ניתוב לקובץ EXT
-
@BEN-ZION אין אפשרות כזו, תצטרך לשנות ידנית
-
@פלמנמוני מה צריך לכתוב כדי להגיע לקובץ הזה בשלוחה 01
-
01/ext.ini -
@פלמנמוני מה זה אומר שתי השורות עם / והנקודות
-
@BEN-ZION לאיפה יעבור בסיום, כרגע מוגדר שיעבור לתחילת הוואצפ
-
@פלמנמוני אני לא שיניתי את זה אז אם הוספתי עוד שלוחה זה ייעצר שלב 1 קודם?
מה זה אומר לאן זה מחזירchange_enter_id_password_eng_goto=/ -
@BEN-ZION כתב בניתוב לקובץ EXT:
אני לא שיניתי את זה אז אם הוספתי עוד שלוחה זה ייעצר שלב 1 קודם?
כן
@BEN-ZION כתב בניתוב לקובץ EXT:
לאן זה מחזירchange_enter_id_password_eng_goto=/
לשלוחה הראשית
-
@פלמנמוני מה זה אומר שתי נקודות זה תחליף לרישום מס' ? אם אני יוסיף שתי נקודות ו/ זה יגיע לתפריט
-
@BEN-ZION שתי נקודות זה אומר שלב אחד למעלה
-
@BEN-ZION תעבור על התיעוד של ניתוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות