שהמערכת לא תשלח צינתוקים בשעות מסוימות
-
@עידו
איך עושים שלוחה שלא תצנתק?
איך אני אמור לבדוק מה מפעיל את הצינתוקים? -
@פיתה איך אתה מפעיל את הצינתוק דרך שלוחת הפעלת צינתוק, או מה ?
-
@פיתה מי בנה את המערכת?
-
@עידו
מה זאת אומרת בנה? ימות המשיח לא? -
@פיתה תסביר יותר, איך אתה מפעיל את הצינתוק הזה.
-
@עידו כתב בשהמערכת לא תשלח צינתוקים בשעות מסוימות:
אבל זה באמת תלוי במה מפעיל את הצינתוקים.
@חזקי-ראזנבערג כתב בשהמערכת לא תשלח צינתוקים בשעות מסוימות:
@פיתה איך אתה מפעיל את הצינתוק דרך שלוחת הפעלת צינתוק, או מה ?
זה שלוחות של הקלטת הודעות
-
@פיתה מצוין, צריך 2 שלוחות הקלטות, אחת שיש בה הפעלת צינתוק ואחת שאין בה, ושיעבור לשלוחה המתאימה בשעות המתאימות.
-
-
@פיתה בשלוחת הקלטות פשוט אותו הדבר רק בלי
menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk ו/או record_end_run_tzintuk=yesבשלוחת המעבר (בעצם שלוחת הקלטות אחת שתהיה פתוחה בשעות מסוימות כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/8122/הרשאות-כניסה-לשלוחה/2?_=1761423429449
או זה
https://f2.freeivr.co.il/topic/6165/מודול-אקסס-פילטר-כמודול-או-כהטמעה-בכל-מודול?_=1761423429457 -
@עידו @חזקי-ראזנבערג
תודה רבה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות