נושא אחד לכל הבלגן!!!!
-
לפי מה שידע קרס ולא משנה למה שרת של חברת ימות המשיח בפועל רוב הקווים נזקו מהעניין
חברות ששלמו לימות על הקווים קיבלו מענה מהיר כבר ביום חמישי והעניין בא על מקומו בשלום
מי שסתם פתח קו בימות הובטח לו שעד מוצאי שבת הקווים יחזרו לפעולה
בפועל כבר מיום שישי ואולי גם קודם שמואל עזר באישי למנהל הקווים
חלק מהקווים שטופלו לא חזרו לגמרי ולמרות שכבר אז נאמר שזה עניין של דקות/שעות לא חזר גם אחרי השחזורבפועל השאלה כאן היא אחת האם יש צפי לשחזור ואם כן מתי??
אי אפשר להשאיר כל כך הרבה אנשים תלויים בלי ידיעהזה לא הוגן ואני לא נכנס לנקודה שחייבים לי או לא חייבים לי, שחברה כמו ימות המשיח שחלה אצלה קריסה מסיבית לא מתייחסת ולא מוצאיה שום הבהרה/הודעה/התנצלות או כל שם אחר שלא תתנו לזה
@avrham @שמחה-זו-הסיסמא אמרתם מוצאי שבת
לא הצלחתם סבבה אבל תעדכנו
אנשים מחכים בסבלנות הולכת ופוקעת
@שמואל @ניהולתודה ושבוע טוב
אבקש שלא לדון כאן בשרשור בחובת והמוסריות של ימות המשיח או המשתמשים זה לא המקום ולא די לא מענייןבבקשה שימרו על השרשור לעדכונים נטו!!!!!
-
@תן-חיוך-1
אמליץ לכולם, תפנו באישי לשמואל והם יתקנו מה שצריך,
שלחו מס' וסיסמא - וזהו!
זה המקום הרישמי שפונים אליהם,
לא כאן בפורום ציבורי...
כך עשיתי, וכך חזר לעבוד לי!
בהצלחה! -
@פלוס מייל שלו???
-
@יחיד-המיוחד
בסוף כל פוסט של שמואל נמצא המייל שלו. -
@יחיד-המיוחד
נראה לי שזה
shmuel@yemot.co.il -
יש לי יותר מ900 קווים
אתם רציניים שאני אשלח את כולם לשמואל??
@שמואל -
@תן-חיוך-1 איך יש לך 900 קוים?
-

-
@תן-חיוך-1 מה זה תשובה מעכשיו?
-
@קו-המוסיקה יש כנראה המון קווים חצי פעילים או לא פעילים בכלל
ולכן אני משער שהם נותנים עדיפות לאלו שפונים אליהם במייל או בדרך אחרת
אני משער שהפנייה אליהם זה נותן להם הבנה מי יש לו קו פעיל ושכדי לתעדף אותו
ולכן עצה שלי לפנות למייל של ימות המשיח כפי שאני עשיתי, אולי תקבלו עדיפות. -
במקרה שלי, התוכן שוחזר ל-שבוע אחורה, והקובץ היותר חשוב אצלי (ext.ini) ככל הנראה נותר ריק (למרות שלפני חודש וגם לפני שנה הוא לא היה ריק), בטח אין למישהו איך להועיל לי כעת, אחרי שכבר (כמעט) הכל חזר.
-
@דוד-נחום
אצל כולם זה משוחזר שבוע אחורה - ללא יכולת שחזור. -
@פלוס אצלי זה שיחזר כמה קווים תכנים מהשבוע