הלינק חסום בנטפרי, מוזר.

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ט מנותק
                          טנטפון @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA פתחתי את הלינק מיזמן תראה צילום

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אA @טנטפון
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @טנטפון
                            אצלי חסום.
                            בכל מקרה אני צריך את זה בטלפון ולא עובד לי, מוזר.

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ט מנותק
                              טנטפון @אA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אA תעלה צילום שזה חסום בנטפרי

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אA @טנטפון
                                נערך לאחרונה על ידי אA

                                @טנטפון
                                יתכן וזה בגלל הגדרת החשבון שלי ולא בגלל בעיה בלינק
                                אבל מה עם הטלפון?!

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ט מנותק
                                  טנטפון @אA
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA מיתנצל השרת שלי אך שאבנתי לא עובד אם ימות המששיח אני בגלל שהשרת עושה בדיקה שניכנסים לשרת בעמצעות דפדפן ולא סקריפתים וכו אני אולי ירכוש שרת בחברה אחרת

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אA @טנטפון
                                    נערך לאחרונה על ידי אA

                                    @טנטפון
                                    אז זה לא עובד?!
                                    (לא הצלחתי להבין על מה אתה מתנצל?! על זה ששילמנו לך ולא סיפקת את הסחורה...🙄 )

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ט מנותק
                                      טנטפון @אA
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אA אני בודק על שרת חדש

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ט מנותק
                                        טנטפון @טנטפון
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        http://merkazia-plus.atwebpages.com/hadashut.php

                                        א C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אA @טנטפון
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @טנטפון
                                          זה מה שהגדרתי וזה אומר אין מענה

                                          type=api
                                          api_link=http://merkazia-plus.atwebpages.com/hadashut.php
                                          api_add_0=text=type=system_sharing
                                          
                                          
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • C מנותק
                                            CUBASE @טנטפון
                                            נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                                            @טנטפון ברוך הבא לעולם מחפשי השרתים החינמיים 😁

                                            כמו שאני רואה, אתה עובר את אותו תהליך שאני עברתי בחיפוש אחר שרת חינמי, בהתחלה מנסים את Infinityfree ואז מגלים שהוא עובד רק בדפדפן, אח"כ עוברים ל-AWARDSPACE ומגלים שאמנם ניתן לגשת לשרת מהמערכת - אבל הוא לא תומך בקריאות HTTP יוצאות..

                                            בסופו של דבר מה שאני עשיתי זה לפרוס מאגר ב-Render, תנסה את עזרת GPT בעניין כי אין לי כח להסביר עכשיו איך לעשות את זה (חשבתי לעשות על זה מדריך מסודר, אולי בהמשך..)

                                            או שתחזור להשתמש בשרת של ivrפון..

                                            Y ט ז 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון