פתיחת שלוחה חדשה
-
מישהו יכול להסביר לי בפשטות איך מקימים שלוחה חדשה?
נכנסתי לניהול המערכת ובחרתי בצד שמאל ב "צור שלוחה חדשה"

אח"כ הגדרתי לה מספר -550- לצורך הענין

וזהו.
הבעיה היא שעכשיו כשאני נכנס למערכת ומקיש בכניסה 550 זה מעביר אותי לסליקת אשראי שנמצאת אצלי בשלוחה 5 (ואז זה כאילו מעביר סכום של 50 ש"ח...)
מה לא עשיתי טוב?
אשמח להסבר
תודה רבה -
@תורה-תבלין https://f2.freeivr.co.il/topic/6/menu-שלוחת-תפריט?_=1761416376299
מומלץ מאוד לעבור על התיעודים, זה יקל לך על החיים
https://f2.freeivr.co.il/topic/2729/אינדקס-קישורים?_=1761416376305
-
@תורה-תבלין כמו ש @עידו כתב
תגדירdigits=3וזה יגרום לתפריט שלך לחפש שלוחות רק בני 3 ספרות
צריך לשנות את כל השלוחות לשלוש ספרות
ועיין שם.... -
@י-ע צודק בהחלט, מאוד כדאי שיעיין שם. כי אם פשוט ישנה את השורה הזו יצטרך לשנות את כל השמות של השלוחות ויצטרך להסביר למשתמשים שבשביל להגיע לשלוחה 1 צריך להקיש 001., ואם כעצתך יעיין שם, אז יראה שיכול להוסיף איזה קובץ שמגדיר שגם לחיצה על 1 יתן להגיע לשלוחה 001 (או שבכלל יוכל להשאיר אותה פשוט כ1? מי יודע).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות