המתקשר בפעם השנייה - ילך לשלוחה אחרת / אפשרי?
-
אני מעוניין שמי שמתקשר לקו בפעם הראשונה ומקיש 4 יכנס לשלוחה.
ואני רוצה לעשות למאזינים שמתחכמים שמתקשרים בו בזמן מאותו מס' שלהם לקו במקביל, שכאשר הם יקישו 4 - הם ילכו לשלוחה אחרת.
אפשרי? -
@פלוס
לא הבנתי......... -
@פלוס תעשה בשלוחה 4 אקסס פילטר של פעם בשיחה
;הגדרת הפילטר check_access_filter=yes ;לאן יעבור באם כבר נמצא בשלוחה 4 בשיחה מקבילה access_filter_no_goto=/3 הגדרת הפילטר לפעם אחת בשיחה access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.*.thiscall.*במצב הזה מאזין שנכנס לשלוחה 4 לא יוכל להיכנס אליה שוב בשיחה מקבילה וגם באותה שיחה, לכן אם אתה רוצה לאפשר שיוכל לעבור שוב באותה שיחה - תגיד איזה סוג שלוחה זה
-
@CUBASE
של ה"ק, ושלוחה גם של תפריט. -
@פלוס בשלוחת ה"ק תגדיר שביציאה מהשלוחה יעבור לשלוחה שתמחק את ההגבלה עם ההגדרות הבאות:
type=access_filter ;מצב מחיקה access_filter_mode=delete ;מאיזו שלוחה למחוק את הלוג access_filter_delete_from=/4 ;מחיקה שקטה access_filter_delete_quiet=yes ;מעבר בסיום המחיקה access_filter_delete_goto=..בתפריט זה קצת יותר מסובך, תצטרך להגדיר בכל שלוחה בתוך התפריט שביציאה מהשלוחה יעבור לשלוחת המחיקה
-
@CUBASE כתב בהמתקשר בפעם השנייה - ילך לשלוחה אחרת / אפשרי?:
המחיקה
אז מצויין,
רק אבין להיכן זה עובר בסיום המחיקה? -
@פלוס לאיפה שתגדיר בשורה האחרונה

-
@CUBASE
תודה, אתה תמיד נמצא במקום ובזמן שצריך... -
-
מה המייל שלך?
-
ראית את הכתוב כאן?
-
@פלוס אני חושב שיש לי את המייל שלך
-
@CUBASE כן
-
@פלוס תגיב..
-
-
הגדרתי את כל זה, ואפי' בפעם הראשונה הוא אומר "שגיאה!"
משהו פה לא תקין.;הגדרת הפילטר check_access_filter=yes ;לאן יעבור באם כבר נמצא בשלוחה 4 בשיחה מקבילה access_filter_no_goto=/1 הגדרת הפילטר לפעם אחת בשיחה access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.*.thiscall.* type=access_filter ;מצב מחיקה access_filter_mode=delete ;מאיזו שלוחה למחוק את הלוג access_filter_delete_from=/4 ;מחיקה שקטה access_filter_delete_quiet=yes ;מעבר בסיום המחיקה access_filter_delete_goto=..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות