שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונה
-
האם יש אפשרות בשלוחת מעבר לנציג לשלוח הודעה לטלגרם במידה ונציג עונה?
-
@בניית-אתרים זה נראה מהתיעוד של מודול תור, שקבלת קאלבק מתבצעת רק בסיום השיחה עצמה, אבל אפשרי לבצע מעקב על הAPI של שלוחת תור, וברגע שמספר מסויים יורד מהתור ומופיע אצל נציג שמטפל לשלוח את ההודעה, אבל זה מעט מורכב כי צריך לוודא שלא מפספסים שיחות, ושלא שולחים התראות על שיחות שנטשו את התור ללא מענה כלל,
קבלת מידע בזמן אמת על שלוחת תור -
@אביי-ורבא אין לי בעיה שזה ישלח את ההודעה רק כשהשיחה מסתיימת, אבל שזה ישלח את ההודעה רק במידה ונציג קיבל את השיחה, אני לא רוצה שזה ישלח הודעה גם אם נציג לא ענה לשיחה
-
@בניית-אתרים אז אתה יכול להשתמש בזה, ולסנן לפי פרמטר שלא קיים בשיחות שלא נענו, כמו לדוגמה מספר שענה לשיחה - AnswerNumber
https://f2.freeivr.co.il/post/65577אם אתה צריך עזרה בפיתוח של זה אוכל לפתח בתשלום